Kaip išnaudoti skaitmeninės rinkodaros galimybes šiandien?
Kokia reklama ir komunikacija yra efektyviausia socialiniuose tinkluose?
Kaip dirbtinis intelektas gali ne tik pamatuoti, bet ir prognozuoti rinkodaros rezultatus?
„E. virusas 2025“ – 19-oji metinė konferencija apie aktualiausius rinkodaros, komunikacijos ir prekės ženklų valdymo klausimus. Šių metų pagrindinė tema – rinkodaros pokyčiai.
Konferencijos „E. virusas 2025“ temos:
- Kaip turi keistis rinkodara, kad prekės ženklo balsas būtų išgirstas?
- Kodėl skaitmeninės rinkodaros rodikliai kartais klaidina?
- Kokios yra efektyviausios „Meta“ reklamos strategijos šiandien?
- Kokio turinio nori socialinių tinklų vartotojai?
- Kodėl nuspėjama B2B rinkodara yra problema?
- Kaip kurti B2B rinkodaros ir komunikacijos sinergiją?
- Kaip dirbtinis intelektas padeda optimizuoti rinkodaros biudžetą?
Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos profesionalams apsikeisti geriausia patirtimi ir žiniomis.
konferencijos programa
Programa
9:30 - 10:00
Registracija ir pasitikimo kava
10:00 - 10:50
Dėmesio ekonomika: kaip užtikrinti, kad prekės ženklo balsas būtų išgirstas

Dalius Dulevičius
Dėmesio strategijos ir klientų aptarnavimo direktorius, „Mindshare Lithuania“ > > Plačiau > >
D. Dulevičius yra reklamos planavimo ir žiniasklaidos ekspertas, sukaupęs daugiau kaip 18 metų patirtį kuriant ir plėtojant media strategijas.
- Nuo “Girdėti“ iki “Būti išgirstam“. Kaip transformuoti reklamos investicijas į rinkodaros grąžą?
- Platformos diversifikuojasi, dėmesys nyksta. Kaip išnaudoti skaitmeninės rinkodaros sprendimus dėmesio ekonomikai?
- Dėmesys = konversijos. Kaip pakelti skaitmeninės reklamos parodymų kokybę?
10:50 - 11:30
Skaitmeninės rinkodaros metrikos ir jų mitai: kodėl ir kurie KPI klaidina

Igoris Voičenica
Direktorius, „Reline Global“ > > Plačiau > >
I. Voičenica yra daugiau nei 10 metų skaitmeninės rinkodaros srityje dirbantis ekspertas, kurio patirtis apima tiek agentūrų, tiek startuolių, tiek tarptautinių įmonių veiklą. Savo karjerą pradėjęs Nyderlanduose, gilino žinias dirbdamas su reklamos technologijų platformomis, el. komercijos projektais ir įvairių sričių verslais. Šiuo metu pranešėjas yra tarptautinės agentūros „Reline Global“ įkūrėjas ir vadovas, taip pat „Biok Lab“ valdybos narys. Ekspertinė sritis – reklamos kampanijų optimizavimas, siekiant efektyviai panaudoti skaitmeninius kanalus ir pasiekti geriausių rezultatų.
- Kokios metrikos atrodo svarbios, bet dažnai meluoja, nes yra interpretuojamos netinkamai?
- Kaip klaidingas duomenų interpretavimas gali „nuskandinti“ gerą kampaniją?
- Kaip pasirinkti tinkamas skaitmeninės rinkodaros metrikas?
- Kaip pasirinkti tinkamus KPI rodiklius pagal kampanijos tikslą?
11:30 - 12:00
Kavos pertrauka
12:00 - 12:40
Efektyvios „Meta“ reklamos strategijos e. prekyboje: kas veikia šiandien

Karolis Antanas Stankevičius
Skaitmeninės rinkodaros konsultantas, DigitalStrategija.lt > > Plačiau > >
K. A. Stankevičius yra skaitmeninės rinkodaros konsultantas, dirbęs su reklama sveikatos produktų, mados ir maisto pristatymo startuoliuose, vėliau oficialioje „Meta“ atstovybėje Lietuvoje konsultavo daugiau kaip 50 didžiausių „Meta“ reklamos užsakovų Lietuvoje. Per pastaruosius 5 metus pelningai išleido „Meta” reklamai virš 30 milijonų eurų.
- Kaip išnaudoti „Meta“ reklamos galimybes e. prekyboje?
- Kaip sukurti „Meta“ reklamą, kuri patraukia dėmesį ir generuoja pardavimus?
- Kokia struktūra „Meta“ reklamos kampanijoms yra efektyviausia?
12:40 - 13:20
Algoritmas prieš žmogų. Kaip rasti teisingą balansą kuriant socialinių tinklų turinį?

Mantvydas Leknickas
Direktorius, „Whatabout agency“ > > Plačiau > >
M. Leknickas turi sukaupęs daugiau nei 10 metų patirtį įgyvendinant skaitmeninės komunikacijos ir kūrybinius projektus.
- Kokios yra vyraujančios socialinių tinklų vartojimo tendencijos?
- Kaip socialiniuose tinkluose rasti savo tikslinę auditoriją?
- Kokio turinio nori socialinių tinklų vartotojai?
- Kaip turinys padeda stiprinti prekės ženklą ir skatinti pardavimus?
13:20 - 14:20
Pietūs
14:20 - 15:00
Išskirtinumo formulė: kaip B2B prekės ženklams išvengti nuspėjamumo

Jorė Astrauskaitė
Partnerė, „We Are Marketing“ > > Plačiau > >
J. Astrauskaitė yra B2B rinkodaros strategė ir agentūros „We Are Marketing“ partnerė, padedanti įmonėms klientų poreikių supratimą paversti stipriu pozicionavimu ir pardavimų skatinimo mechanikomis. Pranešėja konsultuoja, kaip B2B prekių ženklams rasti pragmatiškus būdus tikslingai ir nuosekliai kurti savo išskirtinumą.
Dalis B2B įmonių vis dar tiki, kad užtenka būti profesionaliems, paslaugiai komunikuoti ir pataikyti į tendencijas. Bet kai visi atrodo vienodai, laimi tie, kurie geba patys kurti savo žaidimo taisykles ir tikrą išskirtinumą.
- Kodėl lengvai nuspėjama B2B rinkodara yra problema?
- Ką daro kiti nuspėjami B2B prekių ženklai Baltijos šalyse?
- Kaip atkreipti pavargusių klientų dėmesį ir skoningai išsiskirti?
15:00 - 15:40
B2B rinkodaros ir komunikacijos sinergija šiandien

Irmantas Matilionis
Rinkodaros ir komunikacijos vadovas, „EIKA group“ > > Plačiau > >
I. Matilionis yra rinkodaros ir komunikacijos ekspertas, turintis daugiau kaip 10 metų vadovavimo patirtį tarptautinėse ir lietuviškose įmonėse. Penkerius metus vadovavo naujienų portalo marketingo ir verslo vystymo skyriui, estiško kapitalo paskolų banko rinkodaros skyriui. Šiuo metu yra NT plėtros įmonių grupės „EIKA group” rinkodaros ir komunikacijos vadovas.
- Kodėl B2B rinkodara ir komunikacija turi veikti kaip viena komanda?
- Kaip efektyviai išnaudoti savo sukurtus rinkodaros kanalus?
- Kaip skatinti turinio kūrimą įmonės viduje?
- Kodėl svarbiau ekspertinis turinys nei reklama?
15:40 - 16:20
Jei AI planuotų marketingo biudžetą – ar paskirstytumėte jį efektyviau?

Ieva Balkevičiūtė
Marketingo vadovė, „LastMile“ > > Plačiau > >
I. Balkevičiūtė yra „LastMile“ marketingo vadovė, viena iš TOP10 CMO 2025 Lietuvoje. Daugiau nei 15 metų patirties kaupė dirbdama su žinomais prekių ženklais e.komercijos, mažmeninės ir didmeninės prekybos, gamybos, maisto papildų, NT sektoriuose. Pastaraisiais metais aktyviai gilinasi į duomenimis grįstą marketingą, sprendimų efektyvumą ir ekonometrinius modelius, padedančius verslams įvertinti, kas iš tikrųjų kuria grąžą – o kas tik atrodo, kad veikia.
Kasdienių prekių pristatymo platforma „LastMile“ rinkodaros biudžeto ir išlaidų optimizavimui naudoja dirbtiniu intelektu pagrįstą „Marketing Mix“ modelį, kuris padeda įvertinti kiekvieno kanalo, kampanijos, nuolaidų ar sezono poveikį realiems pardavimams bei efektyviau paskirstyti investicijas.
- Kaip „Marketing Mix“ modelis padeda ne tik matuoti, bet ir prognozuoti marketingo rezultatus?
- Kokių duomenų reikia rinkodaros biudžeto optimizavimui?
- Kaip sužinoti rinkodaros kanalų grąžą, nuolaidų efektyvumą, sezono įtaką?
- Kaip efektyviai suplanuoti rinkodaros biudžetą, testuoti scenarijus, pagrįsti sprendimus vadovybei?
Programa gali būti koreguojama
registruotis į konferenciją
Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji? Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!