Žinios ir kontaktai
En

Integruok! Rinkodaros komunikacija 2021

2021 m. vasario 3 d. Internetu

Seminaras apie naujausias rinkodaros, reklamos, ryšių su visuomene tendencijas ir technikas

Kokios komunikacijos tendencijos vyraus 2021-aisiais?
Kaip atpažinti skleidžiamą dezinformaciją?
Kokia yra karantino komunikacijos sėkmės formulė?

„Integruok! Rinkodaros komunikacija 2021“ – keturioliktasis metinis seminaras apie naujausias tendencijas rinkodaros komunikacijos srityje.

Seminaro temos:

  • Kaip kovoti su Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse skleidžiama dezinformacija?
  • Kas socialiniuose tinkluose seka nuomonės formuotojus ir jais pasitiki?
  • Kokias žinutes ir kokia forma reikės komunikuoti po pandemijos?
  • Kaip konkuruoja Lietuvos naujienų portalai?
  • Kokie yra efektyviausi radijo reklamos formatai?
  • Kaip kurti turinio socialiniuose tinkluose strategijas?
  • Kaip parengti informaciją ir ją komunikuoti skirtingoms visuomenės grupėms?
  • Kodėl e. pašto rinkodarą reikia integruoti su kitais komunikacijos kanalais?
  • Kiek kūrybiškumas svarbu krizės komunikacijoje?

Seminaras skirtas rinkodaros, reklamos, komunikacijos, ryšių su visuomene specialistams ir visiems, besidomintiems rinkodaros sritimi.

 

seminaro programa

 

Programa
9:15 - 9:30

Dalyvių registracija (prisijungimas)

9:30 - 10:10

Skaitmeninė XXI a. grėsmė: kas skleidžia dezinformaciją ir kaip su ja kovoti?

Viktoras Daukšas

Direktorius, „Debunk EU“ > > Plačiau > >

Viktoras Daukšas turi daugiau kaip 13 metų patirtį skaitmeninių technologijų srityje. Dirbęs kuriant populiarias e. paslaugas Baltijos šalyse, tarp jų interneto portalą vienam iš didžiausių žiniasklaidos kanalų. Pranešėjas yra technologinės pažangos entuziastas. Pastaruosius trejus metus vadovauja „Debunk EU“ organizacijai, užsiimančiai dezinformacijos tyrimais.

  • Kiek dezinformacijos skleidžiama Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje?
  • Kokie naratyvai yra paveikiausi?
  • Kaip atpažinti dezinformaciją?
  • Kaip kovoti su skleidžiama dezinformacija?
10:10 - 10:40

(Ne)pasitikėjimo kultūra: „influenceriai“ sekėjų akimis

Dovilė Končak

Generalinė direktorė, „RAIT Group“ > > Plačiau > >

Dovilė Končak 10 metų dirba rinkos tyrimų srityje, konsultuoja vietos ir tarptautines kompanijas tyrimų klausimais, rengia tyrimų dizainus ir rūpinasi jų įgyvendinimu. Šiuo metu yra atsakinga už rinkos tyrimų kompanijų grupę „RAIT Group“, kuri jungia įmones Lietuvoje (RAIT), Latvijoje („Rait CR Baltic“) ir Estijoje („Rait Faktum and Ariko“). Rinkos tyrimų discipliną dėstė Vilniaus universitete, ISM vadybos ir ekonomikos universitete, Tarptautinėje teisės ir verslo kolegijoje. Pranešėja yra tinklalaidės „MR Hackers“ bendraautorė.

Kas ir kodėl socialiniuose tinkluose seka nuomonės formuotojus? Pranešimas remiantis kiekybiniu ir kokybiniu tyrimu, kuriuo siekta ištirti žmonių įpročius sekti „influencerius“.

  • Kodėl žmonės seka skirtingiems segmentams priklausančius nuomonės formuotojus?
  • Kokius sekėjų portretus atskleidžia atlikti tyrimai?
  • Kiek pasitikima nuomonės formuotojų turiniu ir koks turinys atrodo patikimas?
  • Ar prekės ženklams pakanka pažinti tik nuomonės formuotojus?
10:40 - 11:10

Komunikacija 2021: kam, kaip ir apie ką kalbėsime po pandemijos?

Jurgita Gižaitė-Tulabienė

Vyr. projektų vadovė, „Headline Agency“ > > Plačiau > >

Jurgita Gižaitė-Tulabienė pastaruosius 6 metus dirba komunikacijos agentūroje „Headline“ su plačiu komunikuojamų temų spektru – nuo bankinių paslaugų, gėrimų pramonės iki energetikos, prekybos ir sveikatos. Pranešėjos patirties ir kompetencijos sritys: strateginis vidinės ir išorinės komunikacijos planavimas, kūrybiškas taktinių veiksmų planavimas ir įgyvendinimas, krizių komunikacija, reputacijos valdymas, ryšiai su žiniasklaida ir visuomene, lyderystės komunikacija, prekės ženklų komunikacija ir rinkodara. Prieš tai daugiau kaip 6 metus dirbo žurnaliste ir reportere televizijos naujienų tarnyboje.

Kokios komunikacijos tendencijos ir jas lemiantys veiksniai vyraus 2021 metais? Kaip jos keis įmonių bei prekės ženklų ryšius ir santykius su tiesioginiais bei potencialiais vartotojais, žiniasklaida, kitomis tikslinėmis auditorijomis?

  • Kokie veiksniai ir pokyčiai formavo komunikacijos tendencijas 2021 metams?
  • Kaip pandemija pakeitė vartotojus, jų gyvenimo būdą, įpročius, informacijos priėmimą?
  • Kokie vartotojų poreikiai, svarbūs prekės ženklams, ryškėja 2021 m.?
  • Kaip 2021 m. keičiasi komunikacijos kanalai ir formos?
  • Kokios temos ir žinutės padės prekės ženklams būti išgirstiems, kurti ir stiprinti reputaciją bei ryšius su savo auditorijomis?
11:10 - 11:40

Kavos pertrauka

11:40 - 12:10

Kaip feniksas iš pelenų: LRT.lt atvejis

Mindaugas Jackevičius

Vyr. redaktorius, LRT.lt > > Plačiau > >

Mindaugas Jackevičius yra naujienų portalo LRT.lt vyr. redaktorius, radijo laidos „LRT aktualijų studija“ ir TV laidos „Dienos tema“ vedėjas. 11 metų dirbo naujienų portale DELFI aktualijų žurnalistu. Žiniasklaidoje dirba nuo 2005 m., įvertintas ne vienu žurnalistiniu apdovanojimu.

  • Naujienų portalo LRT.lt atgimimas.
  • LRT.lt Lietuvos naujienų portalų kontekste.
  • Konkurencinė kova tarp naujienų portalų.
  • Žiniasklaida keičiasi: kas toliau?
12:10 - 12:40

Radijas šiandien. Kaip pasiekti 4 milijonus ausų?

Saulius Zakarka

Programų direktorius, „Radiocentras“ > > Plačiau > >

Saulius Zakarka radijo ir televizijos rinkoje dirba 18 metų – didžiųjų Lietuvos komercinių radijo stočių savireklamos, rinkodaros skyriuose. Prodiusavo televizijos laidas, tiesiogines šou transliacijas bei įvairaus pobūdžio renginius. Keletą metų „Radiocentro“ radijo stočių grupėje rūpinosi „Radiocentro“, „ZIP FM“, „Relax FM“ ir „Rock FM“ savireklamos projektais. Nuo 2017 m. yra radijo stoties „Radiocentras“ programų direktorius.

Kuo radijas yra specifinis žiniasklaidos kanalas ir kaip jis integruojasi į kitas turinio formas ar medijos kanalus?

  • Radijas šiandien: turinys, forma ir skaičiai.
  • Konkurencija dėl auditorijos dėmesio.
  • Šiuolaikinės radijo reklamos formos.
  • Geri ir blogi reklaminių radijo kampanijų pavyzdžiai.
12:40 - 13:20

Socialinių tinklų turinio strategijos: kas svarbu 2021 m.?

Gintarė Surgutanovienė

Projektų direktorė, „SuperYou“ > > Plačiau > >

Gintarė Surgutanovienė turi ilgametės patirties rinkodaros srityje: profesinę karjerą pradėjo nuo rinkos tyrimų, vėliau dirbo žiniasklaidos planavimo agentūroje, šiuo metu yra projektų direktorė turinio agentūroje „SuperYou“. Socialinių tinklų discipliną dėsto Kazimiero Simonavičiaus universitete.

Kaip kurti strategijas socialiniuose tinkluose – kurį pasirinkti pagal auditoriją, keliamus verslui tikslus ir paties kanalo specifiką?

  • Pagrindinės tendencijos, kuriuos formuoja turinio strategijas šiandien.
  • Socialinių tinklų supanašėjimas.
  • Socialinių tinklų skirtumai.
  • Kaip kurti turinį socialiniams tinklams?
13:20 - 14:20

Pietų pertrauka

14:20 - 15:00

Komunikacijos prieinamumas skirtingoms visuomenės grupėms: turinys ir forma

Mintautė Jurkutė

Komunikacijos skyriaus vadovė, Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba > > Plačiau > >

Mintautė Jurkutė 7 metus dirba žmogaus teisių srityje. Pagrindinės kompetencijos sritys – komunikacija ir lygių galimybių integravimas. Organizavo ir įgyvendino ne vieną sąmoningumo didinimo kampaniją įvairiomis temomis: smurto prieš moteris artimoje aplinkoje, lyčių lygybės, vyrų įsitraukimo į vaikų auginimą, diskriminacijos dėl amžiaus ir kitomis lygių galimybių užtikrinimo bei žmogaus teisių temomis. Pranešėja veda mokymus apie lygias galimybes darbdaviams, policijos pareigūnams, teisėjams, aukštųjų mokyklų studentams, savivaldybių darbuotojams, gydytojams, socialiniams darbuotojams ir kt. visuomenės grupėms.

  • Kaip parengti informaciją ir ją komunikuoti įvairioms visuomenės grupėms: žmonėms su negalia, vyresnio amžiaus asmenims, kitakalbiams?
  • Kaip užtikrinti informacijos prieinamumą: tinkamą spalvų kontrastą, šriftą, duomenų (informacijos) pateikimą vizualinėmis priemonėmis?
  • Kaip naudoti visiems suprantamą kalbą?
  • Kaip parengti komunikacijos turinį, kad jis nebūtų įžeidžiantis, žeminantis arba diskriminuojantis?
15:00 - 15:30

E. pašto rinkodara: vienas lauke ne karys

Paulius Milišauskas

Klientų aptarnavimo vadovas, „Omnisend“ > > Plačiau > >

Paulius Milišauskas turi 7 metų patirtį e. pašto rinkodaros srityje, kurią sukaupė dirbdamas daugiakanalės rinkodaros startuolyje „Omnisend“ bei vykdydamas lektoriaus veiklą. Pranešėjas taip pat yra sukaupęs patirties klientų aptarnavimo ir klientų sėkmės auginimo srityse.

  • E. pašto rinkodaros tendencijos 2021 metais.
  • E. paštas ir kiti rinkodaros kanalai.
  • E. paštas ir SMS rinkodara – kartu galima pasiekti daugiau.
15:30 - 16:10

Kūrybiškumas nežinomybėje: Vilniaus sėkmės formulė karantino komunikacijoje

Ieva Dirmaitė

Vilniaus mero patarėjų komandos vadovė, Vilniaus miesto savivaldybė > > Plačiau > >

Ieva Dirmaitė yra Vilniaus mero Remigijaus Šimašiaus patarėjų komandos vadovė, prieš tai ėjo mero patarėjos ryšiams su žiniasklaida pareigas. Anksčiau dirbo Vidaus reikalų ministro Eimučio Misiūno patarėja strateginei komunikacijai ir viešiesiems ryšiams, buvo 2019 metais spalį vykusių Astravo pratybų komunikacijos ir Visuomenės informavimo grupės vadovė. Taip pat profesinės patirties įgijo dirbdama komunikacijos vadove Sostinės krepšinio mokykloje, projektų vadove viešųjų ryšių agentūroje. Pranešėjos kompetencijos sritys: krizių valdymas, politinė komunikacija, strateginė komunikacija, viešieji ryšiai.

Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas, kaip Vilniaus savivaldybė vykdė komunikaciją pirmojo karantino metu:

  • Vilniaus komandos operatyvus mobilizavimas: ESOC darbas iš arti ir kur gimsta naujienos.
  • Kontekstas ir adresatas: karantino žinios skirtingoms auditorijoms.
  • Budintis telefonas arba kodėl svarbu krizių komunikacijoje žurnalistui ragelį kelti 24/7 režimu.
  • Vilniaus komunikacijos ryškiausi epizodai: kai po nakties esi įdomus BBC ar CBS (kaip iššūkius pasitelkus kūrybiškus sprendimus paversti galimybėmis).
  • Antroji banga: nauji iššūkiai ir kitokia komunikacija.
16:10 - 16:20

Seminaro pabaiga


Programa gali būti koreguojama

registruotis į seminarą

Informacinis partneris

 

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!