Žinios ir kontaktai. Jau 15 metų
En

„E. virusas 2022“ rinkodaros konferencija

2022 m. rugsėjo 22 d. „Holiday Inn Vilnius“

Kokie pokyčiai vyksta rinkodaros ir komunikacijos srityje?
Kokie naujausi geopolitiniai, technologiniai ir psichologiniai veiksniai daro įtaką rinkodarai?
Kaip perkelti interneto reklamos patirtis į kitus kanalus?

„E. virusas 2022“ – 16-oji metinė konferencija apie aktualiausius rinkodaros, prekės ženklų valdymo ir ryšių su visuomene klausimus. Šių metų pagrindinė tema – rinkodara pokyčių metu.

Konferencijos „E. virusas 2022“ temos:

  • Kaip keičiasi klientų elgsena ir kelionė skaitmeninėje erdvėje?
  • Kokie barjerai trukdo kasdieniam apsipirkimui internetu?
  • Kodėl „neveikia“ e. komercijos reklama?
  • Kokią įtaką slapukų išnykimas daro skaitmeninei rinkodarai?
  • Kas pasikeitė per metus nuo „Meta“ metavisatos paskelbimo?
  • Kaip neužkibti ant kibernetinių sukčių kabliuko?
  • Kas turi keistis „verslas-verslui“ (B2B) rinkodaroje?
  • Kaip „teisingai“ komunikuoti pasikeitusiame pasauliniame kontekste?

Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos profesionalams apsikeisti geriausia patirtimi ir žiniomis.

konferencijos programa

Programa
9:30 - 10:00

Registracija ir pasitikimo kava

10:00 - 10:40

Kliento kelionė: paspaudimai, emocijos ir grįžtamasis ryšys

Radvilas Šeputis

Partneris, „Evolvery“ > > Plačiau > >

R. Šeputis padeda pradedantiesiems verslams ir rinkos lyderiams įeiti į naujas rinkas ir paleisti naujus produktus. Kaip strategas konsultuoja, kaip prekės ženklas, naudodamasis skaitmeninėmis priemonėmis, gali sukurti maksimalią vertę savo klientams. Pranešėjas taip pat yra „ISM Executive School“ strateginės rinkodaros programos lektorius.

  • Kokie įdomūs klientų elgsenos tyrimai yra prieinami kiekvienam?
  • Kodėl svarbu žinoti tikras istorijas apie savo klientus?
  • Kaip klientų istorijos suteikia kontekstą produktui?
  • Kaip kliento keliones paversti verslo plėtros planais?
10:40 - 11:10

E. komercijos sprendimai, kurie griauna barjerus

Paulė Meidutė

Rinkodaros vadovė, „Barbora“ > > Plačiau > >

P. Meidutė turi 10 metų patirtį atstovaujant gerai žinomiems prekės ženklams Baltijos šalyse bei Lenkijoje. Gilinosi į skirtingų sektorių problematiką, įgyvendino įvairius, skirtingo masto, rinkodaros projektus, buvo atsakinga už drąsius strateginius sprendimus, įvairiapusiškai pažvelgiant į pardavimų skatinimą ir vartotojų elgseną.

Pandemija e. komercijai suveikė kaip akceleratorius, pakeitęs vartotojų įpročius ir lūkesčius e. komercijai. Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas, kaip kompanija „Barbora“ siekia būti šalia vartotojo visose apsipirkimo situacijose ir kaip rinkodaros skyrius reaguoja į besikeičiančias situacijas bei iškylančius apsipirkimo barjerus.

  • Kokius barjerus turi griauti e. komercija, kad vartotojai rinktųsi kasdienį apsipirkimą internetu?
  • Koks vaidmuo tenka rinkodaros skyriui, kuriant į vartotoją orientuotus e. komercijos sprendimus?
  • Kokius sprendimus įgyvendina BARBORA, kad apsipirkimas internetu taptu kasdieniu įpročiu?
11:10 - 11:40

E. komercijos reklamos lūžis: kodėl „nebeveikia“ reklama?

Gedas Kučinskas

Strategijų vadovas, „BPN Intense“

G. Kučinskas dirba žiniasklaidos planavimo agentūroje BPN LT strategijų vadovu ir rengia rinkodaros, media strategijas žymiausiems prekės ženklams. Pranešėjo valdomas duomenų startuolis sėkmingai kuria „machine learning“ modelius įvairioms verslo problemoms spręsti.

  • Kodėl e. komercijos verslai pasiekia pardavimų ribą?
  • Principinis media derinių lūžis: kodėl TV – nebe karalius?
  • Kaip perkelti interneto reklamos patirtis į kitus kanalus?
11:40 - 12:10

Kavos pertrauka

12:10 - 12:50

Pasaulis be „sausainukų“

Nerija Skvernelytė

Verslo plėtros vadovė, „iProspect“ > > Plačiau > >

N. Skvernelytė turi sukaupusi 10 metų patirtį rinkodaros srityje, kuria ir įgyvendina skaitmeninės rinkodaros strategijas. Konsultuoja įmones verslo tikslų išgryninimo klausimais, padeda nustatyti konkrečius, pamatuojamus veiklos rodiklius (KPI).

  • Kas yra slapukai ir kodėl jų išnykimas toks reikšmingas?
  • Kokią įtaką vartotojų sutikimai turės jiems patiems, prekių ženklams ir skaitmeninės rinkodaros veiksmams?
  • Kaip pasiruošti trečiųjų šalių slapukų išnykimui?
  • Ką, ruošiantis ateičiai, galima nuveikti jau dabar?
12:50 - 13:30

Meta vs visata. Metai po „Meta“ metavisatos paskelbimo

Justinas Jautžemis

„Meta“ vadovas Lietuvai, „Httpool“ > > Plačiau > >

J. Jautžemis – „Meta“ vadovas Lietuvai kompanijoje „Httpool“, kuri yra vienintelis regione „Meta“ autorizuotas pardavimų partneris. Pranešėjas anksčiau dirbo didžiosiose agentūrose Londone ir Vilniuje, 10 metų padeda prekės ženklams nusibrėžti strategiją, teisingai išnaudoti skaitmeninės rinkodaros įrankius ir suprasti skaitmenines inovacijas.

  • Kas pasikeitė per metus nuo „Meta“ metavisatos paskelbimo?
  • Kiek pažengta technologijose?
  • Ką šioje srityje jau daro prekių ženklai?
  • „Meta“ reklamos platforma: ką žinoti ir ką naudoti šiandien?
13:30 - 14:30

Pietūs

14:30 - 15:10

Kibernetinė žvejyba: kaip nepasimauti ant sukčių kabliuko?

Ramūnas Liubertas

IT inžinierius, „ESET Lietuva“ > > Plačiau > >

R. Liubertas turi daugiau nei 18 metų patirtį informacinių technologijų srityje (8 iš jų užsiėmė tiesiogiai su IT saugumu susijusia veikla). Vilniaus Gedimino technikos universitete baigė informatikos inžinerijos bakalauro ir magistro studijas. Pranešėjo ekspertinės sritys: kibernetinis saugumas, kritinės infrastruktūros administravimas, kompleksinių saugumo sprendimų modeliavimas, įmonės atsparumo kibernetinėms grėsmėms auditas.

  • Kibernetiniai pavojai Lietuvoje 2022 metais – kaip saugomės?
  • Kokius įrankius ir apgaulės metodus naudoja interneto sukčiai?
  • Kokie yra saugaus naršymo internete principai bei prevencinės priemonės?
  • Kaip kliento akyse netapti įtariamuoju?
15:10 - 15:40

Persiorientuojant iš Rytų į Vakarus: kas turi keistis B2B rinkodaroje?

Neringa Petrauskaitė

Partnerė, „We Are Marketing“ > > Plačiau > >

N. Petrauskaitė yra B2B marketingo agentūros „We Are Marketing“ partnerė ir strategė, Vilniaus universiteto lektorė, turinti 18 metų rinkodaros, komunikacijos ir verslo plėtros patirtį Lietuvoje bei užsienio rinkose. Šiandien jos klientų gretose – eilė eksportuojančių įmonių, kurios nuolat sprendžia įėjimo į naujas rinkas strategijos klausimus, o šiuo metu ieško būdų, kaip kuo skubiau persiorientuoti iš Rytų į Vakarus.

  • Kokie pokyčiai būtini B2B rinkodaroje dėl verslo persiorientavimo iš Rytų į Vakarus?
  • Kokie kultūriniai niuansai svarbūs tiek strateginiame, tiek taktiniame lygmenyje?
  • Kaip peržiūrėti savo turimų B2B rinkodaros įrankių arsenalą?
  • Kaip planuoti rinkodaros žingsnius, norint sudominti naujas rinkas?
15:40 - 16:20

Kaip „teisingai“ komunikuoti pasikeitusiame pasauliniame kontekste

Anastasija Zemdliauskaitė

Projektų direktorė, „Adverum“ > > Plačiau > >

A. Zemdliauskaitė komunikacijos srityje dirba 16 metų, didžiąją jų dalį praleido ryšių su visuomene agentūrose, prieš tai ketverius metus dirbo žurnaliste įvairiuose žiniasklaidos kanaluose, kur daugiausia rašė verslo ir informacinių technologijų temomis. Pagrindinės kompetencijos – darbdavio įvaizdžio kūrimas, vidinė komunikacija, kūrybinė strategija, integruotos komunikacijos kampanijų kūrimas ir įgyvendinimas, korporacinė komunikacija.

  • Pasikeitęs pasaulis – ir kuo jis skiriasi nuo įprasto (jei toks apskritai buvo)?
  • Kodėl svarbu klausytis tikslinių auditorijų?
  • Kaip „išgirsti“ žiniasklaidos kontekstą ir kalbėti „į temą“?
  • Kaip skaityti konkurentų komunikaciją žiniasklaidoje?
  • Geri darbai ir kilnūs sprendimai: kada apie juos kalbėti, o kada tylėti?
  • „Fake news“: kokie prekės ženklai dažniausiai patenka į melagienas ir kaip su tuo dirbti?
16:20 - 16:30

Konferencijos pabaiga


Programa gali būti koreguojama

registruotis į konferenciją

 

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!