Žinios ir kontaktai
En

Personalo paieškos strategijos 2024

2023 m. spalio 26 d. „Holiday Inn Vilnius“

Kaip spręsti darbuotojų pritraukimo iššūkius šiandien ir rytoj?
Kokie darbdavių pasiūlymai sulaukia didžiausio kandidatų susidomėjimo?
Kaip praturtinti organizaciją skirtingais talentais?

„Personalo paieškos strategijos 2024“ – seminaras žmogiškųjų išteklių specialistams ir įmonių vadovams apie naujausias darbuotojų paieškos bei atrankos tendencijas.

Seminaro temos: 

  • Kaip turi keistis darbdaviai, kad ateityje išliktų konkurencingi?
  • Kaip pritraukti skirtingų kandidatų atrankose?
  • Kokie darbo skelbimai sulaukia daugiausiai susidomėjusių kandidatų?
  • Kaip dėl talentų kovoti darbdaviams, kurie neturi įspūdingų naudų paketų darbuotojams?
  • Kokius darbuotojų pritraukimo būdus naudoja Lietuvos įmonės?
  • Kokios darbdavio įvaizdžio strategijos geriausiai tinka vadovų paieškai?
  • Kaip padidinti organizacijos žmonių įvairovę ir įdarbinti skirtingus talentus?

Seminaras skirtas personalo vadovams ir specialistams, taip pat įmonių, organizacijų vadovams.

seminaro programa

Programa
9:30 - 10:00

Registracija ir rytinė kava

10:00 - 10:50

2050 metai – žmonių ar robotų rinka?

Laura Duksaitė – Iškauskienė

Partnerė, „Master Class Lietuva“ > > Plačiau > >

L. Duksaitė – Iškauskienė daugiau nei 20 metų dirba personalo srityje. Šiuo metu vadovauja vadovų paieškos agentūrai „Master Class Lietuva“, kuri per 15 veiklos metų įgyvendino daugiau kaip 700 tiesioginės darbuotojų paieškos projektų paslaugų, gamybos, prekybos, finansų, nekilnojamo turto ir kituose sektoriuose.

Darbo rinka keičiasi ne kas 25 metus, o kas dešimtmetį. Joje jau dabar dirba 4 žmonių kartos. Profesijos atsiranda ir išnyksta greičiau, nei tėvai spėja savo vaikams rekomenduoti studijuoti vienus ar kitus mokslus. Technologijos ir išradimai keičia ne tik kasdieninį gyvenimą, bet ir karjeros galimybes, jas ne tik platina, bet ir naikina.

  • Ką mes dirbsime ir kas dirbs mums po 20-30 metų?
  • Ar bus dar darbo žmonėms, ar jį pakeis robotai, dirbtinis intelektas?
  • Kaip atrodys įmonės?
  • Kokius darbuotojus samdys ir ką žmonės dirbs kiekvieną dieną 2050 metais?
  • Kaip turi keistis, augti ir prisitaikyti vadovų ir specialistų atrankos ekspertai, kad darbo rinkoje būtų konkurencingi?
10:50 - 11:30

Kandidatų pritraukimas šiandien. Kas mūsų laukia rytoj?

Dovilė Baltramiejūnaitė

Asocijuota partnerė, „People Link“ > > Plačiau > >

D. Baltramiejūnaitė atrankų konsultacijų versle dirba jau beveik 10 metų. Šiuo metu yra „People Link“ asocijuota partnerė, ir jos valdoma verslo linija per metus užbaigia daugiau kaip 200 skirtingų atrankų projektų. Įvairiapusė patirtis dirbant su įvairių sričių Lietuvos bei užsienio kompanijomis ir kandidatais jai padeda suteikti realiausią rinkos vaizdą įmonėms, konsultuoti darbdavio vertės pasiūlymo, įvaizdžio bei rinkos tendencijų klausimais.

  • Kaip pritraukti skirtingų sričių kandidatus atrankose?
  • Ko nori rezultatyvūs darbuotojai?
  • Kandidatų pritraukimo ir vertinimo tendencijos. Kam turime pasiruošti?
11:30 - 12:00

Kavos pertrauka

12:00 - 12:40

Efektyviausio darbo skelbimo receptai: kas pritraukia kandidatus?

Tomas Toleikis

Portalo vadovas, CVbankas.lt > > Plačiau > >

T. Toleikis yra didžiausio Lietuvoje darbo paieškos portalo CVbankas.lt vadovas, darbuotojų paieškos srityje sukaupęs 16 metų patirtį.

  • Kokie darbo skelbimo kriterijai labiausiai nulemia susidomėjusių kandidatų skaičių?
  • Kiek svarbios darbo skelbime siūlomos naudos: darbo ir laisvalaikio balansas, sveikatingumas, biuras, transportas?
  • Ką lemia skelbimo turinys: nestandartinės antraštės, fono paveikslėlis, video?
  • Kokią įtaką daro siūlomas atlyginimo dydis?
  • Kiek lemia skelbimo publikavimo laikotarpis: kurią savaitės dieną publikuotas skelbimas?
12:40 - 13:20

Kaip kovoti dėl talentų, kai neturime ko jiems pasiūlyti?

Eivina Staniulytė

Atrankų komandos vadovė, „Amston“ > > Plačiau > >

E. Staniulytė vadovauja atrankų komandai personalo sprendimų kompanijoje „Amston“. Kartu su komanda ji verslams padeda pritraukti ir įdarbinti reikalingus profesionalus bei sukurti gerą kandidatų patirtį, padedančią formuoti patrauklų darbdavio įvaizdį.

Šiandien rinkoje didieji darbdaviai dėl talentų kovoja ne tik siūlydami konkurencingus atlyginimus, bet ir labai viliojančias papildomas naudas. O kaip geriausius talentus pritraukti darbdaviams, kurie įspūdingų naudų paketų neturi?

  • Kas daro įtaką talentų karjeros pasirinkimams ir juos motyvuoja?
  • Kaip darbdaviui atrasti savo unikalų pasiūlymą?
  • Ko reikės, norint sėkmingai derėtis su kandidatais?
13:20 - 14:20

Pietūs

14:20 - 15:00

Kaip samdyti be rožinių akinių?

Karolina Ustilo-Kačinauskė

Talentų pritraukimo ir atrankų vadovė, „Oxylabs“ > > Plačiau > >

K. Ustilo-Kačinauskė yra talentų pritraukimo, paieškos ir atrankų vadovė, mentorė bei karjeros konsultantė. Prieš prisijungdama prie „Oxylabs“ dirbo atrankų konsultante personalo paieškos agentūrose.

Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas, kaip darbuotojų pritraukimo iššūkius sprendžia technologijų kompanija „Oxylabs“.

  • Kokie yra didžiausiai iššūkiai pritraukiant talentus ir konkuruojant su kitais top darbdaviais?
  • Kaip išlikti savimi samdant?
  • Kaip sudominti iššūkiais, o ne pinigais?
  • Kaip į samdymą įtraukti visus?
15:00 - 15:40

Kaip pakabinti vadovą?

Marta Sprogytė-Čekavičienė

Partnerė ir konsultantė, „Team In-House“ > > Plačiau > >

M. Sprogytė-Čekavičienė personalo paieškos ir atrankos srityje turi sukaupusi daugiau kaip 10 metų patirtį. Pradėjusi savo karjerą aukščiausio lygio vadovų atrankų srityje, karjerą tęsė vienoje didžiausių IT įmonių kaip personalo verslo partnerė. Vėliau priėmė iššūkį auginti „Tesonet“ komandą nuo 40 iki 1000+ žmonių bei kurti personalo kultūrą ir procesus. Taip pat ji yra personalo, paieškų ir darbdavio įvaizdžio formavimo agentūros „Team In-House“ bendrasteigėja ir konsultantė, tvirtai tikinti, kad teisingų ir kompetentingų vadovų pritraukimas į komandą yra esminis faktorius verslo sėkmei.

Visiems žinoma, kad komandos efektyvumas ir užsibrėžtų tikslų įgyvendinimo tempas priklauso nuo komandos vadovo. Bet ar tikrai pakankamai dėmesio skiriame vadovų paieškai ir geriausio vadovo „pakabinimui“?

Nesakykit, kad renkatės tik iš kandidatavusiųjų. O ir Linkedin nėra Tinder: tik scroll'inti ar swipe'inti neužtenka. Linkedin žinutės „Labas, gal būtų įdomu pasikabėti?“ nepakanka. Aukščiausio lygio vadovų paieška reikalauja diskretiškumo, delikatumo ir stipraus verslo išmanymo, kad į pokalbį pavyktų pakviesti kandidatą, kurio dienotvarkė suplanuota 24/7.

  • Kaip sudominti kandidatus siūloma vadovo pozicija?
  • Kokios darbdavio įvaizdžio strategijos geriausiai tinka vadovų paieškai?
  • Kas turėtų įsitraukti į vadovo paieškas?
  • Kokie svertai gali nulemti, kad jūsų organizacija „pakabins“ geriausią rinkoje esantį vadovą?
15:40 - 16:10

Kaip praturtinti organizaciją skirtingais talentais?

Jurgita Kuprytė

Direktorė, „SOPA“ > > Plačiau > >

J. Kuprytė vadovauja agentūrai „SOPA“, kuri daugiau nei 17 metų rūpinasi asmenų su iššūkiais darbo rinkoje įdarbinimu. Pranešėjos ekspertinė sritis – darbuotojų įvairovė ir žmonių su negalia įdarbinimas. Sujungia darbdavius ir darbo ieškančius žmones, turinčius mažiau galimybių, padeda kurti įtraukias darbo vietas.

Kiekviena įmonė siekia atrinkti geriausius darbuotojus, taikydama savo filtrus, kurie turėtų išrūšiuoti geriausius. Tačiau pro juos nepraeina tie, kurie turi individualių poreikių ir galėtų praturtinti organizacijas savo talentais.

  • Kaip pritraukti įvairius darbuotojus ir atskleisti jų talentus?
  • Kodėl principas „vienas dydis tinka visiems“ nepadeda atrinkti kandidatų?
  • Ką daro organizacijos, kad jų kolektyvuose įvairių talentų būtų daugiau?
  • Kokią vertę gauna įmonės įtraukdamos skirtingus darbuotojus?

Programa gali būti koreguojama

registruotis į seminarą

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!