Kokie pokyčiai vyksta rinkodaros ir komunikacijos srityje?
Kokie naujausi geopolitiniai, technologiniai ir psichologiniai veiksniai daro įtaką rinkodarai?
Kaip perkelti interneto reklamos patirtis į kitus kanalus?
„E. virusas 2022“ – 16-oji metinė konferencija apie aktualiausius rinkodaros, prekės ženklų valdymo ir ryšių su visuomene klausimus. Šių metų pagrindinė tema – rinkodara pokyčių metu.
Konferencijos „E. virusas 2022“ temos:
- Kaip keičiasi klientų elgsena ir kelionė skaitmeninėje erdvėje?
- Kokie barjerai trukdo kasdieniam apsipirkimui internetu?
- Kodėl „neveikia“ e. komercijos reklama?
- Kokią įtaką slapukų išnykimas daro skaitmeninei rinkodarai?
- Kas pasikeitė per metus nuo „Meta“ metavisatos paskelbimo?
- Kaip neužkibti ant kibernetinių sukčių kabliuko?
- Kas turi keistis „verslas-verslui“ (B2B) rinkodaroje?
- Kaip „teisingai“ komunikuoti pasikeitusiame pasauliniame kontekste?
Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos profesionalams apsikeisti geriausia patirtimi ir žiniomis.
konferencijos programa
Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji? Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!