Žinios ir kontaktai
En

Rėmimo konferencija „Smart Sponsorship 2012"

2012 m. spalio 24 d. Vilnius, „Crowne Plaza Vilnius“

Renginių rėmimas - unikali rinkodaros priemonė. Ji ne tik suteikia rėmėjui išskirtinių komunikacijos galimybių, bet ir yra sunkiau kitų nukopijuojama. Rėmimas JAV ir Europos rinkose per paskutinius 20-30 metų išgyveno kelias „senų" ir „naujų" darbo principų bangas. Tuo tarpu Lietuvoje tai vis dar nauja rinkodaros sritis.

Ko galėtume pasimokyti iš šalių, kuriose rėmimas yra sisteminga veikla?
Kaip iš rėmimo projekto gauti maksimalios naudos organizatoriui ir rėmėjui?
Kokią naudą renginio rėmimas duoda įmonei, bendruomenei, miestui, šaliai?
Su kokiais iššūkiais susiduriama įgyvendinant rėmimo projektus Lietuvoje ir užsienyje?

„Smart Sponsorship 2012" - pirmoji Lietuvoje rėmimo rinkodaros konferencija. Jos metu bus aptartos sporto ir kultūros rėmimo temos, naujausios rėmimo rinkodaros tendencijos, pristatyti tarptautinės praktikos pavyzdžiai.

Konferencijos tikslai:

  • inicijuoti diskusijas apie profesionalų, sistemingą rėmimo valdymą;
  • apžvelgti rėmimo vadybos kintančias tendencijas;
  • skatinti organizatorių ir rėmėjų profesionalų požiūrį į rėmimą;
  • aptarti rėmimo naudą kitoms rinkodaros sritims;
  • pristatyti, kokius reikšmingus vaidmenis sėkmingai valdomi renginiai ir jų rėmimas gali suvaidinti šalies ekonominiam gyvenimui.

Konferencija skirta:

  • rinkodaros specialistams,
  • kultūros ir sporto renginių organizatoriams,
  • turizmo sektoriaus atstovams,
  • viešojo sektoriaus atstovams.