Žinios ir kontaktai
En

Integruok! Rinkodaros komunikacija 2018

2018 m. vasario 8 d. Vilnius, „Comfort Hotel LT“

Seminaras apie naujausias rinkodaros, reklamos, ryšių su visuomene tendencijas ir technikas

Kaip sėkmingai suplanuoti integruotos komunikacijos kampanijas šiandien?
Kaip keičiasi „verslas-verslui“ (B2B) komunikacija?
Kaip prekės ženklo rinkodarai pasitelkti socialinį tinklą „Instagram“?

„Integruok! Rinkodaros komunikacija 2018“ – XI-asis metinis seminaras apie naujausias tendencijas rinkodaros komunikacijos srityje.

Seminaro temos:

  • Integruotos rinkodaros komunikacijos planavimas be rizikos;
  • „Verslas-verslui“ (B2B) komunikacijos pokyčiai;
  • Žurnalistika ir ryšiai su visuomene skaitmeniniame amžiuje;
  • Prekės ženklo komunikacija socialiniame tinkle „Instagram“;
  • Geriausia interneto rinkodaros praktika ir pavyzdžiai;
  • Daugiamečio viešinimo projekto komunikacijos pokyčiai.

Seminaras skirtas rinkodaros, reklamos, komunikacijos, ryšių su visuomene specialistams ir visiems, besidomintiems rinkodaros sritimi.

 

SEMINARO PROGRAMA

Programa
9:30 - 10:00

Registracija ir rytinė kava

10:00 - 10:50

Integruotos komunikacijos planavimas be rizikos

Marius Marčenkovas

Strategijų vadovas, „Carat“ > > Plačiau > >

Marius Marčenkovas rinkodaros komunikacijos srityje dirba daugiau kaip 10 metų. Pastaruosius penkerius metus komunikacijos planavimo agentūroje yra atsakingas už strategijas įvairių sektorių klientams ir derybas su žiniasklaidos kanalais. Prieš tai tarptautinėse verslo konsultacijų ir telekomunikacijų įmonėse koordinavo „verslas-verslui“ (B2B) ir „verslas-vartotojui“ (B2C) rinkodaros bei komunikacijos veiksmus.

Pranešimas apie nuoseklų šiandieninį komunikacijos planavimo procesą, kad rinkodaros specialistams būtų kuo mažiau rizikos suklysti.

  • Nuoseklus komunikacijos planavimo procesas: nuo... iki.
  • Pagrindiniai veiksmų matavimo rodikliai (KPI) 2.0: kaip teisingai pasirinkti?
  • Mitai ir realybė: pagrindinės žiniasklaidos kanalų tendencijos.
10:50 - 11:30

Nykstančios ribos: kaip „žmogus-žmogui“ (H2H) požiūris keičia „verslas-verslui“ (B2B) komunikacijos veidą

Deividas Budginas

Direktorius, „Komunikacijos amatininkai“ > > Plačiau > >

Deividas Budginas yra komunikacijos agentūros „Komunikacijos amatininkai“ vadovas. Specializuojasi turinio ir inbound marketingo strategijose, jų plėtroje Lietuvoje. Dirbo Lietuvos vaikų ir jaunimo centro marketingo vadovu, vėliau perėjo į konsultacinę veiklą. Šiuo metu kartu su komanda turinio rinkodaros klausimais konsultuoja įvairias įmones ir organizacijas.

Jau kuris laikas rinkodaros teoretikai kalba apie „verslas-verslui“ (B2B) ir „verslas-vartotojui“ (B2C) sektorių komunikacijos ribų nykimą bei judėjimą link „žmogus-žmogui“ (H2H) sprendimų. „Verslas-verslui“ persiorientuoja į „verslas dėl verslo“ strategijas. Teorija po truputį tampa praktika ir modernūs prekės ženklai, dirbantys B2B lauke, mato realius „žmogus-žmogui“ požiūrio rezultatus.

Kaip besikeičianti verslo ir individualių vartotojų elgsena bei nauji komunikacijos kanalai ir strategijos gali padėti B2B verslui pasinaudoti H2H požiūriu geresniems rezultatams pasiekti?

  • Kaip pakeisti mąstymą iš „parduoti kažkam“ į „padėti išspręsti problemą“?
  • Emocijos verslo sprendimų priėmime – ar tikrai jos skiriasi nuo paprasto vartotojo?
  • Supaprastinta komunikacija: kodėl perkrautus naujienlaiškius keičia žmogiškos istorijos?
  • 7 žingsniai, kaip pakeisti požiūrį iš B2B į „žmogus-žmogui“?
11:30 - 12:00

Kavos pertrauka

12:00 - 12:40

Anglas Niujorke arba spaudos žurnalistas naujienų portale

Ovidijus Lukošius

Vyr. redaktorius, „IQ“ ir alfa.lt > > Plačiau > >

Ovidijus Lukošius yra žurnalistas, redaktorius ir leidėjas. Dirbo dienraščio „Lietuvos rytas“ reporteriu ir vyriausiojo redaktoriaus pavaduotoju, buvo „Diena Media News“ vyriausiasis redaktorius. Nuo 2006 m. plėtoja savo žiniasklaidos verslą, daugiausiai regioninės žiniasklaidos ir žurnalų leidybos srityse, bendradarbiauja su „The Economist“ ir BBC. Pranešėjas yra žurnalo „IQ“ vienas iš įkūrėjų ir vyriausiasis redaktorius. 2017 m. rudenį tapo naujienų portalo alfa.lt bendrasavininkiu ir vyriausiuoju redaktoriumi.

Kaip žurnalistika keičiasi skaitmeniniame amžiuje?

  • Koks turinys ir formos vyrauja?
  • Kokią patirtį suteikia naujienų portalai?
  • Naujienos, analitika ir pramogos: ar tai suderinama?
12:40 - 13:30

Kodėl visi nori būti socialiniame tinkle „Instagram“?

Dovydas Kiauleikis

Vykdomasis direktorius, „Autoriai“ > > Plačiau > >

Dovydas Kiauleikis per beveik dešimtmetį komunikacijos srityje vadovavo žiniasklaidos ir ženklodaros projektams, buvo vienas žurnalo „N WIND“ įkūrėjų. Pastaruosius trejus metus kūrybinės komunikacijos agentūroje „Autoriai“ su komanda dirba prie integruotų komunikacijos sprendimų klientams iš tokių sektorių kaip nekilnojamojo turto plėtra, laisvalaikio apranga, kosmetika, maisto pramonė.

Kodėl socialiniame tinkle „Instagram“ mažiau dažnai reiškia daugiau?
Kodėl „Instagram“ vartotojų lojalumas ir įsitraukimas išlieka aukštas?
Kaip šį kanalą išnaudoti kuriant savo prekės ženklo sėkmę?
Kodėl „Instagram“ paskyra su 1.000 sekėjų yra sėkminga? 

  • Kanalo specifika: brangus, vizualus ir tarptautinis.
  • Nuotraukų kėlimas – tik vienas iš „Instagram“ naudojimo būdų. Apie įrankius ir kampanijas.
  • Kada „influenceris“ – nebe „influenceris“? Apie netikrus sekėjus, reklaminius įrašus ir originalų turinį.
13:30 - 14:30

Pietūs

14:30 - 15:10

Veiksmingos ir į rezultatą orientuotos rinkodaros internete geriausios praktikos

Andrius Avinas

Direktorius, „Adguns“ > > Plačiau > >

Andrius Avinas vadovauja reklamos agentūrai „Adguns“, kuri Lietuvos ir užsienio (Airijos, Australijos, Ispanijos, Norvegijos ir kt.) klientams kuria reklamos internete projektus. Prieš įsteigdamas agentūrą pranešėjas dirbo didžiausiuose Lietuvos interneto reklamos tinkluose ir sukaupė daugiau nei 10 metų patirtį interneto reklamos srityje.

Pranešimas – geriausios interneto rinkodaros praktikos pristatymas ir patarimai, remiantis reklamos kūrimo patirtimi. Geriausios praktikos iš tokių sričių kaip:

  • Reklaminių skydelių kūrimas;
  • Produkto puslapių (Landing pages) kūrimas;
  • Žaidimų/akcijų puslapiai internete;
  • Sudėtingų interneto reklamų (Rich media) kūrimas;
  • Savireklama.
15:10 - 16:00

Tyrėjų nakties komunikacija: apie receptus, kurie (nebe)veikia

Jurga Buzytė

Komunikacijos vadovė, „Europos Tyrėjų naktis“ > > Plačiau > >

Jurga Buzytė su komunikacija dirba daugiau nei 12 metų, per kuriuos įgijo įvairiapusės patirties skirtinguose sektoriuose ir srityse. Profesinės karjeros metu planavo ir įgyvendino verslo bendrovių, valstybinių institucijų, visuomeninių organizacijų, mokslo ir studijų institucijų bei politinių kampanijų komunikaciją, rengė mokymus skaitmeninės komunikacijos, bendravimo su žiniasklaida ir viešojo kalbėjimo temomis, vadovavo leidybos projektams.

Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas apie mokslo populiarinimo iniciatyvos „Europos Tyrėjų naktis“ komunikaciją ir jos pokyčius kasmet.

  • Pagrindinės Tyrėjų nakties komunikacijos gairės.
  • Kas padeda išgyventi kuklų biudžetą?
  • Kodėl augti su savo auditorija nėra labai lengva?
  • Kiek vietos lieka skaitmeninei komunikacijai?
  • Priemonės, kurios (nebe)veikia, ir turinys, kurio nuolat negana.
16:00 - 16:30

Diskusijos prie kavos


Programa gali būti koreguojama

REGISTRUOTIS Į SEMINARĄ

Partneriai

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!