Žinios ir kontaktai
En

Rinkodaros konferencija „E. virusas 2012“

2012 m. rugsėjo 20 d. Vilnius, „Crowne Plaza Vilnius“

Klientų lojalumas - kiekvienos įmonės ir organizacijos siekiamybė. Šiandien vartotojai vienu metu yra kelių konkuruojančių gamintojų, prekybininkų ar paslaugų teikėjų klientai, todėl „pririšti“ pirkėją prie vieno prekės ženklo ar įmonės yra šiuolaikinės rinkodaros iššūkis. Lojalumo programos, nuolaidų kortelės - tai tik keletas būdų, kuriais siekiama, kad klientas grįžtų ir pakartotinai, idealiu atveju - reguliariai, pirktų tos pačios įmonės produkciją ar paslaugą.

Kaip organizacijai sukurti sėkmingą klientų lojalumo programą? Ką rodo tarptautinė ir Lietuvos įmonių patirtis? Kokias lojalumo rinkodaros galimybes suteikia internetas, socialiniai tinklai?

„E. virusas 2012“ - VI-oji metinė konferencija apie naujausias tendencijas rinkodaros, prekės ženklų valdymo ir ryšių su visuomene srityse. Šių metų pagrindinė tema - lojalumo rinkodara.

Konferencijos „E. virusas 2012“ temos:

  • Lojalumo rinkodara: bendravimas su vartotojais ir lojalumo skatinimas
  • Tarptautiniai ir Lietuvos įmonių lojalumo rinkodaros pavyzdžiai
  • Kaip prarasti kliento lojalumą „Facebook“ tinkle
  • Elektroninės ryšių su klientais valdymo (CRM) ir lojalumo skatinimo priemonės
  • Pirkėjų lojalumo matavimas ir vertinimas

Pranešėjai - ekspertai iš Airijos, Švedijos ir Lietuvos.

Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos profesionalams apsikeisti geriausia patirtimi ir žiniomis.