Žinios ir kontaktai
En

Pardavimų psichologija 2024

2024 m. gruodžio 5 d. „Holiday Inn Vilnius“

Kaip keičiasi klientai ir jų lūkesčiai?
Kokios yra svarbiausios pardavimų emocinės kompetencijos?
Kas padeda sukurti ryšį su klientu ir įgyti jo pasitikėjimą?

„Pardavimų psichologija 2024“ – metinis seminaras apie naujausias pardavimų tendencijas pardavimo, komercijos, rinkodaros, komunikacijos specialistams.

Seminaro temos: 

  • Kaip gerinti klientų patirtis ir didinti pardavimus?
  • Kokios taktikos padeda užmegzti stiprų ryšį su klientu?
  • Kaip parduoti klientui, kuriam „nieko nereikia“?
  • Kokią įtaką pardavimų rezultatams daro skirtingos emocinės dinamikos?
  • Kaip įveikti „imposterio“ sindromą pardavimuose?
  • Ko pardavėjai gali pasimokyti iš Pablo Picasso?

seminaro programa

Programa
9:30 - 10:00

Registracija ir rytinė kava

10:00 - 10:50

Kaip daugiau parduoti gerinant klientų patirtį?

Ieva Kulikauskienė

Asocijuota konsultantė, „OVC Consulting“ > > Plačiau > >

I. Kulikauskienė daugiau kaip 10 metų dirba mokymų ir konsultavimo srityje, taip pat turi vadovavimo komandoms tarptautinėse organizacijose patirties. Pranešėjos ekspertinės sritys: pardavimai, klientų patirties kūrimas, emocinė darbuotojų gerovė.

  • Kokią įtaką pardavimams turi klientų patirtys?
  • Kaip keičiasi klientai ir jų lūkesčiai?
  • Kokių darbo su klientais pokyčių reikia norint atliepti jų lūkesčius ir padidinti pardavimus?
10:50 - 11:30

Ryšio su klientu kūrimas ir pasitikėjimo auginimas

Mindaugas Jasiūnas

Konsultantas > > Plačiau > >

M. Jasiūnas – konsultantas, treneris, pardavimų ir derybų profesionalas. Sukaupęs 25 metų pardavimų patirties tarptautinėse organizacijose. Turi 10 metų vadovavimo ir pardavimų vystymo patirties. Pranešėjo kompetencijos sritys: derybos, pardavimai, vadovavimas pardavimų komandai, darbas su didžiaisiais klientais, asmenybių tipologija.

  • Kokios yra esminės sąlygos ryšio ir pasitikėjimo sukūrimui?
  • Kaip atrasti bendrumo su klientu taškus?
  • Kokią įtaką daro neverbalinė komunikacija?
  • Kokios yra efektyvios verbalinės komunikacijos technikos?
  • Kaip nustatyti kliento asmenybės poreikius ir juos atliepti?
11:30 - 12:00

Kavos pertrauka

12:00 - 12:40

Duobės kasimas ir svajonės tapymas pardavimuose. Kas geriau?

Mindaugas Lastauskas

Konsultantas > > Plačiau > >

M. Lastauskas – lektorius ir konsultantas, pardavimų srities ekspertas. Pardavimų srityje dirba nuo 2000 metų. Per tą laiką dirbo įvairiose B2B paslaugas teikiančiose įmonėse, vadovavo TV3, Delfi pardavimo skyriams. Pranešėjas yra Vilniaus ir Vytauto Didžiojo universitetų dėstytojas, radijo laidų autorius.

  • Kaip parduoti klientui, kuriam „nieko nereikia“?
  • Kada galima „iškasti duobę“ klientui ir taip sukurti poreikį produktui?
  • Kaip iškasti efektyvią „duobę“?
  • Kokiais atvejais „svajonės tapymas“ yra alternatyva „duobės kasimui“?
  • Kaip „nutapyti“ efektyvią svajonę?
12:40 - 13:20

Emocinės kompetencijos pardavimuose – kaip suvaldyti statusų kovas?

Arnas Markevičius

Partneris ir konsultantas, „Triple O Consulting“ > > Plačiau > >

A. Markevičius yra pardavimų ir komunikacijos ekspertas, „Triple O Consulting“ konsultantas ir partneris.

  • Kokios yra instinktyvios reakcijos pardavimuose ir kaip jas valdyti?
  • Kaip veikia kovos, pataikavimo ir ryšio dinamika pardavimuose?
  • Kokie žingsniai padės susigrąžinti ryšį su klientu kritinėmis akimirkomis?
  • Koks yra esminis pardavimų etapas, kuriantis pokytį rezultatuose?
13:20 - 14:20

Pietūs

14:20 - 15:00

Kaip įveikti „imposterio“ sindromą pardavimuose?

Mantas Strolia

Konsultantas, „Grand Partners“ > > Plačiau > >

M. Strolia – buvęs profesionalus sportininkas, šiuo metu gilinasi į psichologinio atsparumo ugdymą, padeda vadovams ir pardavėjams išlaikyti discipliną bei efektyviai valdyti stresą. Pranešėjas yra pirmasis olimpietis, atstovavęs Lietuvai visose individualiose slidinėjimo rungtyse.

  • Kaip įveikti neapibrėžtumą ir išsilaisvinti iš „imposterio“ sindromo pardavimuose?
  • Kaip išankstinis susitaikymas su galimais pralaimėjimais padeda maksimaliai išnaudoti savo potencialą?
  • Kuo autentiškumas yra svarbus kuriant ir stiprinant ryšius su klientais?
15:00 - 15:40

Jei pardavėjus ugdytų Pablo Picasso?

Aida Rafanavičė

Pardavimų komandos vadovė, „TMD partners“ > > Plačiau > >

A. Rafanavičė yra aktyvaus asmeninio pardavimo ir derybų ekspertė, turinti ilgametės mokymų vedimo patirties. Ji ne tik padeda organizacijoms tobulinti pardavimo ir derybų įgūdžius, bet ir pati vadovauja „TMD partners“ pardavimų komandai. Jos ekspertinės sritys apima pardavimo technikas, derybas, klientų aptarnavimą, konfliktų valdymą ir laiko planavimą.

  • Kodėl Pablo Picasso buvo genialus pardavėjas?
  • Ar turime Pablo kopijų pardavimuose šiandien?
  • Kokią įtaką rezultatams daro kūrybiškumas?
  • Gal kiekvienas pardavimas gali virsti kūriniu?
  • Kaip pasitikrinti ir pačiam lavinti kūrybiškumą?

Programa gali būti koreguojama

Registruotis į seminarą

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!