Žinios ir kontaktai. Jau 15 metų
En

Integruok! Rinkodaros komunikacija 2016

2016 m. vasario 4 d. Vilnius, „Comfort Hotel LT“

Seminaras apie naujausias rinkodaros, reklamos, ryšių su visuomene tendencijas ir technikas

Rinkodaros komunikacijos kampanijų sėkmę lemia integruotas požiūris į technologinius, žiniasklaidos ir tikslinės auditorijos, arba vartotojų, elgesio pokyčius. Efektyviam komunikacijos veiksmų planavimui ir įgyvendinimui daug galimybių suteikia įvairūs informacinių technologijų įrankiai. Pokyčiai žiniasklaidoje nulemia kampanijų pobūdį ir formatą. Svarbus rinkodaros komunikacijos veiksnys yra ir tai, kaip žmonės šiuo metu „vartoja“ medijas.

Kaip sėkmingai suplanuoti ir įgyvendinti rinkodaros komunikacijos kampanijas šiandien? Kokie pokyčiai vyksta pagrindiniuose žiniasklaidos kanaluose? Kaip keičiasi privataus ir viešojo sektoriaus komunikacija?

„Integruok! Rinkodaros komunikacija 2016“ – IX-asis metinis seminaras apie naujausias tendencijas rinkodaros komunikacijos srityje. Pagrindinė tema – komunikacijos pokyčiai.

Seminaro temos:

  • Integruotos rinkodaros komunikacijos planavimas ir įgyvendinimas;
  • Žiniasklaidos priemonių – TV ir interneto – pokyčiai;
  • Emocijų svarba komunikacijoje;
  • Integruota komunikacija privačiame ir viešajame sektoriuose.

Seminaras skirtas rinkodaros, reklamos, komunikacijos, ryšių su visuomene specialistams ir visiems, besidomintiems rinkodaros sritimi.

 

SEMINARO PROGRAMA

Partneriai

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!