Žinios ir kontaktai
En

Personalo paieškos strategijos 2020

2019 m. spalio 24 d. Vilnius, „Comfort Hotel LT“

Kodėl svarbu atsirinkti darbuotojus, kurie dirbs tai, kas jiems patinka?
Ką daryti, jei tinkamų kandidatų nėra?
Kodėl darbuotojų atrankos yra organizacijos kultūros sudedamoji dalis?
Kaip stiprinti organizacijos kaip darbdavio įvaizdį?

„Personalo paieškos strategijos 2020“ – seminaras žmogiškųjų išteklių specialistams ir įmonių vadovams apie naujausias darbuotojų paieškos bei atrankos tendencijas.

Seminaro temos: 

  • Kaip pritraukti ir atsirinkti darbuotojus, kurie realizuos savo potencialą?
  • Kaip išvengti būtinumo pasamdyti klaidos ir jos nuostolių?
  • Kiek skiriasi darbuotojų atranka viešajame ir privačiame sektoriuose?
  • Kaip pritraukti darbuotojų prekybos sektoriuje?
  • Kada įmonės gali pačios vykdyti vadovų paiešką be išorinės pagalbos?
  • Kaip tapti patraukliu darbdaviu, kuriam norintieji dirbti siūlosi patys?

Seminaras skirtas personalo vadovams ir specialistams, taip pat įmonių, organizacijų vadovams.

seminaro programa 

Programa
9:30 - 10:00

Registracija ir rytinė kava

10:00 - 10:50

Žibančios akys: kokia nauda verslui ir kaip jas atpažinti?

Giedrė Vaitiekūnaitė-Urbanovič

Personalo valdymo konsultantė, „HR Hint Online“ > > Plačiau > >

G. Vaitiekūnaitė-Urbanovič turi sukaupusi daugiau kaip 10 metų praktinės personalo valdymo patirties skirtingų sektorių įmonėse, tarp jų 5 metus vadovavo personalo skyriui. Pranešėjos ekspertinės sritys – personalo valdymo procesų kūrimas ir diegimas, pokyčių įgyvendinimas užtikrinant organizacijos plėtrą bei augimą. Taip pat dirba kaip karjeros trenerė ir teikia individualias konsultacijas žmonėms, kurie nori pokyčių profesinėje srityje.

  • Kodėl svarbu atsirinkti žmones, kurie darbo vietoje išnaudos savo potencialą – dirbs tai, kas jiems patinka ir dėl ko „dega akys“?
  • Ką darbdavys gauna, kai jo komandoje dirba žmonės, mėgstantys tai, ką daro?
  • Ką vadovai praranda, kai jų darbuotojai dirba „sukandę dantis“?
  • Kaip nesuklysti atrankos procese?
  • Kokie yra raktiniai atrankos klausimai, norint gerai suprasti kandidatą ir įvertinti, ar darbo pasiūlymas būtent jam?
10:50 - 11:30

Kaip esant kandidatų trūkumui nepadaryti būtinumo pasamdyti klaidos?

Rimgailė Butkuvienė

Personalo vertinimo ir tyrimų vadovė, „People Link“ > > Plačiau > >

R. Butkuvienė turi daugiau nei 5 metų patirtį personalo vertinimo ir atrankų srityse, atliekant organizacinius ir darbuotojų lūkesčių tyrimus. Pranešėja konsultuoja kompanijas personalo klausimais, veda įvertinimo atrankose ir testavimo mokymus.

Mažėjant kandidatų pasiūlai, dėl poreikio „užpildyti rolę“, arba kitaip, būtinumo pasamdyti, didėja rizika atsirinkti netinkamą kandidatą. Nenorint prarasti aktyvių kandidatų, pasiūlymas pateikiamas po vieno ar dviejų nestruktūruotų pokalbių, o tai gali turėti neigiamos įtakos priimamų sprendimų sėkmingumui. Išsamus ir objektyvus kandidatų įvertinimas darbdavio šansus gali pagerinti.

  • Kas yra būtinumo pasamdyti klaida ir kokia jos kaina?
  • Kokie darbdavio šansai priimti teisingą sprendimą atsirenkant darbuotoją?
  • Kaip įvertinti, ar kandidatai turi tai, ko reikia darbdaviui?
  • Ką daryti, jeigu nėra tinkamo kandidato?
11:30 - 12:00

Kavos pertrauka

12:00 - 12:50

Viešasis ir privatus sektoriai – (ne)vienodi?

Inga Černiuk

Generalinio direktoriaus pavaduotoja veiklai, Turto bankas > > Plačiau > >

I. Černiuk turi ilgametės patirties vadovaujančiose pozicijose viešajame sektoriuje ir privačių įmonių valdybose. Prieš prisijungdama prie Turto banko vadovų komandos, dirbo Susisiekimo ministerijos kanclere, prieš tai – Energetikos ministerijos kanclere.

Organizacijos sėkmė nepriklauso nuo to, ar ji veikia viešajame ar privačiame sektoriuje. Bus ar nebus įgyvendinta misija, dėl kurios konkreti organizacija egzistuoja, priklauso nuo darbuotojų tikėjimo lyderių iškeltais tikslais ir pasiryžimo tų tikslų siekti. Labiausiai atsiperkanti investicija yra investicija į pasitikėjimo ir pagarbos santykių kūrimą komandoje.

  • Atrankos kaip organizacijos kultūros sudedamoji dalis.
  • Viešojo ir privataus sektorių atrankos praktikų palyginimas.
  • Vertybių reikšmė atsirenkant tinkamiausius darbuotojus.
  • Projektų vadovų atranka: įžvalgos iš paskutinių studijų.
  • Turto banko patirtis ieškant darbuotojų.
12:50 - 13:30

Darbuotojų pritraukimas didelėje įmonėje. MAXIMA LT patirtis

Virmantė Jarockytė-Karveckienė

Personalo vadybininkė, MAXIMA LT > > Plačiau > >

V. Jarockytė-Karveckienė personalo srityje dirba 7 metus, iš jų trejus – „Maxima LT“ įmonėje. Pranešėja kuruoja Talentų valdymo komandos atrankų dalies klausimus ir rūpinasi, kad įmonėje efektyviai vyktų prekybos, gamybos ir logistikos atrankų procesai. Taip pat dalyvauja įvairiuose projektuose, kurių metu kuriamos, tobulinamos ir peržiūrimos prekybos darbuotojų motyvacijos bei adaptacijos programos.

Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas apie prekybos tinklo „Maxima“ patirtį ieškant ir pritraukiant darbuotojus:

  • Pagrindiniai iššūkiai pritraukiant naujus darbuotojus prekybos sektoriuje.
  • Darbuotojų pritraukimo projektai.
  • Praktinės priemonės darbdavio įvaizdžio kūrimui.
13:30 - 14:30

Pietūs

14:30 - 15:10

Dėmesio – įmonė ieško vadovo

Irma Simonkevičienė

Vyr. konsultantė, „MPS Baltic“ > > Plačiau > >

I. Simonkevičienė yra sukaupusi 20 metų darbo patirtį vykdant tarptautinius ir vietos vadovų paieškų, kompetencijų vertinimo, talentų programų, mokymų bei konsultavimo projektus. Pranešėja teikia konsultacijas asmenims ir komandoms karjeros pokyčių metu, vykdo mentorystės ir talentų programas vadovams.

Organizacijos vadovo paieška – išskirtinė užduotis, kuriai taikomi kiti reikalavimai nei specialistų ar funkcinių vadovų paieškai. Dažnai tam pasitelkiama pagalba iš išorės, nors daugelį klausimų įmonės gali išspręsti pačios, tik dažnai nežino kaip, nes vadovų ieškoma retai, ypač mažesnėse organizacijose.

  • Naujas požiūris į vadovų paieškas – verslų savininkų, CEO, kitų vadovų ir rinkos akimis.
  • Kaip vykdyti vadovo paiešką, kad ši stiprintų organizaciją?
  • Kokius darbus privalome atlikti patys?
15:10 - 16:00

Kaip tampama darbdaviu, kuriam norintys dirbti skambina patys?

Kęstutis Gečas

Vyresnysis partneris, „INK agency“ > > Plačiau > >

K. Gečas komunikacijos srityje turi sukaupęs daugiau kaip 25 metų patirtį, šiuo metu yra integruotos komunikacijos agentūros „INK agency“ vyresnysis partneris ir skaitmeninės kūrybos agentūros „bigNow“ verslo partneris. Pranešėjas taip pat yra komunikacijos srities tinklaraščio „Dansu Dansu“ bendraautoris.

  • Vertybių ir emocijų svarba: laikas perrašyti darbo skelbimus.
  • Organizacijos kaip permatomo stiklo kubai.
  • Laiškai iš fronto ir stereotipai.

Programa gali būti koreguojama

registruotis į seminarą

Partneriai

 

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!