Seminaras apie naujausias rinkodaros, reklamos, ryšių su visuomene tendencijas ir technikas
Kaip efektyviai planuoti integruotą komunikaciją skaitmeniniuose kanaluose?
Kokie yra medijų vartojimo pokyčiai?
Kaip organizacijoms komunikuoti augančiame informacijos sraute?
„Integruok! Rinkodaros komunikacija 2024“ – 17-asis metinis seminaras apie naujausias tendencijas rinkodaros komunikacijos srityje.
Seminaro temos:
- Kokie yra medijų vartojimo įpročiai Lietuvoje?
- Kaip integruoti skaitmeninius kanalus efektyviai komunikacijai?
- Kokią vertę sukuria personalizuota komunikacija?
- Kokios tendencijos vyrauja interneto žiniasklaidoje?
- Kuo svarbus vaizdo turinys daugiaplatformėje žiniasklaidoje?
- Kaip efektyviai komunikuoti ir išsiskirti augančiame informaciniame sraute?
- Kodėl didėja organizacijos vadovų svarba verslo komunikacijoje?
- Kaip suvaldyti kompleksiško projekto komunikaciją?
Seminaras skirtas rinkodaros, reklamos, komunikacijos, ryšių su visuomene specialistams ir visiems, besidomintiems rinkodaros sritimi.
seminaro programa
Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji? Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!