Kaip sukurti stiprius prekės ženklo ir vartotojo santykius?
Vartotojų santykiai su prekių ženklais primena jų santykius su žmonėmis: jie arba myli ženklą, arba jo nekenčia, o kartais be tam tikro brand‘o tiesiog negali gyventi.
Prekės ženklo istorijų pasakojimo taisyklės
Prekės ženklo istorijas įmonės jau seniai pasakoja reklamos ir kitų rinkodaros priemonių pagalba. Laikantis tam tikrų taisyklių istorijų pasakojimas („Storytelling") duos apčiuopiamos naudos: nuo vartotojų lojalumo iki kainų didinimo.
Istorijų pasakojimas kaip prekės ženklo valdymas
Geras prekės ženklas yra siejamas su tam tikra idėja ar istorija. Istorijos pasakojimas yra ne atsitiktinis dalykas, o tikslinga ir nuosekli prekės ženklo valdymo dalis.
Steigiama Finansų direktorių asociacija
Lietuvoje steigiama įmonių finansų vadovus vienijanti profesinė organizacija - Finansų direktorių asociacija. Steigiamasis asociacijos susirinkimas vyks gegužės 23 d. rengiamoje „Finansų direktorių konferencijoje 2013".
Prekybos ateitis - prekių nuoma
Kas laukia prekybos verslo ateityje? Prognozuojama, kad vartotojai ne pirks prekes, o jas nuomosis. Mažmeninė prekyba transformuosis į prekių kaip paslaugų nuomos veiklą.