Integruok! Rinkodaros komunikacija 2025
Seminaras apie naujausias rinkodaros, reklamos, ryšių su visuomene tendencijas ir technikas
Kokias komunikacijos strategijas planuoti 2025 metais?
Kaip keičiasi žiniasklaidos kanalai?
Kaip organizacijoms komunikuoti dėmesio fragmentacijos amžiuje?
„Integruok! Rinkodaros komunikacija 2025“ – 18-asis metinis seminaras apie naujausias tendencijas rinkodaros komunikacijos srityje.
Seminaro temos:
- Kokie komunikacijos sprendimai yra efektyviausi Lietuvoje?
- Kaip išlaikyti tikslinės auditorijos dėmesį reklamai ir komunikacijai?
- Kaip keičiasi naujienų portalai?
- Kokias auditorijas efektyviausiai pasiekia radijas?
- Kaip sėkmingai komunikuoti su Z ir X kartų atstovais?
- Kaip komunikuoti apriboto viešumo veiklas?
- Kokia yra naujų projektų įvedimo į rinką komunikacijos praktika Lietuvoje?
Seminaras skirtas rinkodaros, reklamos, komunikacijos, ryšių su visuomene specialistams ir visiems, besidomintiems rinkodaros sritimi.
DOVANA DALYVIAMS! Iki gruodžio 31 d. užsiregistravusiems į seminarą ir apmokėjusiems už dalyvavimą dovanosime lietuviškai išleistą Rose Anne Keeny tarptautinį bestselerį „Nepavaldus laikui“!
seminaro programa
Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji? Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!
Tinklaraštis
Ką apie rinkodaros tendencijas sako dirbtinis intelektas?
Dirbtinis intelektas tampa bene kasdien naudojamu įrankiu rinkodaros srityje. Kokios tendencijos vyrauja rinkodaroje ir kokią įtaką jai daro dirbtinis intelektas, paklausėme ChatGPT.
Toliau