Žinios ir kontaktai
En

Vadovo emocinė kompetencija ir jos įtaka įmonės sėkmei

2014 m. liepos 17 d. „Margis", Trakų r.

Vadovai nuolat susiduria su išorės spaudimu - pateisinti akcininkų lūkesčius, pasiekti iškeltus tikslus ir planuojamus rezultatus, motyvuoti save bei komandos narius. Nuolatinių pokyčių aplinkoje atsakomybės funkcijos organizacijose tampa vis mažiau apibrėžtos, darbo krūvis ir reikalavimai auga. Atsiranda pasitikėjimo savimi stoka, įvairios baimės, nenoras sukurti ką nors nauja, pasipriešinimas naujiems darbo metodams ir iššūkiams. Tokioje situacijoje vadovams būtina mokėti valdyti emocijas, pozityviai ir kūrybiškai mąstyti.

Kiek emocinė kompetencija lemia vadovo ir visos organizacijos veiklos sėkmę? Kaip vadovui motyvuoti ne tik pavaldinius, bet ir save? Kaip tinkamai valdyti emocijas?

„Vadovo emocinė kompetencija ir jos įtaka įmonės sėkmei" - seminaras apie tai, kaip:

  • kūrybiškai „išsikapstyti" iš nepalankių emocijų;
  • „uždegti" kitus veiklai savo asmeniniu pavyzdžiu;
  • užtikrinti asmeninę ir organizacijos pusiausvyrą.


Lektorė - Aistė Mažeikienė, konsultantė


Seminaras skirtas įmonių, organizacijų ir jų padalinių vadovams.

Partneriai