Žinios ir kontaktai
En

Integruok! Rinkodaros komunikacija 2019

2019 m. vasario 7 d. Vilnius, „Comfort Hotel LT“

Seminaras apie naujausias rinkodaros, reklamos, ryšių su visuomene tendencijas ir technikas

Kokios tendencijos vyrauja pasaulio ir Lietuvos žiniasklaidoje?
Kokie yra pagrindiniai komunikacijos socialiniuose tinkluose iššūkiai 2019 metais?
Kaip komunikaciją pasitelkti organizacinių pokyčių laikotarpiu?

„Integruok! Rinkodaros komunikacija 2019“ – dvyliktasis metinis seminaras apie naujausias tendencijas rinkodaros komunikacijos srityje. Pagrindinė tema – komunikacijos iššūkiai.

Seminaro temos:

  • Kokie pokyčiai vyksta pagrindiniuose žiniasklaidos kanaluose?
  • Kaip atrodys interneto žiniasklaida rytoj?
  • Su kokiais iššūkiais susiduria ryšių su visuomene sritis?
  • Kaip keičiasi komunikacija socialiniuose tinkluose?
  • Kaip komunikacija gali padėti sėkmingai įgyvendinti verslo pokyčius?
  • Ar skandalinga reklama pasiteisina?

Seminaras skirtas rinkodaros, reklamos, komunikacijos, ryšių su visuomene specialistams ir visiems, besidomintiems rinkodaros sritimi.

Iki gruodžio 31 d. užsiregistravusiems į seminarą ir apmokėjusiems už dalyvavimą dovanosime Ryan'o Holiday lietuviškai išleistą knygą „Skaitmeninė rinkodara: naujausių laikų reklamos ir pardavimų strategijos“!

 

SEMINARO PROGRAMA

Programa
9:30 - 10:00

Registracija ir rytinė kava

10:00 - 10:50

LRT: visuomeninio transliuotojo misija ir iššūkiai

Gytis Oganauskas

Generalinės direktorės pavaduotojas, Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija > > Plačiau > >

Gytis Oganauskas žiniasklaidoje dirba 25 metus. Per ilgametę karjerą, kurią pradėjo būdamas 16 metų, užėmė įvairias pareigas radijo stotyje „M-1“, naujienų portaluose „Krepsinis.net“ ir DELFI, Lietuvos nacionaliniame radijuje ir televizijoje.

  • Permainos didžiausioje Lietuvoje žiniasklaidos organizacijoje.
  • Pasaulinės media tendencijos ir LRT.
  • Turinio kelionė į skirtingus ekranus.
  • Visuomeninio transliuotojo misija naujienų gausoje ir technologijų pasaulyje.
10:50 - 11:30

Interneto žiniasklaida rytoj

Aivaras Matulis

Komercijos direktorius, „15min“ > > Plačiau > >

Aivaras Matulis daugiau kaip 10 metų dirba Lietuvos žiniasklaidoje. Ėjo komercijos vadovo pareigas mokamoje ir nemokamoje televizijoje „Viasat“, TV3 grupėje, naujienų portale tv3.lt. Šiuo metu yra „15min“ komercijos direktorius.

Ar Lietuvoje išliks tradicinės reklamos formos keičiantis vartotojų elgsenai ir įpročiams, kuriuos vis labiau formuoja pasaulinės interneto tendencijos?

  • Žiniasklaida nuolat transformuojasi, kas bus toliau?
  • Kokia yra socialinių tinklų įtaka žiniasklaidai?
  • Kokią įtaką naujienų portalams daro „Google“?
  • Kokie yra esami ir nauji efektyvūs interneto žiniasklaidos reklamos formatai?
11:30 - 12:00

Kavos pertrauka

12:00 - 12:50

Komunikacija 2019 metais: augti negalima sustoti

Lukas Mikelaitis

Partneris, „Gravitas Partners“ > > Plačiau > >

Lukas Mikelaitis 10 metų patirtį komunikacijoje sukaupė dirbdamas lyderiaujančiose ryšių su visuomene agentūrose ir komunikacijos įmonių grupėse. Per šį laikotarpį konsultavo stambius verslo klientus bankų, telekomunikacijų, NT, energetikos sektoriuose. Taip pat buvo atsakingas už tarptautinių projektų koordinavimą JAV, Jungtinėje Karalystėje, Lenkijoje, Kinijoje ir kitose rinkose.

  • Kokios tendencijos vyrauja stipriausiose pasaulio rinkose?
  • Kokie iššūkiai laukia Lietuvos?
  • Kaip pasaulinės tendencijos atsispindės Lietuvoje?
  • Ar komunikacijoje daugiau visada yra geriau?
12:50 - 13:30

2019 metai – 10 iššūkių (arba 10 galimybių) socialiniuose tinkluose

Mindaugas Lataitis

Direktorius, „SuperYou“ > > Plačiau > >

Mindaugas Lataitis yra skaitmeninės komunikacijos ekspertas, turintis daugiau kaip 10 metų darbo reklamoje patirties. Pastaruosius kelerius metus dirba socialinių tinklų komunikacijos srityje, šiuo metu vadovauja turinio agentūrai „SuperYou“. Taip pat dėsto socialinių tinklų discipliną Vilniaus kolegijoje.

Kokie yra pagrindiniai socialinių tinklų komunikacijos iššūkiai 2019 metais?
Su kokiomis problemomis dažniausiai susiduria prekės ženklai?
Kaip tinkamai išnaudoti besikeičiančias socialinių tinklų platformas?

  • Kokios socialinių tinklų tendencijos vyraus 2019-aisiais?
  • Ar „influenceriai“ jau praeitis?
  • Kokios yra dažniausiai pasitaikančios turinio kūrimo klaidos socialiniuose tinkluose?
  • Ar pakankamas dėmesys skiriamas įrašų reklamavimui?
  • Kaip keičiasi socialinių tinklų platformos?
13:30 - 14:30

Pietūs

14:30 - 15:10

14 patikimų būdų, kaip sužlugdyti pokyčius

Mantas Dubauskas

Komunikacijos departamento direktorius, „Lietuvos geležinkeliai“ > > Plačiau > >

Mantas Dubauskas karjerą pradėjo žurnalistikoje ir daug metų dirbo žurnalistu bei redaktoriumi dienraštyje „Lietuvos rytas“, žurnale „IQ“, užsiėmė tiriamosios žurnalistikos projektais. Prieš keletą metų pradėjo dirbti ryšių su visuomene srityje viešajame sektoriuje, o pastaruosius dvejus metus rūpinasi „Lietuvos geležinkelių“ komunikacija ir kartu su komanda gesina reputacinius gaisrus.

„Lietuvos geležinkeliai“ per pastaruosius dvejus metus smarkiai pasikeitė. Nauji vadovai, naujos vertybės, kitoks požiūris į klientą. Iš uždaros, neskaidrios ir nelanksčios organizacijos „Lietuvos geležinkeliai“ virsta atvira, skaidria ir konkurencinga bendrove, teikiančia naudą valstybei, visuomenei, klientams ir darbuotojams. Pokyčiams užtikrinti buvo ir tebėra kritinis komunikacijos vaidmuo.

Pranešimas – bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ praktinės patirties pristatymas ir patarimai, ką daryti (ir ko nedaryti), kad pokyčiai sėkmingai įvyktų.

  • Pradžia. Kaip suremontuoti degantį namą?
  • Pokyčiai. Kaip įveikti pasipriešinimą?
  • Rezultatai. Kaip nesustoti pusiaukelėje?
  • Nauja pradžia. Kaip nebebijoti permainų?
15:10 - 16:00

Skandalingoji „Vilnius. The G-spot of Europe“ reklama. Ką parodė laikas?

Inga Romanovskienė

Direktorė, „GO Vilnius“ > > Plačiau > >

Inga Romanovskienė turi 15 metų patirtį rinkodaros srityje, dirbo su įvairių prekių ženklų rinkodara, formuojant ir įgyvendinant jų strategiją, vadovavo mažmeninės prekybos tinklo įvaizdžio departamentui. Į „Go Vilnius“ atėjo dirbti rinkodaros vadove, o nuo 2017 m. rudens vadovauja šiai įstaigai.

Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas apie plataus ir kontroversiško atgarsio sulaukusią reklamos kampaniją „Vilnius. The G-spot of Europe“.

  • Miesto rinkodara: iššūkiai ir galimybės.
  • Tikslinės auditorijos.
  • Įgyvendintos idėjos.
  • „Vilnius. The G-spot of Europe“ reklamos kampanijos pamokos.
16:00 - 16:30

Diskusijos prie kavos


Programa gali būti koreguojama

REGISTRUOTIS Į SEMINARĄ

Partneriai

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!