„E. virusas 2022“ rinkodaros konferencija
Kokie pokyčiai vyksta rinkodaros ir komunikacijos srityje?
Kokie naujausi geopolitiniai, technologiniai ir psichologiniai veiksniai daro įtaką rinkodarai?
Kaip perkelti interneto reklamos patirtis į kitus kanalus?
„E. virusas 2022“ – 16-oji metinė konferencija apie aktualiausius rinkodaros, prekės ženklų valdymo ir ryšių su visuomene klausimus. Šių metų pagrindinė tema – rinkodara pokyčių metu.
Konferencijos „E. virusas 2022“ temos:
- Kaip keičiasi klientų elgsena ir kelionė skaitmeninėje erdvėje?
- Kokie barjerai trukdo kasdieniam apsipirkimui internetu?
- Kodėl „neveikia“ e. komercijos reklama?
- Kokią įtaką slapukų išnykimas daro skaitmeninei rinkodarai?
- Kas pasikeitė per metus nuo „Meta“ metavisatos paskelbimo?
- Kaip neužkibti ant kibernetinių sukčių kabliuko?
- Kas turi keistis „verslas-verslui“ (B2B) rinkodaroje?
- Kaip „teisingai“ komunikuoti pasikeitusiame pasauliniame kontekste?
Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos profesionalams apsikeisti geriausia patirtimi ir žiniomis.
konferencijos programa
Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji? Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!
Tinklaraštis
Socialinių tinklų komunikacijos tendencijos 2022 metais
Socialiniai tinklai yra vienas iš kanalų, kurie padeda formuoti auditorijos nuomonę apie prekės ženklą ar organizaciją. Kokias socialinių tinklų tendencijas 2022-iesiems prognozuoja komunikacijos ekspertai?
Toliau