Žinios ir kontaktai
En

Rinkodaros konferencijos: kaip gauti daugiau naudos?

Norint iš dalyvavimo konferencijose, seminaruose „išpešti" kuo daugiau naudos, reikia žinoti pagrindines renginių suteikiamas tobulėjimo ir ryšių mezgimo galimybes.

Marketingo specialistams kasmet siūloma daugybė renginių, todėl darosi vis sunkiau nuspręsti, ar verta juose dalyvauti. Vieni laikosi požiūrio „aš viską jau ir taip žinau, konferencijoje nieko naujo man nepasakys", kiti - „aš niekad nevaikščiojau ir nevaikščiosiu į konferencijas", treti visgi teigia, kad kiekviename renginyje užsirašo ir realybėje įgyvendina bent keletą idėjų. Kaip jiems tai pavyksta? Ką kiekvienas „marketingistas" turėtų padaryti, kad geriau išnaudotų rinkodaros konferencijas?

Viskas prasideda nuo tikslų. Prisiminkite, kada paskutinį kartą buvote rinkodaros renginyje. Kokiu tikslu ten dalyvavote? Galbūt norėjote susitikti su jau pažįstamais kolegomis, kurie dirba toje pačioje srityje kaip jūs? Tikėjotės užmegzti (ir jums pavyko!) naujų kontaktų? Ieškojote lektoriaus savo vidiniams mokymams? Siekėte gauti žinių apie naujausias tendencijas rinkodaros srityje, „pašnipinėti" konkurentus ar tiesiog pristatyti save?

Konferencijose vienu metu galite užmegzti naujų ryšių (per kavos ir pietų pertraukas), semtis patirties (jei renginio metu klausysitės lektorių, o ne siųsite elektroninius laiškus) ir akies krašteliu žvilgtelti į tai, ką daro konkurentai (jei vieno iš jų atstovas yra konferencijos pranešėjas). Svarbiausia - turėti galvoje savo svarbiausią atvykimo į konferenciją tikslą ir renginio metu elgtis taip, kad kuo efektyviau jį pasiektumėte.

Pasinaudokite konferencijos dalyvių patirtimi. Pagalvokite, kiek jums ir jūsų verslui gali būti naudingi lektoriai ir kiti renginio dalyviai - žmonės, kuriuos pagrįstai galima laikyti savo srities profesionalais. Iš anksto pasiruoškite klausimus, kuriuos galėtumėte užduoti pranešėjams ar rinkodaros specialistams, dirbantiems tame pačiame sektoriuje kaip jūs. Prisiminkite svarbiausias problemas, su kuriomis susiduriate darbe, ir atvykę į renginį ieškokite žmogaus, kuris geriausiai padėtų jas išspręsti.

Žinios ir... kontaktai, kontaktai, kontaktai. Visą konferencijos dalomąją medžiagą, informaciją apie naujus produktus, naujas idėjas, kilusias renginio metu ir paskubomis užrašytas ant lapelių, laikykite viename segtuve - grįžę iš konferencijos galėsite naudinga informacija pasidalyti su kolegomis parodydami šią medžiagą.

Konferencijos metu užmezgę naujų (ir vertingų!) kontaktų, pasistenkite apie juos surinkti ir pasižymėti kuo daugiau informacijos, nes vėliau ji gali pasimiršti. Jei pavyko gauti renginio dalyvio vizitinę kortelę, kitoje jos pusėje užsirašykite svarbiausius su šiuo žmogumi susijusius dalykus, pavyzdžiui, konferencijos, kurioje susipažinote, pavadinimą ir pagrindines temas, kuriomis kalbėjotės, - tai padės ateityje, jei norėsite su juo susisiekti jums rūpimu klausimu. Sudarykite sąrašą asmenų, kuriuos grįžę iš konferencijos norėsite pakviesti prisijungti prie jūsų „LinkedIn" kontaktų tinklo. Neverta to daryti paties renginio metu, nes taip prarasite galimybę „priminti apie save".

Svarbiausia - požiūris. Jei į konferenciją vyksite turėdami tikslą ir numatysite priemones jam pasiekti, renginys būtinai duos naudos!