Žinios ir kontaktai
En

Darbuotojų vertinimas ir motyvavimas pokalbiuose su vadovais

2014 m. spalio 28 d. „Margis", Trakų r.

Personalo vertinimui metinio pokalbio nebepakanka. Darbuotojai nenori laukti metus laiko, kad sužinotų, kaip vadovai juos vertina. Apie tai, kad darbo rezultatai neatitiko lūkesčių, naujokai turi sužinoti ne bandomojo laikotarpio pabaigoje. „Dabartizmas" reikalauja operatyvaus reagavimo ir kitokio vadovų dalyvavimo darbuotojų vertinimo bei motyvavimo procese.

Tyrimai rodo, kad du trečdaliai darbuotojų jaučiasi gaunantys per mažai teigiamo grįžtamojo ryšio iš savo vadovų. Be to, jie pripažįsta, kad kritikuodamas vadovas nesuteikia pakankamai informacijos darbuotojui, kad būtų aišku, ką reikia taisyti.

Kaip tinkamai valdyti darbuotojų vertinimo procesą? Kaip ne tik teisingai įvertinti, bet ir paskatinti darbuotojus keistis, tobulėti? Kaip užtikrinti, kad pats vertinimo procesas darbuotoją motyvuotų?

„Darbuotojų vertinimas ir motyvavimas pokalbiuose su vadovais" - seminaras apie tai, kaip:

  • pristatyti ir paaiškinti vertinimo kriterijus darbuotojams;
  • vesti vertinimo pokalbį, kad jis motyvuotų;
  • suteikti ir priimti grįžtamąjį ryšį apie darbo vertinimo rezultatus;
  • suformuluoti tikslus aiškiai, konkrečiai, pamatuojamai, motyvuojančiai - sau ir darbuotojams;
  • vertinimą susieti su darbo užmokesčio politika.


Lektorė - Aistė Mažeikienė, konsultantė


Seminaras skirtas įmonių, organizacijų ir jų padalinių vadovams, personalo specialistams.

Partneriai