Žinios ir kontaktai
En

Rinkodaros komunikacijos, viešųjų ryšių tendencijos 2012-aisiais

Komunikacijos srityje 2012 metais numatomas ne tik e. rinkodaros svarbos didėjimas, bet ir interneto bei tradicinių komunikacijos priemonių integracija.

Komunikacijos srities ekspertai vardija penkias šiais metais vyrausiančias komunikacijos tendencijas - skaitmenizaciją, socialinės medijos decentralizavimą, draugų pagalbą, personalizuotą komunikaciją ir ženklodarinę žurnalistiką. Jie numato dar ir tokias 2012-ųjų tendencijas:

Elektroninių ir tradicinių priemonių integracija: skaitmeniniai kanalai ir e. priemonės ne tik įgaus didesnio svorio, bet vis labiau bus integruojami su tradiciniais komunikacijos sprendimais.

Žaidimai ir pramogos: internete žaidybinių, varžymosi elementų svarba ir toliau augs.

Mobiliosios technologijos: internetas vis labiau kelsis į mobiliuosius įrenginius - vartotojai per juos pasieks e. turinį.

Naujosios technologijos ir paslaugos: inovacijos apjungia visus tris aukščiau paminėtus aspektus - virtualaus ir realaus pasaulių integraciją, žaidybinį elementą ir mobiliąsias programėles.

Turinys - karalius, bet karalystę valdo liaudis: kompanijos turės atsisakyti egocentriško požiūrio į savo prekės ženklą ir pereiti prie trišalio bendradarbiavimo tarp verslo, bendruomenės ir nuomonės lyderių.

Išsamiau apie šias komunikacijos tendencijas 2012-iesiems - portale socialmediatoday.com.