Kokios personalo srities tendencijos vyraus šiandien ir rytoj?
Kaip paskatinti darbuotojus mokytis ir mokyti kitus?
Kokia yra Lietuvos įmonių patirtis valdant darbuotojų motyvaciją?
„Personalo vadovų konferencija 2023“ – kasmetinis renginys apie žmogiškųjų išteklių vadovams aktualiausius klausimus. Šių metų konferencijos pagrindinė tema – darbuotojų motyvacijos valdymas.
Konferencijos temos:
- Kokioms personalo valdymo ateities tendencijoms reikia ruoštis jau dabar?
- Kaip suvaldyti darbuotojų samdymo rizikas šiandien?
- Kaip kurti besimokančios organizacijos kultūrą, kuri motyvuotų?
- Kokios darbuotojų motyvavimo ir gerovės priemonės veikia?
- Kaip organizacijos transformacija gali didinti darbuotojų motyvaciją ir darbo efektyvumą?
- Kas motyvuoja darbuotojus tapti įmonės ambasadoriais?
- Kaip ribos darbe prisideda prie motyvacijos ir darbo efektyvumo?
Konferencija skirta personalo vadovams ir specialistams, taip pat įmonių, organizacijų vadovams.
konferencijos programa
Programa
9:30 - 10:00
Registracija ir rytinė kava
10:00 - 10:50
Darbo ateitis 2030: pagrindinės personalo srities tendencijos

Tomas Lekavičius
Verslo konsultantas > > Plačiau > >
T. Lekavičius yra verslo konsultantas ir lyderystės treneris, kurio klientai – inovatyvios ir sparčiai augančios technologinės kompanijos. Per pastaruosius 3 metus treniravo ir konsultavo daugiau nei 1000 komandų vadovų bei lyderių, o prieš tai daugiau nei 10 metų vadovavo aukštąsias technologijas vystančioms komandoms (nuo mokymo(si) sistemų iki dirbtinio intelekto).
- HR Tech, dirbtinis intelektas, didelio masto personalizacija, žmonių analitika, Agile ir kt. Kam turėtume pasiruošti?
- Prasmė, meistriškumas, bendruomenė ir laisvė – ką pagrindiniai darbuotojų motyvacijos faktoriai reiškia šiandien, rytoj ir poryt?
- Didelės ir mažos organizacijos: kaip nešvaistyti resursų ir susitelkti į esminius pokyčius?
10:50 - 11:30
Samdos rizikų valdymas. Kaip nepralošti, kai koziriai kandidatų rankose?

Arturas Navickas
Direktorius, „Alliance for Recruitment“ > > Plačiau > >
A. Navickas turi 15 metų patirties personalo atrankų srityje. Profesinę karjerą pradėjo kaip atrankų specialistas. Dirbęs personalo atrankos funkcijos vadovu įmonėje, taip pat įvairiose atrankos agentūrose Lietuvoje ir Jungtinėje Karalystėje. Pastaruosius 9 metus dirba personalo paieškos agentūroje „Alliance for Recruitment“ ir šiuo metu yra jos vadovas.
- Kodėl maža talentų rinka yra didžiulė galimybė Lietuvai?
- Nepatogūs klausimai: kodėl, kada ir kaip juos reikia užduoti kandidatams?
- Kaip personalo žmonės gali padėti abiem pusėms – vadovui ir kandidatui – suprasti ir įvertinti rizikas?
- Kaip nepasiklysti atlygio politikos klystkeliuose samdant „nišinėse“ rinkose?
- Ko personalo vadovai gali išmokti Gariūnuose?
11:30 - 12:00
Kavos pertrauka
12:00 - 12:40
Besimokančios organizacijos kultūra. Kas motyvuoja mokyti ir mokytis?

Ala Bačinina
Personalo partnerė, „ACME Grupė“ > > Plačiau > >
A. Bačinina yra personalo partnerė, turinti ilgametės patirties įgyvendinant įvairius įmonių grupės personalo projektus, taip pat vykdant tiesioginę paiešką bei atrankas į skirtingas specialistų ir vadovų pozicijas. Domisi personalo tendencijomis, gerosiomis praktikomis ir siekia eksperimentuoti, išbandyti nestandartinius sprendimus.
- Kaip kurti besimokančios organizacijos kultūrą, kuri motyvuotų?
- Kaip įtraukti komandos narius – paskatinti juos dalytis žiniomis ir mokytis?
- Kaip profesionaliai paruošti ir ugdyti vidinius mentorius?
- Kokių dažniausių klaidų nedaryti kuriant mentorystės programas įmonėse?
12:40 - 13:20
Darbuotojų „vidaus degimo variklio“ sandara ir esminiai veikimo principai

Paulius Stravinskas
Personalo ir komunikacijos vadovas, „Trelo“ > > Plačiau > >
P. Stravinskas turi 7 metų patirtį komunikacijos ir rinkodaros srityse (nuo sveikatos iki komercinio transporto remonto sektorių). Prieš pusantrų metų atrado HR sritį – pradėjo dirbti ir domėtis. Ekspertinės sritys: išorinė ir vidinė įmonių komunikacija; darbdavio įvaizdis, darbuotojų pritraukimas, išlaikymas, integracija ir adaptacija, į(si)traukimas bei motyvavimas.
- Kas svarbu ir kas rūpi darbuotojams – ką rodo įmonės vidiniai nuomonės tyrimai?
- Kaip keičiasi darbuotojų įsitraukimas ir kuriose srityse jį iš tikrųjų galima auginti?
- Kokios taikomos darbuotojų gerovės priemonės veikia, o ką vertėtų tiesiog pamiršti?
- Kaip tinkama vidinė komunikacija sukuria ryšį ir dialogą su darbuotojais?
- Ar verta vaikytis madų ir kaip atliepti realius darbuotojų poreikius?
13:20 - 14:20
Pietūs
14:20 - 15:00
Organizacijos transformacija: kas slepiasi po 4 darbo dienų „ledkalniu“?

Dalia Vitkuvienė
Žmonių ir kultūros komandos vadovė, „Vilniaus šilumos tinklai“ > > Plačiau > >
D. Vitkuvienė daugiau kaip 15 metų dirba personalo valdymo srityje tarptautinėse, lietuviško kapitalo ir valstybės sektoriaus įmonėse. Sukaupė vertingos patirties įmonių gerosios valdysenos, organizacijų plėtros, pokyčių inicijavimo ir transformacijų įgyvendinimo srityse.
- Kodėl buvo pasirinktas 4 darbo dienų modelis ir kuo jis efektyvus?
- Kaip pakeistas biuro darbas ir kaip tai atsiliepė darbuotojų motyvacijai?
- Kokią įtaką inovatyvūs sprendimai padarė įmonės veiklos rezultatams, darbuotojų motyvacijai ir organizacijos kultūrai?
15:00 - 15:40
Kas motyvuoja darbuotojus tapti įmonės ambasadoriais?

Deividas Budginas
Direktorius, „Employee2consumer“ > > Plačiau > >
D. Budginas yra 10 metų patirtį turintis komunikacijos ekspertas, 6 metus vadovavęs skaitmeninės komunikacijos agentūrai. Yra konsultavęs ir dirbęs su tarptautinėmis bei vietos prekybos, paslaugų, nekilnojamojo turto bendrovėmis. Šiuo metu pranešėjas yra darbuotojų ambasadorystės konsultavimo įmonės „Employee2consumer“ vadovas.
- Kokios priemonės paskatina darbuotojus pradėti kurti asmeninius prekės ženklus?
- Ką rodo naujausi tyrimai apie darbuotojų ambasadorystės ir motyvacijos ryšį?
- Lietuvos įmonių praktika: kokie metodai motyvuoja dalintis turiniu?
15:40 - 16:10
Apie ribas darbe – kaip jos prisideda prie motyvacijos ir darbo efektyvumo?

Gintarė Buinickaitė
Konsultantė, „TMD Partners“ > > Plačiau > >
G. Buinickaitė yra asmeninio ir komandinio efektyvumo didinimo srities konsultantė. Turi ilgametės praktinės patirties vadovaujant komandoms, mokant bei ugdant darbuotojus ir įvairaus lygio vadovus. Konsultantė yra dirbusi didelėse tarptautinėse organizacijose, padėjo joms įkurti paslaugų centrus Vilniuje. Taip pat dirbo „Western Union“ CEO komandoje įmonės pagrindiniame biure Denveryje (JAV), kur vykdė įvairius projektus su aukščiausio lygio vadovais. Pranešėjos ekspertinės sritys: bendradarbiavimas, emocinės kompetencijos ugdymas, streso ir konfliktų įveika.
- Kas yra ribos darbe ir kokie ženklai išduoda, kad jų reikia?
- Kodėl vis tik ribų nebrėžiame ir tai daryti gali būti sudėtinga?
- Kaip aiškios ribos darbe gali pagerinti santykius su kolegomis, fizinę ir emocinę būklę bei motyvaciją?
- Kokių strategijų imtis siekiant susidėlioti ribas darbe?
Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji? Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!