Seminaras apie naujausias rinkodaros, reklamos, ryšių su visuomene tendencijas ir technikas
Kokias komunikacijos strategijas planuoti 2025 metais?
Kaip keičiasi žiniasklaidos kanalai?
Kaip organizacijoms komunikuoti dėmesio fragmentacijos amžiuje?
„Integruok! Rinkodaros komunikacija 2025“ – 18-asis metinis seminaras apie naujausias tendencijas rinkodaros komunikacijos srityje.
Seminaro temos:
- Kokie komunikacijos sprendimai yra efektyviausi Lietuvoje?
- Kaip išlaikyti tikslinės auditorijos dėmesį reklamai ir komunikacijai?
- Kaip keičiasi naujienų portalai?
- Kokias auditorijas efektyviausiai pasiekia radijas?
- Kaip sėkmingai komunikuoti su Z ir X kartų atstovais?
- Kaip komunikuoti apriboto viešumo veiklas?
- Kokia yra naujų projektų įvedimo į rinką komunikacijos praktika Lietuvoje?
Seminaras skirtas rinkodaros, reklamos, komunikacijos, ryšių su visuomene specialistams ir visiems, besidomintiems rinkodaros sritimi.
seminaro programa
Programa
9:30 - 10:00
Registracija ir rytinė kava
10:00 - 10:50
Kaip komunikuoti 2025 metais arba ko (ne)išmokome praeitais metais?

Jūratė Stankuvienė
Direktorė, „Mediaskopas“ > > Plačiau > >
Jūratė Stankuvienė yra žiniasklaidos stebėjimo įmonės „Mediaskopas“ vadovė. Prieš tai dirbo vadovaujamose pareigose reklamos agentūroje, kosmetikos platinimo įmonėje, telekomunikacijų bendrovėje. Turi sukaupusi daugiau kaip 20 metų darbo patirties tokiose srityse kaip pardavimai, klientų aptarnavimas, karjeros konsultavimas, reklama, komunikacija, marketingas, analizė.
- Kokie komunikacijos sprendimai ir strategijos buvo efektyviausi 2024 metais?
- Kaip organizacijoms valdyti savo reputaciją?
- Kaip prekės ženklai gali efektyviai reaguoti į netikėtus pokyčius ir krizes?
- Kaip pamatuoti komunikacijos efektyvumą ir optimizuoti strategijas?
10:50 - 11:30
Dėmesio praradimas reklamoje: kaip efektyviai komunikuoti su auditorijomis

Dalius Dulevičius
Klientų aptarnavimo vadovas, „Mindshare“ > > Plačiau > >
Dalius Dulevičius yra reklamos planavimo ir žiniasklaidos ekspertas, sukaupęs daugiau kaip 18 metų patirtį kuriant ir plėtojant media strategijas.
- Kaip reklamoms sekasi patraukti žmonių dėmesį?
- Kokie yra dėmesio standartai?
- Kaip suplanuoti dėmesio atkreipimą ir reklamos parodymus?
- Kaip auginti prekės ženklą dėmesio fragmentacijos amžiuje?
11:30 - 12:00
Kavos pertrauka
12:00 - 12:40
Nesibaigianti interneto žiniasklaidos transformacija: naujienų portalų iššūkiai ir galimybės

Reda Rutkauskienė
Rinkodaros vadovė, lrytas > > Plačiau > >
Reda Rutkauskienė žiniasklaidoje dirba daugiau kaip 15 metų. Karjerą pradėjo kaip naujienų redaktorė, vėliau buvo redaktoriaus pavaduotoja. Šiuo metu yra portalo lrytas rinkodaros vadovė ir gilinasi į vietos žiniasklaidos rinką, socialinius tinklus, pasaulines rinkodaros tendencijas.
- Koks yra žiniasklaidos vaidmuo visuomenėje ir patikimumas?
- Ką gali vartotojai ir kodėl jaučiamas nuovargis?
- Kokią įtaką žiniasklaidai turi socialiniai tinklai?
- Kaip keičiasi žiniasklaida, jos misija, atsakomybė ir informavimas?
12:40 - 13:20
Jie jus girdi! Unikali pažintis su radijo auditorija

Saulius Zakarka
Rinkodaros vadovas, „Radiocentras“ > > Plačiau > >
Saulius Zakarka radijuje dirba daugiau kaip 20 metų. Per šį laiką teko dirbti radijo laidų vedėju, savireklamos vadybininku, programų direktoriumi, savireklamos ir rinkodaros vadovu. Konferencijose skaito pranešimus radijo, kaip medijos ir reklamos kanalo, tema.
- Koks radijas yra šiandien ir koks bus rytoj?
- Kas, kaip ir kodėl klauso radijo 2025-aisiais?
- Kokios yra naujos senos radijo reklamos formos?
13:20 - 14:20
Pietūs
14:20 - 15:00
Pagrindiniai mitai apie komunikaciją skirtingų kartų auditorijoms

Romualda Stonkutė
Direktorė, „PR Service“ > > Plačiau > >
Romualda Stonkutė turi sukaupusi daugiau nei 20 metų patirties ryšių su visuomene srityje, kuriant, įgyvendinant bei vertinant komunikacijos projektus, dėstant ryšių su visuomene disciplinas aukštosiose mokyklose. Šiuo metu pranešėja vadovauja ryšių su visuomene agentūrai „PR Service“, dirba Komunikacijos industrijos asociacijos valdyboje.
- Ko nežinom apie Z ir X kartas: vertybės, komunikacija, argumentai?
- Kas daro įtaką Z ir X kartos sprendimams?
- Kaip kalbėti, kad abi kartos mus išgirstų?
15:00 - 15:40
Kalbėti negalima tylėti – kur padėti kablelį arba komunikacijos menas žvalgyboje

Aurelija Vernickaitė
Strateginės komunikacijos vadovė, Valstybės saugumo departamentas > > Plačiau > >
Aurelija Vernickaitė daugiau nei 10 metų patirtį viešųjų ryšių ir komunikacijos srityje sukaupė dirbdama strateginės svarbos valstybės sektoriuose ir institucijose. Beveik ketverius metus yra atsakinga už Valstybės saugumo departamento strateginę komunikaciją. Dirbo energetikos ministro patarėja viešiesiems ryšiams, koordinavo Konstitucinio teismo komunikaciją. Prieš pereidama į komunikacijos veiklos lauką, pranešėja daugiau nei 10 metų dirbo žurnaliste spaudoje ir televizijoje.
- Kaip komunikacijai atrasti vietą tokioje organizacijoje kaip žvalgyba?
- Kaip ir kodėl šiandien komunikuoja užsienio žvalgybos?
- Kaip kūrybiškai ir įdomiai komunikuoti viešojo sektoriaus organizacijai?
15:40 - 16:20
STASYS MUSEUM rinkodaros efektas – bendruomenei, miestui, šaliai ar atvirkščiai?

Ieva Bieliūnaitė-Jankauskienė
Rinkodaros vadovė, „STASYS MUSEUM“ > > Plačiau > >
Ieva Bieliūnaitė-Jankauskienė daugiau nei 20 metų dirba rinkodaros srityje. Pranešėja yra reklamos agentūros „TBWA\Vilnius“ rinkodaros strategė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto lektorė, „BIOK Lab“ valdybos narė. Kultūros rinkodaros ekspertė, investuojanti į Lietuvos kultūros puoselėjimą.
- Kaip buvo apibrėžta „STASYS MUSEUM“ ambicija?
- Kokios naujo muziejaus suinteresuotosios šalys ir jų jėgos laukas?
- Kokie buvo komunikacijos barjerai, apribojimai ir taktika?
- Kas nulėmė rinkodaros efekto sėkmę?
Programa gali būti koreguojama
registruotis į seminarą
Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji? Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!