Žinios ir kontaktai
En

Tinklaraštis

Plačiau

Mokymas ar marketingas?

2012 m. gruodžio 10 d.

Konferencijas, seminarus įmonės dažnai traktuoja kaip mokymą ir dalyvavimą profesiniuose renginiuose įtraukia į kvalifikacijos tobulinimo biudžeto eilutę. Tačiau dažniausiai konferencijų paskirtis - megzti ir palaikyti verslo ryšius, o tai yra marketingas.

Apyvartiniam kapitalui finansuoti - į investuotojų fondus

2012 m. lapkričio 12 d.

Penkios iš dešimties įmonių į privataus kapitalo fondus kreipiasi, siekdamos pritraukti papildomų lėšų apyvartiniam kapitalui. Tačiau tik vienai iš jų papildomos lėšos gali padėti, teigia privatūs investuotojai.

Plačiau
Plačiau

Apyvartinio kapitalo valdymas

2012 m. spalio 10 d.

Geras apyvartinių lėšų valdymas - sklandžios įmonės veiklos pagrindas ir vienas svarbiausių finansų vadovo užduočių. Teisingas planavimas, prognozavimas ir reikalingų priemonių taikymas yra finansų valdymo pamatas

Klientų lojalumas per sudominimą

2012 m. rugsėjo 10 d.

Sugebėjimas sudominti savo klientus yra esminis įmonėms siekiant skatinti vartotojų lojalumą, tvirtina Airijoje veikiančios nepriklausomos rinkos tyrimų bendrovės „BMR Brand Keys" direktorius Barry Jones.

Plačiau
Plačiau

Klientų lojalumas ir CRM

2012 m. rugpjūčio 30 d.

Siekdamos didinti klientų lojalumą, įmonės diegia įvairias ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemas. Kokie CRM aspektai turėtų labiausiai skatinti vartotojų lojalumą?

1 2 3