Žinios ir kontaktai. Jau 15 metų
En

Integruok! Rinkodaros komunikacija 2022

2022 m. vasario 3 d. „Holiday Inn Vilnius“

Seminaras apie naujausias rinkodaros, reklamos, ryšių su visuomene tendencijas ir technikas

Kokios yra didžiausios grėsmės organizacijos reputacijai šiandien?
Kurios socialinių tinklų ekspertų prognozės 2022-iesiems (ne)pasitvirtins?
Kodėl tvarumo komunikacija yra ne vien tik apie ekologiją?

„Integruok! Rinkodaros komunikacija 2022“ – 15-asis metinis seminaras apie naujausias tendencijas rinkodaros komunikacijos srityje.

Seminaro temos:

  • Kaip įveikti melagienas ir informacijos manipuliacijas?
  • Kokie yra reputacijos valdymo pagrindiniai principai?
  • Kodėl tradicinę mediją televiziją reklamos kampanijoms naudoja startuoliai?
  • Kokia yra vaizdo turinio ateitis?
  • Kokias 2022 metų socialinių tinklų tendencijas tikrai verta pritaikyti kiekvienai organizacijai?
  • Kiek galima pasitikėti nuomonės formuotojų turiniu ir lojalumu?
  • Kaip į organizacijos komunikaciją integruoti šiuo metu itin aktualius tvarumo klausimus?

Seminaras skirtas rinkodaros, reklamos, komunikacijos, ryšių su visuomene specialistams ir visiems, besidomintiems rinkodaros sritimi.

seminaro programa 

Programa
9:30 - 10:00

Registracija ir rytinė kava

10:00 - 10:50

Tiriamoji žurnalistika – gelbėjimosi ratas nuo melo

Indrė Makaraitytė

Tyrimų skyriaus vadovė, LRT > > Plačiau > >

Indrė Makaraitytė – žinoma žurnalistė, nuo 2018 m. vadovauja tuomet naujai įsteigtam LRT Tyrimų skyriui. Prieš tai vedė autorines politinių komentarų ir pokalbių TV laidas „Info TV“, TV3 ir LRT televizijose. Pranešėja yra nuolatinė politinių komentarų skilčių autorė.

  • Kodėl gyvename melagienų, manipuliacijų ir neapykantos pasaulyje?
  • Kas lemia nepasitikėjimą žiniasklaida?
  • Kokie yra tiriamosios žurnalistikos principai?
  • Kur mesti gelbėjimosi ratą?
10:50 - 11:30

Ko apie reputacijos valdymą galime išmokti iš aštuonkojo?

Daiva Lialytė

Direktorė, „Integrity PR“ > > Plačiau > >

Daiva Lialytė komunikacijos srityje dirba nuo 1998 metų. Šiuo metu vadovauja ryšių su visuomene bendrovei „Integrity PR“ ir yra „Integrity PR“ valdybos narė. Nuo 2012 m. dėsto Vilniaus Universiteto Komunikacijos fakulteto magistrams ir bakalaurams bei yra VU partnerystės docentė. Pranešėja taip pat yra „Krizių įveikimo centro“ valdybos pirmininkė, „SOS Vaikų kaimo“, „Rupert“ meno ir edukacijos centro, „Art Vilnius“ valdybų narė bei ryšių su visuomene agentūrų asociacijos Garbės Teismo narė.

  • Aštuonios esminės reputacijos „kojos“: kada ir kaip galime jų netekti?
  • Kokios yra didžiausios nūdienos grėsmės reputacijai ar reikia jų bijoti?
  • Koks komunikacijos specialisto ir RSV agentūros vaidmuo reputacijos valdyme?
11:30 - 12:00

Kavos pertrauka

12:00 - 12:40

Kodėl tradicinę mediją televiziją naudoja startuoliai?

Kęstutis Tyla

Tradicinės medijos direktorius, „Vinted“ > > Plačiau > >

Kęstutis Tyla yra startuolio „Vinted“ tradicinės medijos vadovas, 6 metus vadovauja tradicinės medijos ir marketingo analitikos skyriams. Prieš tai 4 metus dirbo verslo analitikos ir strategijos konsultacijų srityje bei 7 metus šeimos mažmeniniame el. prekybos apatinio trikotažo versle. Stokholmo ekonomikos mokykloje įgijęs Apskaitos ir finansų valdymo magistro laipsnį.

  • Kodėl startuolis „Vinted“ perėjo į tradicinę mediją?
  • Kokios buvo pagrindinės reklamos tradicinėje medijoje pamokos?
  • Ką daryti ir ko nedaryti, norintiems išbandyti TV reklamą?
12:40 - 13:20

„Baltojo katino svetainė 2032“. Vaizdo turinio ateitis

Saulius Žvirgždas

Kūrybos vadovas, „Delfi“ > > Plačiau > >

Saulius Žvirgždas yra kūrybininkas, rinkodaros ir reklaminių tekstų, audio ir vaizdo klipų kūrėjas, scenarijų autorius portale „Delfi“. Pranešėjas sukaupęs 17 metų darbo patirtį televizijose kuriant savireklaminius vaizdo klipus, TV vinjetes, anonsus, įvaizdinius klipus. Taip pat turi 16 metų darbo tiesioginiame radijo eteryje patirties. Pagrindinės ekspertinės sritys: TV laidų kūrimas, prodiusavimas ir režisūra, scenarijaus rašymas.

  • Vaizdo turinio rinkodara vakar.
  • Dabartis. Ką matome šiandien?
  • Ateitis. „Baltojo katino svetainė“ po 10 metų.
13:20 - 14:20

Pietūs

14:20 - 15:00

Socialinių tinklų ekspertų prognozės 2022-iesiems, kurios (ne)pasitvirtins

Vaida Eirošiūtė

Projektų vadovė, „Caption“ > > Plačiau > >

Vaida Eirošiūtė 6 metus dirba socialinių tinklų komunikacijos srityje. Socialinius tinklus valdė naujienų portale 15min.lt, vėliau medijų pagalba padėjo Laisvės partijai būti išrinktai į Seimą. Šiuo metu padeda socialinių tinklų komunikacijos agentūros „Caption“ klientams būti išrinktiems į klientų širdis.

  • Kodėl kai kurie formatai prognozuojami jau ne vienerius metus, tačiau niekaip nevirsta kūnu? Kam tada juos prognozuoti?
  • Ar novatoriškiausios tendencijos prieinamos tik drąsiausiems ir turtingiausiems prekių ženklams?
  • Kokias tendencijas tikrai verta pritaikyti kiekvienai organizacijai?
15:00 - 15:40

Influencerių rinkodara – pasitikėti ar nepasitikėti?

Laura Aleksandravičė

Direktorė, „Influenceriai.lt“ > > Plačiau > >

Laura Aleksandravičė yra specializuotos nuomonės formuotojų marketingo agentūros „Influenceriai.lt“ įkūrėja ir vadovė, turinti daugiau nei 6 metų tarptautinio darbo su nuomonės formuotojų reklama patirtį. Jos vadovaujama agentūra nuo 2018 metų kuria ir įgyvendina integruotos nuomonės formuotojų komunikacijos sprendimus prekių ženklams Baltijos šalyse ir dirba su plačiu nuomonės formuotojų ratu – nuo nano iki mega influencerių.

  • Netikri skaičiai: nuomonės formuotojų („influencerių“) auditorijos patikimumas.
  • Laisvė influencerių turiniui.
  • Nuomonės formuotojų lojalumas.
  • Teisinis nuomonės formuotojų reguliavimas.
  • Žmogiškojo faktoriaus sukeliamos krizės.
15:40 - 16:10

TvaruMO komunikacija – ne tik apie ekologiją?

Birutė Zimnicka

Tvarumo vadovė, MO muziejus > > Plačiau > >

Birutė Zimnicka yra MO muziejaus tvarumo vadovė. Kuria ir įgyvendina kultūrinės edukacijos programas bei renginius, yra atsakinga už MO muziejaus tvarumo linijos kryptį ir jos plėtrą.

Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas, kaip MO muziejus į savo komunikaciją integruoja šiuo metu itin aktualius tvarumo klausimus:

  • Nepasirūpinsime aplinka nepasirūpinę savimi. Kodėl muziejus kalba apie tvarumą ir kaip jis kalba kitaip?
  • Prekės ženklo vertybių komunikacija – nuoseklus pozicionavimas.
  • Kokios yra sėkmingos įvaizdinės kampanijos sudedamosios dalys?
  • Kodėl reikalinga ne tik skirtingas priemones ir kanalus integruojanti rinkodaros kampanija, bet ir tinkamas laikas bei tinkama vieta?
  • Kokie yra įvaizdinės tvarumo kampanijos „Vidinio pasaulio klimatas tiek pat svarbus“ rezultatai?

Programa gali būti koreguojama 

registruotis į seminarą

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!