Rinkodaros tendencijos 2018 metais
Vaizdo turinys, dirbtinis intelektas ir automatizuotos pokalbių programėlės vyraus rinkodaros srityje 2018 metais. Tokias tendencijas prognozuoja „Apple“ rinkodaros atstovė.
Pagrindinės produktyvios veiklos taisyklės
Norint per tą patį laiką padaryti daugiau, reikia ne daugiau dirbti, o protingai išnaudoti laiką. Geri vadovai ne tik moka efektyviai išnaudoti savo laiką, bet ir pamokyti darbuotojus produktyviau dirbti. Kokie yra pagrindiniai produktyvios veiklos principai?
Nuomonės lyderių svarba rinkodaroje
Reklama „iš lūpų į lūpas“ yra bene seniausia ir patikimiausia rinkodaros forma. Internetas ir socialiniai tinklai sudarė galimybes rekomendacijų dėl produktų ar paslaugų įsigijimo gauti ne tik iš draugų ar pažįstamų, bet ir žinomų, įtakingų žmonių – nuomonės lyderių.
Kodėl pardavėjai negali gyventi be nuolaidų?
Prekės arba paslaugos kainą pirkėjas ir pardavėjas suvokia skirtingai, todėl reikia galvoti apie dvi tos pačios kainos perspektyvas, teigia pardavimų ekspertai.
Rinkodaros tendencijos 2017 metais
Metų pradžia puiki proga paprognozuoti vyrausiančias tendencijas konkrečioje srityje. Kokius „trendus“ numato Europos šalių rinkodaros profesionalai?