Kokios tendencijos vyrauja Lietuvos darbo rinkoje?
Kaip darbdaviams išlikti patraukliems ir pritraukti naujų darbuotojų?
Kokias darbdavio įvaizdžio strategijas taiko Lietuvos įmonės?
„Personalo paieškos strategijos 2025“ – seminaras žmogiškųjų išteklių specialistams ir įmonių vadovams apie naujausias darbuotojų pritraukimo, paieškos bei atrankos tendencijas.
Seminaro temos:
- Ko iš darbdavių tikisi geriausi darbuotojai?
- Kodėl darbuotojų patirtis yra darbdavio identiteto pagrindas?
- Kaip stiprinti darbdavio konkurencingumą rinkoje?
- Kuo svarbi duomenų analitika personalo atrankose?
- Kokie yra talentų pritraukimo panašumai ir skirtumai Baltijos šalyse?
- Kaip organizacijos prekės ženklas padeda pritraukti naujų darbuotojų?
- Kokios darbdavio įvaizdžio priemonės yra efektyviausios?
Seminaras skirtas personalo vadovams ir specialistams, taip pat įmonių, organizacijų vadovams.
seminaro programa
Programa
9:30 - 10:00
Registracija ir rytinė kava
10:00 - 10:50
Ruošiamės 2025 metams: ko iš darbdavių tikisi geriausi darbuotojai?
Matas Martinkėnas
Partneris, „PeopleLink“ > > Plačiau > >
M. Martinkėnas turi 10 metų patirtį personalo atrankų srityje. Pagrindinė specializacija – aukščiausios grandies vadovų ir technologijų krypties atrankos.
- Kaip atrodo darbo rinka Lietuvoje?
- Ko rezultatyviausi darbuotojai tikisi iš darbdavių?
- Kaip darbdaviams išlikti patraukliems darbo rinkoje?
10:50 - 11:30
Patrauklaus darbdavio formulė
Justina Darulytė
Partnerė, „DID moons“ > > Plačiau > >
J. Darulytė yra sertifikuota darbdavio identiteto konsultantė, agentūros „DID moons“ partnerė, konsultuojanti prekybos, paslaugų, žiniasklaidos sektoriaus organizacijas. Pranešėja yra tyrimų apie darbuotojų lūkesčius, praktinių gidų organizacijoms autorė ir bendraautorė.
- Ar tikrai mums reikia visų talentų?
- Kas yra darbdavio identitetas praktiškai nuo „higienos“ iki strateginių veiksmų?
- Kodėl darbuotojų patirtis kaip darbdavio identiteto pagrindas tampa tendencija Lietuvoje?
11:30 - 12:00
Kavos pertrauka
12:00 - 12:40
Kaip stiprinti darbdavio konkurencingumą rinkoje?
Živilė Valeišienė
Direktorė, „WitMind“ > > Plačiau > >
Ž. Valeišienė yra unikalaus darbdavio tyrimo Lietuvoje įmonės vadovė, ilgametė personalo vadovė, nepriklausoma valdybos narė. Pranešėjos specializacija – personalo strategijos kūrimas ir įgyvendinimas, organizacinės kultūros bei organizacijos vystymas.
- Kokie yra darbdavių iššūkiai šiandien?
- Kaip atrasti tikslingas dėmesio sritis darbuotojų pritraukimui ir išlaikymui?
- Kaip sukurti darbdavio vertės pasiūlymą?
- Kaip matuoti darbdavio įvaizdžio ROI?
12:40 - 13:20
Duomenų analitikos svarba personalo atrankai
Dovilė Klemkė
Talentų pritraukimo vadovė, „Teltonika“ > > Plačiau > >
D. Klemkė darbuotojų pritraukimo ir atrankų srityje dirba 7 metus. Karjerą pradėjo personalo atrankų agentūroje, vėliau tapo įmonės vidaus atrankos specialiste, šiuo metu yra atrankų komandos vadovė kompanijoje „Teltonika“. Komandos nariai yra visame pasaulyje – Šiaurės ir Pietų Amerikoje, Azijoje, Afrikoje, Australijoje bei Europoje.
- Kuo skiriasi intuityvi ir duomenimis pagrįsta darbuotojų atranka?
- Nuo ko pradėti taikyti duomenimis pagrįstas atrankas?
- Kokie yra iššūkiai diegiant duomenimis grįstą darbuotojų atranką?
13:20 - 14:20
Pietūs
14:20 - 15:00
Talentų pritraukimas Baltijos šalyse – iššūkiai ir galimybės
Aistė Gaučienė
Personalo vadovė Baltijos šalims, „Gi Group Holding“ > > Plačiau > >
A. Gaučienė yra patyrusi personalo specialistė, karjerą pradėjusi tarptautinėje verslo konsultacijų įmonėje, vėliau dirbo personalo verslo partnere žiniasklaidos ir pramogų kompanijoje. Šiuo metu yra žmogiškųjų išteklių bendrovės „Gi Group Holding“ personalo vadovė Baltijos šalims.
- Kuo skiriasi talentų pritraukimas ir paieška trijose Baltijos šalyse?
- Kokie yra talentų rinkos iššūkiai?
- Kaip darbdaviams konkuruoti dėl talentų – pritraukti ir išlaikyti geriausius?
15:00 - 15:40
Nematomas magnetizmas: talentų pritraukimas be darbdavio įvaizdžio
Viktorija Pranckietytė-Žalėnė
Personalo direktorė, „Burga“ > > Plačiau > >
V. Pranckietytė-Žalėnė daugiau kaip 10 metų dirba darbdavio įvaizdžio ir personalo strategijų srityje. Sukaupė patirties IT, fintech sektoriaus įmonėse, taip pat kaip konsultantė audituodama ir kurdama personalo sistemas klientams. Šiuo metu yra kompanijos „Burga“ personalo direktorė.
- Kaip išnaudoti įmonės prekės ženklą specialistų pritraukimui?
- Kaip pritraukti tinkamiausius kandidatus?
- Kada darbdavio įvaizdis yra reikalingas kaip papildomas veiksmas?
15:40 - 16:10
38 tūkstančiai kandidatų per metus – ar galime pigiai ir kūrybiškai?
Monika Braškutė-Kučinskė
Vyresn. komunikacijos konsultantė, „Danske Bank“ > > Plačiau > >
M. Braškutė-Kučinskė daugiau nei 12 metų patirtį marketinge ir komunikacijoje sukaupė dirbdama teisinių paslaugų, IT bei bankinio sektoriaus organizacijose. Pastaruosius penkerius metus dirba „Danske Bank“ Lietuvoje, kur kartu su komanda formuoja vidinę komunikaciją ir išorinės banko komunikacijos Lietuvoje toną.
- Kokios darbdavio įvaizdžio priemonės yra efektyviausios ieškant naujų darbuotojų?
- Koks yra talentų pritraukimo komandos indėlis kuriant darbdavio įvaizdžio strategiją?
- Kaip įtraukti darbuotojus idėjų generavimui?
Programa gali būti koreguojama
registruotis į seminarą
Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji? Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!