Pirkimų funkcija kiekvienoje įmonėje turi didelės įtakos kitoms veiklos sritims ir visos organizacijos rezultatams. Siekiama kuo efektyviau organizuoti ir valdyti pirkimų veiklą, išnaudoti praktiškai pasiteisinusius sprendimus. Pirkimų vadyba turi atitikti įmonės standartus ir prisidėti tiek prie sklandaus kasdienių operacijų vykdymo, tiek prie strateginių tikslų įgyvendinimo.
Kaip pirkimus organizuoja ir valdo Lietuvos įmonės? Kokia yra pirkimo - pardavimo sutarčių praktika? Kokios yra pirkimų vadovų karjeros planavimo galimybės?
„Pirkimų vadovų konferencija 2014" - III-asis metinis profesinis renginys apie pirkimų vadovams aktualiausius klausimus. Konferencijos pagrindinė tema - pirkimų geroji praktika.
Konferencijos temos:
- Pirkimų valdymo Lietuvos įmonėse praktiniai pavyzdžiai;
- Pirkimo sąnaudų optimizavimas per kiekių valdymą;
- Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybės sritys;
- Pardavėjo psichologinis portretas;
- Pirkimų vadovų karjeros planavimas ir paklausa darbo rinkoje.
Konferencija skirta už pirkimus atsakingiems specialistams - pirkimų vadovams, finansininkams, tiekimo vadovams, komercijos vadybininkams.