Žinios ir kontaktai
En

Rinkodaros paskaita: vaizdo komunikacija

2012 m. balandžio 24 d. Vilnius

Vaizdas komunikacijoje tampa vis svarbesniu elementu. Vaizdinė informacija - filmukai, klipai, reportažai - lengviau „užkabina" vartotoją ir stipriau jį paveikia.
Kaip išnaudoti vaizdą organizacijos išorinėje ir vidinėje komunikacijoje?
Kokie sprendimai veikia, kokie ne? Ką rodo praktika?

Rinkodaros paskaitoje patirtimi ir įžvalgomis pasidalys: Vitalija Jankauskaitė, „Vaizdo komunikacijų centro" direktorė, irKristina Gumauskienė, prekybos tinklo „IKI" marketingo departamento vadovė.

Programa:

15.00-15.45      Nauja marketingo ir RsV dimensija - vaizdo komunikacija
                            Vitalija Jankauskaitė, direktorė,
                            „Vaizdo komunikacijų centras“

  • Vizualinė ir verbalinė komunikacija - suvokimo principai, tendencijos.
  • Internetas prieš TV: video turinio vartojimo ypatumai.
  • Kaip ekonominei naujienai patekti į TV ir interneto TV eterį.
  • Video sklaidos kanalai internete: socialinė medija ir paieškos optimizavimas.
  • Planavimas: kaip pasirinkti, ką, kada ir kaip komunikuoti vaizdu?

V. Jankauskaitė sukaupusi patirties televizijoje, dirbdama verslo naujienų redaktore, prodiusere ir vedėja, penktus metus gilinasi į specifinę sritį - vaizdo komunikaciją. Realizavo dešimtis įvairių projektų - nuo vaizdo pranešimų, virusinių video iki korporatyvinių ar brand filmų tokiems klientams kaip TEO, IKI, „Tele2", Lietuvos bankas ir kt.

15.45-16.30     IKI ekrane: vaizdo komunikacijos pavyzdžiai
                           
Kristina Gumauskienė, marketingo
                           departamento vadovė, „Palink“ 

  • Vaizdo reikšmė bendrojoje įmonės komunikacijoje.
  • Iššūkiai komunikacijoje vaizdu. Naudotos formos.
  • IKI vaizdo komunikacijos pavyzdžių analizė, sėkminga ir nesėkminga patirtis.

Pranešime bus pristatytas praktinis atvejis - kaip vaizdo komunikaciją rinkodaroje naudoja prekybos tinklas „IKI". K. Gumauskienės patirtis marketingo srityje siekia
11 metų, daugiausia mažmeninės prekybos sektoriuje. Atsakinga už marketingo strategijos kūrimą ir įgyvendinimo kontrolę: įvaizdžio formavimą, pardavimų skatinimą.


Rinkodaros paskaita skirta rinkodaros, reklamos, komunikacijos, ryšių su visuomene specialistams ir visiems, besidomintiems rinkodaros sritimi.