Žinios ir kontaktai
En

Pardavimų psichologija 2020

2020 m. gruodžio 3 d. Internetu

Seminaras apie naujausias tendencijas pardavimų srityje

Kaip įveikti dažniausias pardavėjo baimes?
Kas padeda pelnyti kliento lojalumą?
Kokios prekės ar paslaugos savybės nulemia jos vertę?

„Pardavimų psichologija 2020“ – metinis seminaras apie naujausias pardavimų tendencijas pardavimo, komercijos, rinkodaros, komunikacijos specialistams. Renginys vyks nuotoliniu būdu (internetu) per „Zoom“ platformą.

Pranešimų temos:

  • Kaip keičiasi pardavimai nuotolinio darbo pasaulyje?
  • Kokios yra dažniausiai pasitaikančios pardavėjo baimės ir kaip jas įveikti?
  • Kaip pelnyti kliento lojalumą ir tapti nepakeičiamu partneriu?
  • Ką reiškia parduoti vertę, o ne kainą?

seminaro programa 

Programa
13:45 - 14:00

Dalyvių registracija (prisijungimas)

14:00 - 14:30

Pardavimai (ne)sikeičia?

Donatas Dilda

Konsultantas, „GoodPeople“ > > Plačiau > >

Donatas Dilda yra verslininkas ir konsultantas, turintis daugiau kaip 10 metų pardavimų patirtį įvairiose verslo įmonėse. Sukaupęs ilgametę patirtį konsultuojant tarptautines kompanijas. Pranešėjas yra tarptautinio dėmesio sulaukusio „Progreso metodo“ autorius.

  • Kaip rezultatyviai dirbti su klientais per nuotolį?
  • Kaip faktorių „Dabar“ išnaudoti greituose pardavimuose?
  • Didžiosios kraustynės į internetą – ar bus gerai visiems?
  • Marketingas vs Pardavimai.
14:30 - 15:00

Pardavėjų baimės ir kaip jas įveikti

Mindaugas Jasiūnas

Konsultantas, „Triple O Consulting“ > > Plačiau > >

Mindaugas Jasiūnas – konsultantas, treneris, pardavimų ir derybų profesionalas, verslo praktikas. Sukaupęs 20 metų sėkmingos pardavimų patirties tarptautinėse organizacijose. Turi 10 metų vadovavimo ir pardavimų vystymo patirties. Penkerius metus veda mokymus. Pranešėjo kompetencijos sritys: pardavimai, darbas su didžiaisiais klientais, derybos ir jų taktika, asmenybės tipologija.

  • Kokios yra dažniausiai pasitaikančios pardavėjų baimės?
  • Kaip atpažinti baimes?
  • Kaip nugalėti ar padėti kitiems nugalėti baimę?
15:00 - 15:30

Iš tiekėjo į partnerius. Kaip pelnyti kliento lojalumą ir tapti nepakeičiamuoju partneriu?

Mindaugas Lastauskas

Lektorius ir konsultantas, „Pamo.“ > > Plačiau > >

Mindaugas Lastauskas pardavimų srityje dirba nuo 2000 metų. Kaip pardavimų specialistas yra perėjęs visus pardavėjo karjeros lygius – nuo pardavimų vadybininko, kurio pagrindinė funkcija šaltieji skambučiai, iki pardavimo vadovo. Vadovavo televizijos TV3, portalo Delfi ir lauko reklamos kompanijos „JCDecaux“ pardavimo skyriams. Nuo 2016 m. kaip lektorius veda pardavimo, derybų, klientų aptarnavimo mokymus.

Siekiant partnerystės su klientu tiesiog „gerai dirbti“ nepakanka. Kad klientai taptų lojaliais, reikia daug daugiau. Lojalumas yra klientų „užmokestis“ pardavėjams-partneriams.

  • Pardavėte, pasirašėte bendradarbiavimo sutartį – tapote tiekėju. Ar tapsite partneriu savo klientui, priklauso tik nuo Jūsų.
  • Kokie darbo su klientais principai skiria partnerius nuo tiekėjų?
  • Ar apskritai verta siekti partnerystės?
15:30 - 16:00

Ką tai reiškia parduoti vertę, o ne kainą?

Jūratė Žalienė

Vyr. konsultantė, „OVC Consulting“ > > Plačiau > >

Jūratė Žalienė turi 20 metų patirtį verslo įmonėse ir yra įsigilinusi į tokias sritis kaip bendravimas su klientais, santykio su klientais kūrimas, pardavimai, asmeninis efektyvumas, lyderystė. Dirbdama verslo įmonėse turėjo galimybę patikrinti visas teorijas praktiškai ir ieškoti naujų būdų, kaip dar geriau pažinti klientą ir pritaikyti jo poreikiams tinkančią paslaugą ar produktą.

  • Ką perka klientas?
  • Ar visos prekės arba paslaugos savybės svarbios klientui? Kur slepiasi vertė?
  • Kaina – reliatyvus dalykas. Ar tikrai perkama tai, kas pigiausia?
  • Įtakos metodai, kuriantys klientui papildomą vertę.
16:00 - 16:15

Seminaro pabaiga


Programa gali būti koreguojama

registruotis į seminarą

 

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!