Žinios ir kontaktai
En

Personalo paieškos strategijos 2019

2018 m. spalio 23 d. Vilnius, „Urbihop“

Kokios yra pasaulinės modernios darbuotojų paieškos tendencijos?
Kaip keičiasi darbuotojų lūkesčiai darbui ir darbdaviams Lietuvoje?
Kodėl kandidatų vertybės yra svarbiau už jų patirtį?
Kaip sėkmingai surasti ir įdarbinti naujus darbuotojus paslaugų sektoriuje?

„Personalo paieškos strategijos 2019“ – seminaras žmogiškųjų išteklių specialistams ir įmonių vadovams apie naujausias darbuotojų paieškos bei atrankos tendencijas.

Seminaro temos: 

  • Kaip pritraukti tinkamiausius darbuotojus investuojant mažiau?
  • Kokie yra darbuotojų pritraukimo ir skatinimo teisiniai aspektai?
  • Kaip išnaudoti skaitmeninės komunikacijos kanalus darbuotojų paieškai?
  • Kokia yra praktinė Lietuvos įmonių patirtis personalo paieškos srityje?

Seminaras skirtas personalo vadovams ir specialistams, taip pat įmonių, organizacijų vadovams.

SEMINARO PROGRAMA

Programa
12:30 - 13:00

Registracija ir pasitikimo kava

13:00 - 13:50

Kaip pritraukti tinkamiausius darbuotojus investuojant mažiau?

Gintė Žilinskienė

Direktorė, „Atranka360“ > > Plačiau > >

G. Žilinskienė verslo konsultacijų srityje dirba nuo 2004 metų, yra organizacijų psichologijos specialistė, personalo atrankos kompanijos vadovė. Pranešėja kuria metodikas, padedančias įmonėms gerinti veiklos rezultatus, ir testus, skirtus ištirti tam tikrus vadybinius klausimus ar psichologines dimensijas. Taip pat atlieka diagnostinius kokybinius ir kiekybinius tyrimus organizacijose.

  • Kas nulemia tinkamiausių kandidatų pritraukimo sėkmę?
  • Kas potencialius kandidatus labiausiai atgraso nuo kandidatavimo?
  • Kas daro stipriausią poveikį kandidatų apsisprendimui priimti darbo pasiūlymą?
  • Kaip išsiskirti iš kitų darbdavių ir pasiūlyti savo potencialiems kandidatams būtent tai, ko jie nori?
13:50 - 14:30

Darbuotojų pritraukimo ir skatinimo teisiniai aspektai

Agnietė Venckienė

Advokatė, advokatų kontora „Sorainen“ > > Plačiau > >

A. Venckienė yra vyresnioji teisininkė, advokatų kontoros „Sorainen“ Darbo teisės praktikos Lietuvoje vadovė. Jau 10 metų konsultuoja vietos ir užsienio klientus plataus spektro darbo teisės klausimais – dėl darbo ir nekonkuravimo sutarčių, darbo santykių nutraukimo, tarptautinės personalo politikos derinimo su vietos teisiniais reikalavimais, verslo perkėlimo, darbo laiko valdymo, atlygio, ginčų su darbuotojais ir kt.

Pranešimas apie praktikoje dažniausiai pasitaikančius iššūkius, susijusius su darbuotojų pritraukimo ir skatinimo elementais, tokiais kaip:

  • lankstus darbo laikas;
  • nuotolinis darbas;
  • finansinės darbuotojų skatinimo priemonės (priedai ir papildomos naudos).
14:30 - 15:00

Kavos pertrauka

15:00 - 15:50

Darbuotojų atranka 2.0: kodėl vertybių atitikimas svarbiau už patirtį ir gerą CV

Indrė Saladžienė

Žmonių ambasados vadovė, „Bitė Lietuva“ > > Plačiau > >

I. Saladžienė beveik 10 metų dirba personalo valdymo srityje, o pastaruosius 5 metus kartu su komanda rūpinasi BITĖS žmonėmis. Pagrindinis jos tikslas – kad kiekvienas dirbantis, dirbęs ar dirbsiantis BITĖJE taptų bendrovės ambasadoriumi, kuris gyventų BITĖS vertybėmis, kviestų į bendrovę dirbti savo bičiulius, o palikęs įmonę norėtų sugrįžti atgal.

Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas apie telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ patirtį ieškant ir pritraukiant darbuotojus:

  • Darbdavio įvaizdis: kam jis svarbus, o kam istoriją apie save tenka papasakoti nuo pradžių.
  • BITIŠKA kultūra komunikacijoje ir kasdienybėje.
  • Vertybių reikšmė atsirenkant tinkamiausius darbuotojus.
  • 10 skirtumų tarp IT specialistų ir klientų aptarnavimo specialistų atrankų.
  • 5 būdai nustebinti pasirašant darbo sutartį.
  • Praktiniai pavyzdžiai ieškant darbuotojų: nuo „Facebook“ žaidimų iki konferencijų organizavimo.
15:50 - 16:30

Skaitmeninė komunikacija personalo paieškoje: tendencijos ir praktika

Deividas Budginas

Direktorius, „Komunikacijos amatininkai“ > > Plačiau > >

D. Budginas yra komunikacijos agentūros „Komunikacijos amatininkai“ vadovas. Specializuojasi turinio ir inbound marketingo strategijose, jų plėtroje Lietuvoje. Dirbo Lietuvos vaikų ir jaunimo centro marketingo vadovu, vėliau perėjo į konsultacinę veiklą. Šiuo metu kartu su komanda turinio rinkodaros klausimais konsultuoja įvairias įmones ir organizacijas.

  • Darbdavio pozicionavimas skaitmeninėje erdvėje, siekiant pritraukti potencialius darbuotojus.
  • Metodai ir kanalai, kuriuos efektyviai galima išnaudoti darbuotojų paieškai.
  • Pasaulinės modernios darbuotojų paieškos tendencijos.
  • Praktinis pavyzdys: kaip „LinkedIn“ padėjo susirasti darbuotoją, kai visi kiti kanalai nuvylė.

Programa gali būti koreguojama

REGISTRUOTIS Į SeminarĄ

Partneriai

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!