Žinios ir kontaktai
En

Nauji produktai ir paslaugos – verslo plėtros galimybė

Nauji produktai ir paslaugos suteikia galimybę įmonėms plėsti verslą, didinti pardavimus. Be to, vartotojai tikisi naujienų – naujų prekių ir paslaugų.

Plėsti veiklos apimtis, auginti apyvartą įmonės gali ne tik didindamos esamos produkcijos pardavimą, bet ir kurdamos bei rinkai pristatydamos naujus gaminius ar paslaugas. Be abejo, vienos naujovės netaps sėkme ir nesulauks vartotojų susidomėjimo, tačiau kitos gali tapti „hitu“ ir paklausia preke.

Įdomu tai, kad vartotojams patinka naujienos. Apklausos rodo, kad trims ketvirtadaliams pirkėjų patinka, kai gamintojai pasiūlo naujovių. Todėl produktai su užrašu „Naujiena“, „Naujas“, „Patobulintos formulės“ ir pan. patraukia vartotojų dėmesį. Be to, įmonėms tai papildoma proga komunikuoti, galimybė „naujumą“ panaudoti rinkodaros kampanijoje.

Rinkos tyrimų kompanijos „Nielsen“ duomenimis, per dvejus metus į rinką įvesti nauji produktai sudaro net 20 proc. visos mažmeninės prekybos Lietuvoje. Taigi akivaizdu, kad rinkodaros ir plėtros specialistams darbo yra pakankamai.

Kaip jūsų įmonei sekasi klientams pasiūlyti naujų produktų ar paslaugų?