Žinios ir kontaktai
En

Pardavimų psichologija 2019

2019 m. spalio 10 d. Vilnius, „Comfort Hotel LT“

Seminaras apie naujausias tendencijas pardavimų srityje

Kaip išsiskirti ir būti geresniu pardavėju nei kiti?
Kodėl pozityvioji psichologija svarbi norint išvengti didžiausių pardavimo klaidų?
Kada verta naudoti įtakos elementus ir manipuliaciją bendraujant su klientu?

„Pardavimų psichologija 2019“ – metinis seminaras apie naujausias pardavimų tendencijas pardavimo, komercijos, rinkodaros, komunikacijos specialistams. Pranešimų temos:

  • Kaip būti išskirtiniu pardavimo profesionalu?
  • Kokios yra dažniausios pardavimo klaidos ir kaip jų išvengti?
  • Kaip teisingai komunikuoti apie nuolaidų – pardavimo skatinimo akcijas?
  • Kaip pasitelkti įtaką pardavimo procese?

SEMINARO PROGRAMA

Programa
13:00 - 13:30

Registracija ir pasitikimo kava

13:30 - 14:15

Pardavėjas ir purpurinė karvė. Kaip būti išskirtiniu pardavėju?

Balys Viršutis

Verslo konsultantas, „Door Training“ > > Plačiau > >

Balys Viršutis mokymų ir konsultacijų srityje dirba daugiau kaip 10 metų, turi sukaupęs vadovaujamojo pardavimų ir rinkodaros darbo patirties. Vadovavimo ir pardavimų meno mokėsi teorinius modelius testuodamas praktiškai. Pranešėjas yra sertifikuotas daugelio pasaulyje pripažintų metodikų („Core Strength“, „Accountability builder“, „Story Telling®“, „NLP Master Practitioner®“, „Leadership Builder Trainer®“ ir kt.) praktikas, aktyvus kovinės savigynos sistemos SAVBOR instruktorius.

Pardavimo specialistai, net dirbdami skirtinguose sektoriuose, naudoja labai panašius darbo metodus. Kaip išsiskirti iš pilkų pardavėjų minios ir būti išskirtiniu pardavimo profesionalu – „purpurine karve“?

Trys istorijos iš praktikos:

  • Finansinis sektorius: 224 bandymai.
  • Draudimo paslaugos: baimė būti kitokiu.
  • Aviacija: viskas pagal knygą.
  • Ir kas iš to? „Tips & tricks“
14:15 - 15:00

Kokios dažniausiai daromos pardavimo klaidos ir kaip jų išvengti? Žvilgsnis per pozityviosios psichologijos prizmę

Rimvydas Jurkuvėnas

Pardavimo treneris, „Būk kitoks“ > > Plačiau > >

Rimvydas Jurkuvėnas yra pardavimo treneris, lektorius, absoliutus praktikas, daugiau kaip 10 metų aktyviai mokantis pardavimo įgūdžių, aptarnavimo, motyvacijos. Pranešėjas yra pravedęs daugiau nei 1000 mokymo sesijų, dalyvavęs virš 1500 susitikimų su įvairių įmonių vadovais ir vykdęs pardavimus ar derybas, sukūręs pardavimo sekas, kuriomis vadovaujasi didžiausios įmonės Lietuvoje. Šiuo metu taip pat vadovauja savo įkurtam skambučių centrui.

  • Kokias klaidas pardavėjai dažniausiai daro B2C ir B2B segmentuose?
  • Kodėl pozityvioji psichologija svarbi pardavėjo pasitenkinimui ir norui tobulėti?
  • Kaip išvengti daromų klaidų?
  • Kokie veiksmai vengiant klaidų praktiškai pasiteisino?
15:00 - 15:30

Kavos pertrauka

15:30 - 16:15

Kaip teisingai komunikuoti apie nuolaidų akcijas?

Indrė Barauskienė

Vyresnioji teisininkė, „TGS Baltic“ > > Plačiau > >

Indrė Barauskienė yra pripažinta intelektinės nuosavybės, IT, telekomunikacijų ir žiniasklaidos teisės ekspertė. Jos specializacija – ginčų intelektinės nuosavybės klausimais sprendimas tokiais atvejais kaip neteisėtas prekės ženklo naudojimas, kopijavimas, intelektinių kūrinių pasisavinimas. Pranešėja atstovavo klientams autorių teisių ginčuose ir konsultavo televizijos kompanijas, tarptautines greito apyvartumo prekių gamybos įmones, telekomunikacijų bendroves.

Ar nuolat taikoma kainos nuolaida – tinkamas ir leistinas būdas skatinti pardavimus?

  • Kokios esminės taisyklės taikomos komunikuojant apie nuolaidas ir „akcijas“?
  • Kaip elgtis reklaminėse situacijose, kai naudojama užuomina į konkurentą?
  • Kokius esminius aspektus visada reikia pasitikrinti, kuriant reklaminę kampaniją?
16:15 - 17:00

Įtaka pardavimų pasaulyje – tikrai verta. Bet kaip ir kiek ją naudoti?

Jūratė Žalienė

Vyr. konsultantė, „OVC Consulting“ > > Plačiau > >

Jūratė Žalienė turi 20 metų patirtį verslo įmonėse ir yra įsigilinusi į tokias sritis kaip bendravimas su klientais, santykio su klientais kūrimas, pardavimai, asmeninis efektyvumas, lyderystė. Dirbdama verslo įmonėse turėjo galimybę patikrinti visas teorijas praktiškai ir ieškoti naujų būdų, kaip dar geriau pažinti klientą ir pritaikyti jo poreikiams tinkančią paslaugą ar produktą.

  • Kas yra įtakos darymas bendraujant su klientu ir ar kiekvienas tai gali?
  • Kuris iš trijų įtakos elementų svarbesnis – pasitikėjimas pardavėju (asmeniu arba įmone), logika ar emocijos?
  • Kaip nuspręsti, kada labiau vadovautis logika, o kada „įjungti“ emocijas?
  • Ką iš esmės reiškia naudoti emocijas pardavime (šypsena – tai dar ne emocija)?
  • Manipuliacijos – kas tai yra ir ar tikrai verta?

Programa gali būti koreguojama

REGISTRUOTIS Į SeminarĄ

Partneriai

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!