„E. virusas 2025“ rinkodaros konferencija
Kaip išnaudoti skaitmeninės rinkodaros galimybes šiandien?
Kokia reklama ir komunikacija yra efektyviausia socialiniuose tinkluose?
Kaip dirbtinis intelektas gali ne tik pamatuoti, bet ir prognozuoti rinkodaros rezultatus?
„E. virusas 2025“ – 19-oji metinė konferencija apie aktualiausius rinkodaros, komunikacijos ir prekės ženklų valdymo klausimus. Šių metų pagrindinė tema – rinkodaros pokyčiai.
Konferencijos „E. virusas 2025“ temos:
- Kaip turi keistis rinkodara, kad prekės ženklo balsas būtų išgirstas?
- Kodėl skaitmeninės rinkodaros rodikliai kartais klaidina?
- Kokios yra efektyviausios „Meta“ reklamos strategijos šiandien?
- Kokio turinio nori socialinių tinklų vartotojai?
- Kodėl nuspėjama B2B rinkodara yra problema?
- Kaip kurti B2B rinkodaros ir komunikacijos sinergiją?
- Kaip dirbtinis intelektas padeda optimizuoti rinkodaros biudžetą?
Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos profesionalams apsikeisti geriausia patirtimi ir žiniomis.
konferencijos programa
Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji? Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!
Tinklaraštis
Skaitmeninės rinkodaros tendencijos 2025 metais
Skaitmeninės rinkodaros sritis nuolat keičiasi, atitinkamai kinta ir prekės ženklų komunikacija su tikslinėmis auditorijomis. Kokias tendencijas 2025 metams prognozuoja ekspertai?
Toliau