Žinios ir kontaktai
En

Integruok! Rinkodaros komunikacija 2020

2020 m. vasario 6 d. Vilnius, „Comfort Hotel LT“

Seminaras apie naujausias rinkodaros, reklamos, ryšių su visuomene tendencijas ir technikas

Kaip pažvelgti į žiniasklaidos kanalus ir komunikacijos planavimą naujai?
Kokios komunikacijos tendencijos vyraus 2020-aisiais?
Kaip socialinė laikysena padeda organizacijai ir prekės ženklui pelnyti pasitikėjimą?

„Integruok! Rinkodaros komunikacija 2020“ – tryliktasis metinis seminaras apie naujausias tendencijas rinkodaros komunikacijos srityje.

Seminaro temos:

  • Kaip matyti media kanalus ir komunikacijos strategijas naujai?
  • Kokie medijų vartojimo pokyčiai vyksta tarp skirtingų kartų atstovų?
  • Kokia turinio rinkodara daugiaplatformėje žiniasklaidoje yra efektyviausia?
  • Kaip skaitmeninės technologijos keičia lauko reklamą?
  • Kokia bus interneto žiniasklaida ateityje?
  • Kaip efektyviai komunikuoti socialiniame tinkle „LinkedIn“?
  • Kaip organizacijos socialinė laikysena padeda įgyti vartotojų pasitikėjimą?
  • Ar menas padeda parduoti daugiau?

Seminaras skirtas rinkodaros, reklamos, komunikacijos, ryšių su visuomene specialistams ir visiems, besidomintiems rinkodaros sritimi.

Iki gruodžio 31 d. užsiregistravusiems į seminarą ir apmokėjusiems už dalyvavimą dovanosime Dr. Kai-Fu Lee lietuviškai išleistą knygą „Dirbtinio intelekto supervalstybės. Kinija, Silicio slėnis ir naujoji pasaulio tvarka“!

 

seminaro programa

Programa
9:30 - 10:00

Registracija ir rytinė kava

10:00 - 10:40

Nekurk didelių idėjų. Kurk didžiausias. Kaip matyti media kanalus naujai?

Mantas Velykis

Kūrybos vadovas, TRUTH. > > Plačiau > >

Mantas Velykis daugiau nei 6 metus vadovauja reklamos agentūros TRUTH. (buvusi „McCann Vilnius“) komandai. Per tuos metus ji ne tik tapo kūrybiškiausia šalies agentūra, bet ir į Lietuvą parvežė apdovanojimus iš tokių festivalių kaip D&AD, EPICA ir kt. Agentūros darbuose visuomet maišosi įvairios disciplinos, kartais išstumiančios reklamos kampanijas už įprastų kampanijų rėmų.

Įprasta sakyti „think big“. Tačiau įpratę matyti tradicinius kampanijų planus ir strategijas, pamirštame pasidairyti į šonus. O dažnai tai kainuoja ne tiek ir daug.

  • Kaip pažvelgti į media kanalus naujai?
  • Kaip pradėti žiūrėti į idėjas „iš toliau“?
  • Kodėl geros kampanijos prasideda nuo gerų antraščių?
10:40 - 11:10

Atrandami ir prarandami medijų pasauliai. Kaip keičiasi medijų vartojimas?

Renata Mackevičienė

Media tyrimų ir įžvalgų vadovė, „Kantar“ > > Plačiau > >

Renata Mackevičienė yra „Kantar“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė, daugiau nei 20 metų tirianti medijų vartojimą Lietuvoje. Pranešėja yra sukaupusi didžiulę patirtį žiniasklaidos tyrimų metodologijų, duomenų valdymo ir medijų vartojimo įpročių srityje. Ekspertė nuolat ieško naujų medijų tyrimų metodikų, jas diegia ir pritaiko prie besikeičiančios technologinės aplinkos, konsultuoja ir teikia įžvalgas apie medijų vartotojų elgsenos pokyčius.

  • Kuo skiriasi skirtingų kartų atstovus supantys medijų pasauliai?
  • Kokie medijų vartojimo pokyčiai vyksta tarp skirtingų kartų žmonių?
  • Kas labiau nulemia medijų vartojimą – žmogaus besikeičiantis amžius ar jį supančios besikeičiančios technologijos?
  • Koks bus ateities medijų pasaulis ir jo gyventojas?
11:10 - 11:40

Turinio strėlė į vartotojų smegenis daugiaplatformėje žiniasklaidoje

Arvydas Rimas

Kūrybos direktorius, TV3 > > Plačiau > >

Arvydas Rimas rūpinasi visų TV3 žiniasklaidos grupės platformų Lietuvoje (TV3, TV6, TV8, TV3Play, tv3.lt, Power Hit Radio Lithuania) kūrybine veikla – programų, turinio, savireklamos, marketingo, komunikacijos kūrimu, formavimu ir įgyvendinimu. Kasdienis darbas – tai nuolatinis siekis, kad TV3 grupė būtų daugiaplatformė žiniasklaidos grupė, kurianti ir transliuojanti geriausią ir įdomiausią turinį Lietuvoje.

  • Turinio rinkodara žiniasklaidoje šiandien ir rytoj.
  • Žaidimo taisyklės.
  • Kuo daugiau pinigų reklamai, tuo mažiau mėsos dešroje?
  • Kai reklama kainuoja pigiau už akcijinius pasiūlymus.
11:40 - 12:10

Kavos pertrauka

12:10 - 12:40

Skaitmeninė integracija lauko reklamoje – veiksmingi receptai

Vadimas Komarskis

Rinkodaros vadovas, „JCDecaux Lietuva“ > > Plačiau > >

Vadimas Komarskis rinkodaros srityje dirba daugiau kaip 20 metų, iš jų medijų komunikacijoje – 12 metų.

Kaip skaitmeninė komunikacija keičia lauko reklamą ir kokie yra rytojaus komunikacijos poreikiai?

  • Kokie skaitmeniniai pokyčiai vyksta lauko reklamoje?
  • Kas veikia, o kas ne, remiantis užsienio ir Lietuvos patirtimi?
  • Kokios lauko reklamos tendencijos vyraus 2020-aisiais?
12:40 - 13:10

Interneto žiniasklaidos ateitis: video turinys, praleidžiamas laikas ir mokamas turinys

Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė

Vyr. redaktorė, Delfi.lt > > Plačiau > >

Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė naujienų portale DELFI dirba nuo 2006 metų. Pradėjusi kaip verslo reporterė, vėliau tapo Verslo naujienų redaktore, vyr. redaktorės pavaduotoja. Šiuo metu vadovauja DELFI redakcijai. Pranešėja yra baigusi žurnalistikos bakalauro ir ekonomikos magistro studijas Vilniaus universitete.

  • Televizija kraustosi į internetą.
  • Vaizdo turinys skirtingose platformose.
  • Orientacija ne į paspaudimus, bet į praleidžiamą laiką.
  • Mokamas turinys – Lietuvos žiniasklaidos realybė?
13:10 - 13:40

Dokumentuoti ir integruoti: efektyvesnis požiūris į komunikaciją socialiniame tinkle „LinkedIn“

Karolis Rimkus

Direktorius, „Caption“ > > Plačiau > >

Karolis Rimkus turi ilgametės patirties rinkodaros srityje: yra dirbęs žiniasklaidos planavimo agentūroje, telekomunikacijų bendrovėje, prisidėjo kuriant el. parduotuves, o padirbęs laisvai samdomu specialistu įkūrė socialinių tinklų rinkodaros agentūrą „Caption“. Kartu su komanda kuria efektyviai gražias kampanijas Lietuvos ir užsienio prekės ženklams.

Komunikacijos specialistams dažnai svyra rankos pagalvojus, kad be „Facebook“ ir „Instagram“ dar reikia kažką daryti ir socialiniame tinkle „LinkedIn“. Tačiau be reikalo – viskas čia daug paprasčiau, turint teisingą požiūrį: dokumentuoti ir integruoti.

  • Kaip vykdoma komunikacija, paremta atpasakojimu, o ne kūrimu nuo nulio?
  • Kaip bet kokiai įmonei į savo komunikaciją integruoti darbuotojus?
  • Kaip „LinkedIn“ tinkle komunikuoja organizacijos Lietuvoje ir užsienyje?
13:40 - 14:30

Pietūs

14:30 - 15:10

Kaip organizacijos socialinė laikysena padeda įgyti vartotojų pasitikėjimą ir uždirbti daugiau?

Romualda Stonkutė

Direktorė, „PR Service/Edelman Affiliate“ > > Plačiau > >

Romualda Stonkutė turi sukaupusi daugiau nei 20 metų patirties ryšių su visuomene srityje, kuriant, įgyvendinant bei vertinant komunikacijos projektus, dėstant ryšių su visuomene disciplinas aukštosiose mokyklose. Šiuo metu pranešėja vadovauja ryšių su visuomene agentūrai ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai.

Pasitikėjimas prekės ženklu yra vienintelė šių laikų kintanti valiuta, iš kurios galima daug uždirbti arba prarasti. Socialinė laikysena yra vienas iš svarbiausių faktorių, kuriant pasitikėjimą – žmonės nori, kad įmonės elgtųsi socialiai teisingai.

  • Kuo pasitikime? Produktais, patirtimi ir socialine įtaka.
  • Kalbėti nebeužtenka. Klientai reikalauja iš prekės ženklų „teisingos“ elgsenos.
  • Pirkimo procesą valdo pasitikėjimas: kaip pirkėjas už jį atsidėkoja?
  • Kaip pelnyti pasitikėjimą ir iš jo uždirbti?
  • Kaip užtikrinti realų socialinį pokytį, kurio tikimasi: produktai, klientai ir visuomenė.
15:10 - 16:00

Menas, kuris parduoda. Kaip užauginti siuntų kiekį kuriant įvaizdį?

Gintarė Kitovė

Skaitmeninės komunikacijos projektų vadovė, „Lietuvos paštas“ > > Plačiau > >

Gintarė Kitovė yra daugiametę patirtį skaitmeninės reklamos srityje turinti specialistė, dirbusi su komunikacija socialiniuose tinkluose ir mažiausiems NVO, ir daugiatūkstantinėms įmonėms. Agentūrinė patirtis bei darbas vienoje didžiausių Lietuvos įmonių leidžia komunikaciją socialiniuose tinkluose konstruoti iš kelių perspektyvų, naudojant ne tik naujausias reklamos priemones, bet ir įgalinant vidinius resursus.

2019 metų rudenį LP EXPRESS (Lietuvos paštas) pradėjo įvaizdinę kampaniją, žymių menininkų darbais papuošdamas 4 didžiųjų miestų siuntų terminalus. Kampanijos metu žinutę apie ekologiją nešantys terminalai ne tik tapo dėmesio centru socialiniuose tinkluose, bet ir sulaukė beveik trečdaliu didesnio kiekio siuntų.

Pranešimas – integruotos rinkodaros kampanijos atvejo pristatymas apie meno panaudojimą paslaugų žinomumo didinimui ir pardavimų skatinimui.

  • Kova dėl vartotojo dėmesio.
  • Vartotojų įsitraukimas socialiniuose tinkluose ir organinė sklaida.
  • Kampanijos rezultatai: ar menas daro įtaką pardavimų kiekiui?
  • Tęstinė komunikacija: kas toliau?
16:00 - 16:30

Diskusijos prie kavos


Programa gali būti koreguojama

registruotis į seminarą

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!