Kaip keičiasi klientai ir jų lūkesčiai?
Kokios yra svarbiausios pardavimų emocinės kompetencijos?
Kas padeda sukurti ryšį su klientu ir įgyti jo pasitikėjimą?
„Pardavimų psichologija 2024“ – metinis seminaras apie naujausias pardavimų tendencijas pardavimo, komercijos, rinkodaros, komunikacijos specialistams.
Seminaro temos:
- Kaip gerinti klientų patirtis ir didinti pardavimus?
- Kokios taktikos padeda užmegzti stiprų ryšį su klientu?
- Kaip parduoti klientui, kuriam „nieko nereikia“?
- Kokią įtaką pardavimų rezultatams daro skirtingos emocinės dinamikos?
- Kaip įveikti „imposterio“ sindromą pardavimuose?
- Ko pardavėjai gali pasimokyti iš Pablo Picasso?
seminaro programa
Programa gali būti koreguojama
Registruotis į seminarą
Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji? Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!