Žinios ir kontaktai
En

Personalo paieškos strategijos 2018

2017 m. spalio 26 d. Vilnius, „Comfort Hotel LT“

Kaip keičiasi personalo paieška Lietuvoje?
Ko dar, be gero darbdavio įvaizdžio, reikia norint pritraukti geriausius darbuotojus?
Kaip sėkmingai rasti darbuotojų sezoniniams ir laikiniems darbams?
Kokią įtaką naujasis darbo kodeksas turės personalo paieškai 2018-aisiais?
Kaip sėkmingai surasti ir įdarbinti naujus darbuotojus gamybos sektoriuje?

„Personalo paieškos strategijos 2018“ – seminaras žmogiškųjų išteklių specialistams ir įmonių vadovams apie naujausias darbuotojų paieškos bei atrankos tendencijas.

Seminaro temos: 

  • Darbuotojų paieškos ir atrankos iššūkiai, tendencijos bei prognozės 2018-iesiems;
  • Veiklos sezoniškumas ir darbuotojų samda;
  • Naujojo darbo kodekso įtaka darbuotojų paieškai;
  • Praktinė Lietuvos įmonių patirtis personalo paieškos srityje.

Seminaras skirtas personalo vadovams ir specialistams, taip pat įmonių, organizacijų vadovams.

SEMINARO PROGRAMA

Programa
12:30 - 13:00

Registracija ir pasitikimo kava

13:00 - 13:50

Kas kam par(si)duoda – darbuotojas įmonei ar atvirkščiai? Personalo atranka kaip pirkimo-pardavimo sandoriai

Nerija Paliulytė

Direktorė, „Motivate LT“ > > Plačiau > >

N. Paliulytė personalo atrankų srityje dirba nuo 2001 metų. Karjerą pradėjusi internetinės darbuotojų paieškos įmonėje kaip pardavimų vadybininkė, vėliau toje pačioje įmonėje dirbo pardavimų vadove. Prieš 8 metus kartu su partnerėmis įkūrė personalo atrankų ir mokymų kompaniją. Visą šį laiką glaudžiai bendrauja su klientais – įmonėmis, kurios ieško darbuotojų, tad puikiai mato, kaip keičiasi darbdavių poreikiai ir požiūris į esamus bei naujai ieškomus darbuotojus.

  • Eilės už durų seniai nebėra – kodėl kai kurie darbdaviai vis dar elgiasi taip, lyg ji būtų?
  • Ar užtenka tik gero viešojo įvaizdžio, norint pritraukti geriausius darbuotojus?
  • Ką šiais laikais perka darbuotojai?
  • Pirkti darbuotoją ar parduoti įmonę?
13:50 - 14:30

Darbuotojo reikia vakar. Ką daryti?

Marija Paulauskaitė

Pardavimų skyriaus vadovė, „Biuro“ > > Plačiau > >

M. Paulauskaitė daugiau kaip 5 metus dirba įdarbinimo ir personalo nuomos srityje. Laikinojo įdarbinimo agentūros Pardavimų skyriaus vadovė, atsakinga už bendravimą su klientais Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Vokietijoje. Pranešėja taip pat yra vasaros darbų banko projekto vadovė.

  • Darbo rinkos tendencijos.
  • Sezoninių darbuotojų rinka.
  • Laikinieji darbuotojai įmonėse.
  • Veiksmingiausi darbuotojų paieškos kanalai.
14:30 - 15:00

Kavos pertrauka

15:00 - 15:40

Kaip pritraukti talentus – ar naujos darbo sutarčių rūšys gali būti talentų viliojimo priemonė?

Jurgita Judickienė

Vadovaujančioji partnerė, advokatų kontora JUREX > > Plačiau > >

J. Judickienė – specializuotos verslo ginčų advokatų kontoros JUREX vadovaujančioji partnerė, turinti beveik 20 metų profesinę patirtį sprendžiant verslo ginčus ir teikiant konsultacijas darbo, transporto, draudimo, įmonių ir viešųjų pirkimų teisės klausimais. 2015 m. naujienų portalo DELFI tyrimo duomenimis, pranešėja įtraukta į įtakingiausių Lietuvos teisininkų sąrašą.

  • Naujų darbo sutarčių rūšių galimybės, pranašumai ir trūkumai.
  • Kokiais atvejais ir kokias darbo sutartis pasirinkti?
  • Konfidencialumo ir nekonkuravimo susitarimai – ar viską apie juos žinome ir teisingai naudojame?
15:40 - 16:30

Žmogiškųjų išteklių profesionalas prie dangaus vartų

Jurga Snarskienė

Personalo ir komunikacijos direktorė, „Grigeo“ > > Plačiau > >

J. Snarskienė yra „Grigeo“ įmonių grupės personalo ir komunikacijos direktorė. Savo darbinę karjerą pradėjusi beveik prieš 20 metų, personalo vadybos srityje prekybos ir gamybos sektoriuose dirba 15 metų. Pranešėja tiki meilės darbui galia ir teigia, kad kompanijos, kurios sugeba pritraukti ir suburti savo darbą mylinčius žmones, visuomet bus visa galva aukščiau už kitas.

Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas apie gamybos įmonių grupės „Grigeo“ patirtį ieškant ir pritraukiant darbuotojus:

  • Personalo pritraukimas pramonės sektoriuje – karštieji taškai.
  • Pakuotė ir jos vidus.
  • Klasikinis darbdavio pozicionavimas ir aktyviu pritraukimu paremtas marketingas.
  • Pasikeitimai personalo paieškos ir pritraukimo procesuose bei į priekį vedantis pokytis.

Programa gali būti koreguojama

 

REGISTRUOTIS Į seminarĄ

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!