Žinios ir kontaktai
En

Personalo vadovų konferencija 2021

2021 m. balandžio 22 d. Internetu

Kaip stiprinti darbuotojų įsitraukimą į organizaciją nuotolinio darbo laikais?
Kaip užtikrinti darbuotojų rezultatyvumą ir savininkišką požiūrį?
Kodėl verta investuoti į įvairovės valdymą organizacijoje?
Kokia yra Lietuvos įmonių patirtis tvarkantis su pandemijos sukeltais personalo srities iššūkiais?

„Personalo vadovų konferencija 2021“ – kasmetinis renginys apie žmogiškųjų išteklių vadovams aktualiausius klausimus. Šių metų konferencijos pagrindinė tema – darbuotojų įsitraukimo valdymas naujos realybės sąlygomis.

Konferencijos temos:

  • Kaip kurti įsitraukimą organizacijoje ir tikrus santykius virtualioje komandoje?
  • Kaip skatinti ir išlaikyti darbuotojų rezultatyvumą?
  • Kodėl vidinė komunikacija organizacijoje tampa didžiausiu prioritetu?
  • Kaip kurti įtraukią organizaciją?
  • Ko reikia, kad darbuotojai norėtų dirbti ne namuose ar biure, o organizacijoje?
  • Kada neribotų atostogų planas visiems darbuotojams gali pasisekti?
  • Kaip auginti, stiprinti ir suvienyti komandą nuotolinio darbo režimo laikais?
  • Kodėl personalo vadovui sunku padaryti tai, ko iš jo tikimasi?

Konferencija skirta personalo vadovams ir specialistams, taip pat įmonių, organizacijų vadovams.

konferencijos programa

 

Programa
9:15 - 9:30

Dalyvių registracija (prisijungimas)

9:30 - 10:10

Įsitraukimas ateities organizacijoje: tikras santykis virtualioje komandoje

Laima Šlapkauskaitė-Gaušienė

Asocijuota konsultantė, „OVC Consulting“ > > Plačiau > >

L. Šlapkauskaitė-Gaušienė 14 metų dirba organizacijų konsultavimo ir mokymų srityje, daugiausiai su tarptautinėmis tiek stambiomis korporacijomis, tiek startuoliais. Sukaupusi patirties parenkant ir taikant skirtingus talentų valdymo įrankius. Jau tada, kai dar dauguma komandų dirbo bendruose biuruose, pranešėjos komanda dirbo 100% virtualiai ir globaliai, todėl darbo vietoms persikėlus į namus, ji jau puikiai žinojo, kad norint užtikrinti darbuotojų įsitraukimą, asmeninio santykio kūrimas tampa būtinybe.

  • Kodėl reikia investuoti į santykio kūrimą?
  • Geriausias draugas darbe – rizika ar būtinybė?
  • Kaip suasmeninti darbuotojo patirtis?
  • Kaip kurti pasitikėjimą per nuotolį?
10:10 - 10:40

Kelias į darbuotojų rezultatyvumą: kaip įvertinti, skatinti ir išlaikyti šių metų kontekste?

Rimgailė Butkuvienė

Personalo vertinimo ir tyrimų vadovė, „People Link“ > > Plačiau > >

R. Butkuvienė turi 7 metų patirtį personalo vertinimo ir atrankų srityse, atliekant organizacinius ir darbuotojų lūkesčių tyrimus. Pranešėja konsultuoja kompanijas personalo klausimais, veda įvertinimo atrankose ir testavimo mokymus.

  • Kuo rezultatyviausi darbuotojai skiriasi nuo kitų?
  • Į ką atkreipti dėmesį vertinant kandidatus?
  • Kaip skatinti ir išlaikyti rezultatyvumą jau turimose komandose?
10:40 - 11:10

Susikalbanti organizacija: 5 prioritetai darbuotojų komunikacijoje 2021-aisiais

Vija Valentukonytė-Urbanavičienė

Vidinės komunikacijos konsultantė, „Partners in Comms“ > > Plačiau > >

V. Valentukonytė-Urbanavičienė yra strategė, vidinės komunikacijos ekspertė ir praktikė, šioje srityje dirbanti daugiau nei 10 metų. Savo žinias taikė ir gilino tarptautinėse bei Lietuvos bankininkystės, energetikos, telekomunikacijų bendrovėse. Sertifikuota trenerė, vedusi mokymus 4 žemynuose. Už pokyčių ir kultūros stiprinimo projektus pranešėja 2017 m. apdovanota net dviem pasauliniais komunikacijos asociacijos IABC (JAV) apdovanojimais bei „PR Impact“ ir „Geriausios personalo praktikos“ konkursų apdovanojimais.

Vidinė komunikacija buvo aktuali dar iki COVID-19 laikų, tačiau pandemija ją pavertė prioritetu „Numeris 1“ daugeliui organizacijų.

  • Kaip pandemija pakeitė ir dar pakeis vidinės komunikacijos procesus organizacijose?
  • Kaip padėti vadovams komunikuoti organizacijos kryptį ir prioritetus?
  • Kaip puoselėti organizacijos kultūrą virtualiai (on-line)?
  • Personalo, Komunikacijos specialisto rolės – šiuo metu kuriančios itin daug vertės. Kokios galimybės tai įtvirtinti dabar?
11:10 - 11:40

Pertrauka

11:40 - 12:10

Įvairovės valdymas: kaip kurti įtraukią organizaciją?

Vilma Gabrieliūtė

Lygių galimybių integravimo grupės vadovė, Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba > > Plačiau > >

V. Gabrieliūtė yra įvairovės valdymo ekspertė, edukologė, žmogaus teisių ugdymo trenerė. Sukūrė įvairovės valdymo diegimo mechanizmą verslo sektoriui ir šia tema apsigynė magistro darbą. Pranešėja konsultuoja įmones, veda mokymus lygių galimybių integravimo ir įvairovės valdymo klausimais.

Ar kada susimąstėte, kokia Jūsų organizacijos narių sudėtis? Ar joje „vieno profilio“ žmonės, ar komandą sudaro skirtingų patirčių ir tapatybių „paketas“? Ar įvairovės pakanka, kad galėtume prisistatyti kaip įtrauki organizacija? Kodėl verta investuoti į įvairovės valdymą organizacijoje?

  • Įdomioji statistika: visi darbuotojai lygūs ar kai kurie lygesni?
  • Kas kiša koją personalo atrankos procesuose?
  • Kokias klaidas daro darbdaviai diegdami lygių galimybių politiką?
  • Įvairovės valdymo sėkmės indikatoriai: kas padeda kurti įtraukią organizaciją?
12:10 - 12:50

Kaip išlaikyti nutolusius darbuotojus įmonės gravitacijos lauke

Mindaugas Šestilo

Personalo vadovas, „Telia Global Services Lithuania“ > > Plačiau > >

M. Šestilo yra daugiau nei 15 metų patirties personalo srityje dirbant įvairiose organizacijose Lietuvoje ir vienoje didžiausių įmonių Indijoje sukaupęs personalo vadovas. Per karjerą išbandęs personalo vadovo funkciją aviacijos, draudimo srityse, pastaruosius 7 metus pranešėjas dirba Lietuvos paslaugų centrų sektoriuje. Prisidėjo prie „Telia Global Services Lithuania“ kompetencijų centro atidarymo, šiandien čia dirba daugiau nei 600 įvairių sričių specialistų profesionalų.

2030-ieji personalo valdyme atėjo 2020 metais: įmonės savo personalo procesus, strategiją ir kultūros formavimą per pandemiją pakeitė daugiau nei per pastaruosius 10 metų.

Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas, kaip telekomunikacijų bendrovė „Telia Global Services Lithuania“ valdo savo darbuotojų įsitraukimą.

  • Virtualūs personalo procesai: kokie pokyčiai įvyko paieškos, įdarbinimo, įvedimo (angl. onboarding) ir atsisveikinimo srityse?
  • Organizacijos augimas pandemijos akivaizdoje – kaip sėkmingai integruoti nutolusius darbuotojus ir komandas?
  • Kiek išaugo įmonių investicijos į darbuotojo savijautą, psichologinę būseną ir organizacijos pulso nustatymą?
  • Kokių veiksmų turime imtis, kad dirbant namuose darbuotojas norėtų dirbti ne biure ar namuose, o mūsų organizacijoje?
12:50 - 13:50

Pietūs

13:50 - 14:30

Neribotos atostogos visiems – skambus šūkis virsta realybe

Irma Dambrauskė

Žmogiškųjų išteklių operacijų vadovė, „TransferGo“ > > Plačiau > >

I. Dambrauskė yra žmogiškųjų išteklių valdymo ekspertė, profesinę patirtį sukaupusi tarptautinėse kompanijose ir sėkminguose greitai augančiuose startuoliuose. Šiuo metu dirba daugiau nei 200 darbuotojų 5 šalyse turinčioje finansinių technologijų įmonėje „TransferGo“ Žmogiškųjų išteklių operacijų vadove. Stipri įmonės kultūra, paremta pasitikėjimu darbuotojais ir darbo lankstumu, leidžia įgyvendinti iniciatyvas, kurias vertina darbuotojai.

2020 metus bendrovė „TransferGo“ pradėjo su naujove darbuotojams – neribotu atostogų limitu. Nepaisant to, kad tai nebuvo patys geriausi metai pilnai įvertinti neribotų atostogų privalumus, šią iniciatyvą kompanija pratęsė ir 2021-iesiems.

Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas, kaip finansinių technologijų bendrovė įgyvendino neribotų atostogų darbuotojams projektą ir kaip vertina jo rezultatus, kokias naudas ir pamokas mato praėjus daugiau nei metams po neribotų atostogų įvedimo.

  • Kodėl kompanija pasirinko įgyvendinti neribotas atostogas?
  • Ko reikia, kad ši praktika būtų sėkminga?
  • Kokie būtini žingsniai planuojant įvesti neribotų atostogų planą savo įmonėje?
14:30 - 15:10

Iššūkių metai: kaip auginti, stiprinti ir suvienyti komandą

Aušra Delonaitė

Personalo vadovė, „DPD Lietuva“ > > Plačiau > >

A. Delonaitė daugiau nei 15 metų dirba žmogiškųjų išteklių srityje, o su žmonėmis – visą savo karjerą: tiek darbuotojų atrankų, mokymų ir konsultacijų srityje, tiek mažmeninės prekybos, transporto ir paslaugų įmonėse. Darbuotojų įsitraukimas ir įgalinimas, įmonės kultūra, bendradarbiavimas, lyderystė – dinamiškos sritys ir nuolatinio pranešėjos domėjimosi objektas.

Užklupus pandemijai ir keliems karantinams, įmonės bei jų personalo padaliniai susidūrė su įvairiais iššūkiais. Naujos realybės reiškinys: kurjeris tapo viena svarbiausių šiandienos profesijų.

Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas, kaip siuntų bendrovė „DPD Lietuva“ valdė pokyčius ir iškilusius iššūkius per pandemiją:

  • Kaip buvo suvaldyti procesai, saugumas, darbas iš namų?
  • Kaip buvo suderinti darbai ir žodžiai: koks vadovo lyderystės vaidmuo, kokios veiklos sujungė, kaip vykdyta vidinė komunikacija?
  • „Ačiū mūsų herojams“: kitokia kurjerio diena; kaip vykdyta išorinė komunikacija?
  • Kaip būti kartu net būnant atskirai – kaip užtikrinti komandos, kurios nariai nesimatė jau kelis mėnesius, vieningumą?
  • Kodėl pokyčių akivaizdoje socialiai atsakingas įmonės elgesys – viena didžiausių jos stiprybių darbuotojų akyse?
15:10 - 15:40

Kodėl personalo vadovui sunku padaryti tai, ko iš jo tikimasi?

Darius Samuolis

Bendrasavininkis, „Ledo mintys“ > > Plačiau > >

D. Samuolis turi sukaupęs daugiau nei 20 metų vadovo darbo patirties. Didžiausia organizacija, kuriai teko vadovauti – turinti apie 5 tūkstančius darbuotojų. Sudėtingiausia organizacija, kuriai vadovavo – apie 500 žmonių, priimančių sprendimus autonomiškai. Pranešėjas parengė dirbti konkrečiose pozicijose daugiau nei 100 aukščiausio lygio vadovų. Turi 14 metų patirtį valdant gamybos ir prekybos verslų portfelius.

Kokios yra žmogiškųjų išteklių valdymo funkcijos, kurias personalo vadovas gali įgyvendinti tiesiogiai, o kurių ne, nors jam tiesiogiai priskirta atsakomybė? Kaip pasiekti, kad personalo vadovas būtų katalizatorius, ekspertas organizacijų vadovams tvarkantis su personalu?

  • Kokius lūkesčius personalo vadovui turi skirtingos vadovų grupės ir kokia yra realybė?
  • Kada personalo vadovas gali suveikti kaip sprendimų katalizatorius?
  • Kaip užtikrinti, kad personalo vadovas būtų vadybinių ekspertizių nešėju ir diegėju?
15:40 - 15:50

Konferencijos pabaiga


Programa gali būti koreguojama

 

registruotis į konferenciją

Informacinis partneris

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!