Socialinių tinklų rinkodara 2015-aisias
Planuojant rinkodaros veiksmus kitiems metams, verta pagalvoti apie vyrausiančias tendencijas. Komunikacija socialiniuose tinkluose aktuali daugeliui įmonių ir organizacijų, todėl pažvelkime į socialinės medijos rinkodaros prognozes 2015 metams.
Euro įvedimo kaina
Lietuvos prisijungimas prie euro zonos visam verslui kainuos papildomų sąnaudų. Vienos įmonės teigia, kad tai tik techninis pasikeitimas, nepareikalausiantis didelių investicijų, kitoms euro įvedimas kainuos milijonus litų.
Kas laukia Lietuvos ekonomikos?
Lietuvos ūkiui artimiausiu metu didžiausios įtakos turės šalies prisijungimas prie euro zonos ir Rusijos bei Vakarų šalių tarpusavio ekonominės sankcijos, teigia ekonomistai.
Kaip palaikyti ryšius su klientais
Tiek B2C, tiek B2B sektoriuose veikiančios įmonės siekia užmegzti ryšį su potencialiais klientais, juos „prisijaukinti" ir paversti pirkėjais. Kokiais būdais ir priemonėmis palaikyti ryšius su klientais, kad šie taptų nuolatiniais ir lojaliais?
Nuolaidos, kaina ir vertė
Nuolaidos šiuo metu bene pagrindinis įrankis skatinti pardavimus. Pirkėjai laukia „akcijų" ir taip tikisi sutaupyti, o įmonės - pritraukti lojalių klientų. Ar tikrai taip yra?