Seminaras apie naujausias tendencijas kainodaros srityje
Pardavimų skatinimui įmonės jau naudoja ne tik nuolaidas, bet ir kitus kainodaros sprendimus. Pasitelkiami įvairūs kainų nustatymo metodai, nuolaidos tampa nebe pagrindiniu pardavimo skatinimo įrankiu.
Kaip sėkmingai optimizuoti produktų ar paslaugų kainodarą? Kokios naujovės vyrauja pardavimų skatinimo „akcijų“ srityje? Kaip užtikrinti, kad klientas svajotų ne apie nuolaidos dydį ar mažiausią kainą?
„Parduok! Nuolaidų rinkodara 2016“ – III-asis metinis seminaras apie naujausias kainodaros tendencijas pardavimų, rinkodaros, komunikacijos specialistams. Pranešimų temos:
- Neracionalūs pirkėjo sprendimai ir galimybės žongliruoti kaina
- Kainodaros optimizavimo galimybės
- Kainos nustatymo ir pardavimų skatinimo naujausios tendencijos
- Pardavėjas – naujų kliento svajonių kūrėjas ir pildytojas
SEMINARO PROGRAMA
Partneriai Renginio radijas
Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji? Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!