Žinios ir kontaktai
En

Integruok! Rinkodaros komunikacija 2024

2024 m. vasario 8 d. „Holiday Inn Vilnius“

Seminaras apie naujausias rinkodaros, reklamos, ryšių su visuomene tendencijas ir technikas

Kaip efektyviai planuoti integruotą komunikaciją skaitmeniniuose kanaluose?
Kokie yra medijų vartojimo pokyčiai?
Kaip organizacijoms komunikuoti augančiame informacijos sraute?

„Integruok! Rinkodaros komunikacija 2024“ – 17-asis metinis seminaras apie naujausias tendencijas rinkodaros komunikacijos srityje.

Seminaro temos:

  • Kokie yra medijų vartojimo įpročiai Lietuvoje?
  • Kaip integruoti skaitmeninius kanalus efektyviai komunikacijai?
  • Kokią vertę sukuria personalizuota komunikacija?
  • Kokios tendencijos vyrauja interneto žiniasklaidoje?
  • Kuo svarbus vaizdo turinys daugiaplatformėje žiniasklaidoje?
  • Kaip efektyviai komunikuoti ir išsiskirti augančiame informaciniame sraute?
  • Kodėl didėja organizacijos vadovų svarba verslo komunikacijoje?
  • Kaip suvaldyti kompleksiško projekto komunikaciją?

Seminaras skirtas rinkodaros, reklamos, komunikacijos, ryšių su visuomene specialistams ir visiems, besidomintiems rinkodaros sritimi.

DOVANA! Iki gruodžio 29 d. užsiregistravusiems į seminarą ir apmokėjusiems už dalyvavimą dovanosime lietuviškai išleistą Henriko Fexeus‘o knygą „Minčių skaitymo menas!

seminaro programa

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!

Tinklaraštis

Rinkodara ir dirbtinis intelektas: ką apie tai sako ChatGPT?

Dirbtinis intelektas vis labiau įsigali visose žmogaus veiklos srityse, tame tarpe ir rinkodaroje. Kokie pokyčiai vyksta rinkodaros srityje ir kokį poveikį jai daro dirbtinis intelektas? Apie tai pasikalbėjome su ChatGPT.

Toliau