Žinios ir kontaktai
En

Integruok! Rinkodaros komunikacija 2023

2023 m. vasario 2 d. „Holiday Inn Vilnius“

Seminaras apie naujausias rinkodaros, reklamos, ryšių su visuomene tendencijas ir technikas

Kaip efektyviai planuoti komunikacijos kampanijas skirtinguose kanaluose?
Kokie yra didžiausi audio turinio vartojimo pokyčiai?
Kaip organizacijoms komunikuoti informaciniame triukšme?

„Integruok! Rinkodaros komunikacija 2023“ – 16-asis metinis seminaras apie naujausias tendencijas rinkodaros komunikacijos srityje.

Seminaro temos:

  • Kokie yra interneto žiniasklaidos iššūkiai šiandien?
  • Kodėl svarbu apjungti skaitmeninę ir tradicinę rinkodaros komunikaciją?
  • Kaip suderinti trumpalaikius ir ilgalaikius komunikacijos veiksmus?
  • Kokia yra garso turinio ateitis?
  • Kaip organizacijoms pritaikyti savo komunikaciją prie bendro informacinio fono?
  • Kokios yra dažniausiai pasitaikančios komunikacijos klišės?
  • Kaip įveikti tarptautinio kultūrinio projekto didžiausius komunikacijos iššūkius?

Seminaras skirtas rinkodaros, reklamos, komunikacijos, ryšių su visuomene specialistams ir visiems, besidomintiems rinkodaros sritimi.

 

seminaro programa

Programa
9:30 - 10:00

Registracija ir rytinė kava

10:00 - 10:50

Skaitmeninės žiniasklaidos iššūkiai ir didėjanti konkurencija su pasauliniais tinklais

Lina Bušinskaitė

Pirmininkė, Interneto žiniasklaidos asociacija > > Plačiau > >

Lina Bušinskaitė yra Interneto žiniasklaidos asociacijos pirmininkė, komunikacijos profesionalė, komunikacijos paslaugas teikiančios įmonės „LB Communications“ įkūrėja. Turi sukaupusi ilgametę patirtį viešųjų ryšių srityje, yra dirbusi sveikatos apsaugos ministro patarėja komunikacijos klausimais, vadovavusi Valstybinės ligonių kasos Komunikacijos skyriui. Anksčiau ėjo socialinės apsaugos ir darbo ministro patarėjos pareigas, vadovavo Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Viešųjų ryšių skyriui. Prieš pasukdama į komunikacijos sritį, pranešėja dirbo žurnaliste dienraštyje „Lietuvos žinios“, žiniasklaidos grupėje „Diena media news“ ir kitose žiniasklaidos priemonėse.

  • Koks yra balansas tarp internetinės žiniasklaidos ir pasaulinių tinklų, tokių kaip „Google“, „Facebook“, „Youtube“ ir kt.?
  • Kokie sprendimai stiprintų vietos žiniasklaidos vaidmenį konkurencijoje su pasauliniais tinklais?
  • Kokios yra naujos interneto žiniasklaidos savireguliacijos tradicijos?
  • Kaip keičiasi turinio žymėjimas (reklama, specialusis projektas, pranešimas spaudai)?
10:50 - 11:30

Skaitmeninė ir tradicinė rinkodara: integruoti ar atskirti?

Marius Marčenkovas

Klientų vystymo vadovas, „BPN Intense“ > > Plačiau > >

Marius Marčenkovas yra reklamos kampanijų planavimo skirtinguose skaitmeniniuose ir tradicinės žiniasklaidos kanaluose strategas, turintis daugiau kaip 16 metų patirties rinkodaros ir komunikacijos srityse. Dirbęs tarptautinėse reklamos agentūrose, telekomunikacijų bendrovėje, verslo konsultacijų įmonėje, sporto klubų tinkle. Kompetencijos sritys: reklamos planavimo strategijos, reklamos kanalų efektyvumas, vartotojų tyrimai, prekių ženklų plėtojimas.

Rinkodaros srityje yra stipriai įsišaknijusi takoskyra: tradicinė vs. skaitmeninė. Tiek kalbant apie pardavimų, tiek – apie komunikacijos kanalus. Bet ar tikrai tokia takoskyra vis dar turi prasmės? O gal niekada ir neturėjo?

  • Lietuvis 2023: kaip keičiasi mūsų pirkimo įpročiai skaitmeninėje ir fizinėje aplinkose?
  • Koks yra skirtingų reklamos kanalų potencialas ir efektyvumas?
  • Integruoti ar atskirti: kaip efektyviai planuoti reklamos kampanijas skirtinguose kanaluose?
  • Kaip teisingai išsikelti tikslus, suformuoti strategiją ir pamatuoti rezultatus?
11:30 - 12:00

Kavos pertrauka

12:00 - 12:40

Trumpalaikių ir ilgalaikių komunikacijos veiksmų derinimas

Dalius Dulevičius

Klientų aptarnavimo vadovas, „Mindshare“ > > Plačiau > >

Dalius Dulevičius yra reklamos planavimo ir žiniasklaidos ekspertas, sukaupęs daugiau kaip 15 metų patirtį kuriant ir plėtojant media strategijas.

  • Komunikacijos linijos media kanaluose: struktūra, logika, tipai. Kaip paskirstyti?
  • Kada prasideda ir kada baigiasi optimalus komunikacijos kiekis?
  • Reklamos atsimenamumas: ar jis vienodas visiems komunikacijos tipams?
  • Rėmimas, kaip (ne)sėkminga ilgalaikė strategija. Kada rėmimas naudingas, o kada neefektyvus?
12:40 - 13:20

Nežinomi garso keliai: kaip pagauti klausytojų dažnius?

Giedrius Masalskis

Radijo departamento vadovas, LRT > > Plačiau > >

Giedrius Masalskis šiuo metu vadovauja visus tris LRT radijus (LRT RADIJĄ, LRT KLASIKĄ ir LRT OPUS) vienijančiam LRT Radijo departamentui. Įvairialypė radijo bei televizijos laidų, renginių vedimo ir organizavimo patirtis leido su medijomis bei auditorija susipažinti iš skirtingų pusių. Dabar įžvalgomis dalijasi bei kitų šalių „know how“ domisi Europos transliuotojų sąjungoje (EBU), kur Lietuvos nacionaliniam transliuotojui atstovauja Radijo komitete. Labiausiai pranešėją domina medijų kuriamo turinio skaitmenizavimas, duomenimis grįsti inovatyvūs būdai, kaip sudominti bei pasiekti auditoriją.

  • Kur ir kaip klauso žmonės – ką sako LRT ir kitų Europos transliuotojų patirtis?
  • Jaunimo auditorija: nauji įpročiai – naujos taisyklės arba ką rodo duomenys?
  • Radijas, podcastai ar tai, ko dar nežinome: ko ir kaip klausysime ateityje?
  • Vienas lauke ne karys: kaip pasitelkti bendradarbiavimą ir inovacijas?
13:20 - 14:20

Pietūs

14:20 - 15:00

Kaip organizacijos reaguoja į informacinės erdvės pokyčius?

Jūratė Stankuvienė

Direktorė, „Mediaskopas“ > > Plačiau > >

Jūratė Stankuvienė yra žiniasklaidos stebėjimo įmonės „Mediaskopas“ vadovė. Prieš tai dirbo vadovaujamose pareigose reklamos agentūroje, kosmetikos platinimo įmonėje, telekomunikacijų bendrovėje. Turi sukaupusi daugiau kaip 20 metų darbo patirties tokiose srityse kaip pardavimai, klientų aptarnavimas, karjeros konsultavimas, reklama, komunikacija, marketingas, analizė.

  • Kokios temos vyrauja viešojoje erdvėje?
  • Kaip organizacijos pritaiko savo komunikaciją prie bendro informacinio fono?
  • Pandemija, karas, infliacija, energetika – kas daugiau?
  • Kaip organizacijoms komunikuoti tokiame informaciniame triukšme?
15:00 - 15:40

Klišės komunikacijoje: nuvalkiota ar patikrinta?

Gytis Burauskas

Skaitmeninių kanalų strategas, „INK agency“ > > Plačiau > >

Gytis Burauskas turi 15 metų darbo skaitmeninės komunikacijos, kūrybos ir media agentūrose su įvairaus pobūdžio klientais patirties, o tai leido pažvelgti į komunikaciją iš įvairių perspektyvų. Šiuo metu, taikydamas tarpdisciplininę patirtį, pranešėjas kuria integruotas komunikacijos strategijas agentūroje „INK agency“. Ekspertinės sritys: skaitmeninių kanalų strategijos, rinkodaros strategijos, kūrybinės koncepcijos, darbdavio įvaizdžio kūrimas.

  • Kokios yra dažniausiai pasitaikančios metodinės ir turinio klišės?
  • Auditorijų klišės – ar iš tiesų pažįstame savo auditorijas?
  • Kokie yra prekių ženklų archetipai ir stereotipai komunikacijoje?
  • Mados ir populiarūs burtažodžiai – kaip nepasiklysti?
15:40 - 16:20

Kaunas – viena didelė Europos scena. Didžiausi komunikacijos iššūkiai „Kaunas 2022“ projekte

Agnė Pinigienė

Komunikacijos vadovė, „Kaunas 2022“ > > Plačiau > >

Agnė Pinigienė daugiau nei 12 metų dirba su tarptautiniais kultūriniais projektais ir jų komunikacija. Nuo 2015 metų yra didžiausio Europinio kultūrinio projekto „Kaunas 2022“ komunikacijos vadovė, atsakinga už komunikacijos kampanijų planavimą ir įgyvendinimą, vizualinę komunikaciją. Pranešėja taip pat yra kūrybinės agentūros „Salto“ bendraįkūrėja.

Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas apie pagrindinius „Kaunas 2022“ projekte buvusius iššūkius ir jų sprendimo būdus:

  • „Vilnius – Europos kultūros sostinė 2009“ projekto atgarsiai.
  • Pandeminis kontekstas.
  • Oro sąlygų kontekstas.
  • Karinis kontekstas.
  • Komunikacija turint > 1500 renginių.

Programa gali būti koreguojama

registruotis į seminarą

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!