Žinios ir kontaktai
En

Lojalumo rinkodara

Išlaikyti esamą klientą kainuoja mažiau, nei pritraukti naują, teigia rinkodaros žinovai. Tačiau kaip padaryti, kad klientas būtų lojalus jūsų įmonei ir pakartotinai pirktų jūsų prekes ar paslaugas?

Šiandien klientų lojalumas - aktualus klausimas, ypač vartojimo prekių sektoriuje. Tas pats žmogus turi skirtingų (konkuruojančių) prekybos tinklų nuolaidų kortelių, naudojasi ne vieno mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugomis, nešiojasi visą pluoštą įvairiausių lojalumo kortelių savo piniginėje.
Tokioje situacijoje kyla klausimas - kiek apskritai lojalumas prekės ženklui yra įmanomas?

Įmonės diegia automatizuotas ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemas, atlieka klientų pasitenkinimo, poreikių ar lūkesčių apklausas, įgyvendina lojalumo programas, į jas įtraukdamos kitas įmones - savo partnerius. Tokiais veiksmais jos mėgina „prisirišti" klientą, t.y. vykdo lojalumo rinkodarą.

Kiek vartotojui svarbus įmonės siūlomas atlygis už pakartotinius pirkimus?
Ar pirkėjui suteikiamos lojalumo programos naudos iš tiesų reikšmingos?
Ar gali dėmesingas, personalizuotas aptarnavimas nusverti konkurento siūlomą mažesnę kainą?

Daugybė klausimų, kuriuos įmonės turi apsvarstyti diegdamos ir valdydamos klientų lojalumo programas, kad jos būtų veiksmingos. Vienas dalykas yra aiškus: lojalumo rinkodara visada bus tarp įmonės prioritetų, nes grįžtantys pirkėjai yra reguliarių pardavimo pajamų šaltinis.

Kaip jūsų įmonė skatina klientų lojalumą?