Žinios ir kontaktai
En

„E. virusas 2014“ rinkodaros konferencija

2014 m. rugsėjo 18 d. Vilnius, „Comfort Hotel LT"


Ryšius su klientais užmegzti ir palaikyti - kiekvienos įmonės rinkodaros uždavinys. Tikslingai valdant santykius su potencialiais vartotojais, šie gali tapti prekės ar paslaugos pirkėjais. Tinkamai palaikant ir stiprinant ryšius su esamais klientais, šie gali tapti nuolatiniais, lojaliais pirkėjais.

Kaip sėkmingai palaikyti ryšius su klientais? Kokias santykių su klientais valdymo (angl. Customer Relationship Management - CRM) priemones ir sistemas naudoti? Kokias CRM galimybes suteikia internetas ir socialiniai tinklai?

„E. virusas 2014" - VIII-oji metinė konferencija apie naujausias tendencijas rinkodaros, prekės ženklų valdymo ir ryšių su visuomene srityse. Šių metų pagrindinė tema - ryšių su klientais valdymas.

Konferencijos „E. virusas 2014" temos:

  • Ryšių su klientais valdymo svarba
  • Socialinių tinklų galimybės ryšiams su klientais palaikyti
  • Lietuvos įmonių santykių su klientais valdymo pavyzdžiai
  • El. pašto rinkodaros išmanieji iššūkiai
  • Prekės ženklo įtaka santykiams su klientais
  • Vartotojų pasitikėjimas reklama ir noras veikti

Pranešėjai - ekspertai iš Jungtinės Karalystės ir Lietuvos.

Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos profesionalams apsikeisti geriausia patirtimi ir žiniomis.

Partneriai