Žinios ir kontaktai
En

„E. virusas 2019“ rinkodaros konferencija

2019 m. rugsėjo 19 d. „Holiday Inn Vilnius“

Kaip įvairius turimus duomenis panaudoti rinkodaros efektyvumo didinimui?
Kokius duomenis ir jų galimybes suteikia „Google“ bei socialiniai tinklai?
Kaip užtikrinti, kad duomenimis pagrįsta rinkodara atitiktų teisinius – Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) reikalavimus?

„E. virusas 2019“ – 13-oji metinė konferencija apie aktualiausius rinkodaros, prekės ženklų valdymo ir ryšių su visuomene klausimus. Šių metų pagrindinė tema – išmani, duomenimis pagrįsta rinkodara.

Konferencijos „E. virusas 2019“ temos:

  • Kokius duomenis panaudoti kuriant rinkodaros turinį?
  • Kaip išnaudoti „Google“ turimą informaciją tobulinant rinkodaros veiksmus?
  • Kaip efektyviai planuoti ir įgyvendinti duomenimis pagrįstą rinkodarą?
  • Kodėl „Facebook“ reklama gali pagerinti tiek kasdienę komunikaciją, tiek tinklalapį?
  • Kaip analitika grįstą rinkodarą ir rinkodaros veiksmų automatizavimą taiko Lietuvos įmonės?
  • Kaip „verslas-verslui“ (B2B) rinkodaroje leisti skaičiams diktuoti sprendimus?
  • Kokia komunikacija yra efektyvi, o ją palaikantys įrankiai vertingi prekės ženklams?

Pranešimus skaitys ekspertai iš Jungtinės Karalystės ir Lietuvos.

Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos profesionalams apsikeisti geriausia patirtimi ir žiniomis.

konferencijos programa

Programa
9:30 - 10:00

Registracija ir pasitikimo kava

10:00 - 10:50

Turinio ateitis: kodėl turinys naudojamas rinkodaroje ir kaip pamatuoti jo efektyvumą

Rob John

Vyr. projektų vadovas, Turinio rinkodaros asociacija (Jungtinė Karalystė) > > Plačiau > >

R. John yra Jungtinės Karalystės Turinio rinkodaros asociacijos (CMA) vyriausiasis projektų vadovas, profesinę karjerą pradėjęs didžiausioje britų komercinėje radijo stotyje „Global Radio“. Buvo radijo prodiuseris, laidų vedėjas ir rinkodaros projektų vadovas. Vėliau dirbo skaitmeninių ryšių su visuomene specialistu komunikacijos agentūrose. Dirbdamas CMA asociacijoje, pranešėjas glaudžiai bendradarbiauja su didžiausiais britų žiniasklaidos kanalais ir viešina stambiausias pasaulines turinio rinkodaros kampanijas. Pastaraisiais metais dalyvavo kaip komisijos narys įvairiuose turinio rinkodaros apdovanojimų konkursuose. Prieš prisijungdamas prie CMA komandos ekspertas laimėjo Tarptautinių turinio rinkodaros apdovanojimų auksinį ir sidabrinį prizus.

  • Kaip turinio rinkodara pasikeitė per pastaruosius dvejus metus?
  • Ką pokyčiai reiškia skirtingiems ūkio sektoriams?
  • Kaip ir kokius duomenis panaudoti, norint kurti stiprų turinį?
  • Kaip pamatuoti duomenimis pagrįstos turinio rinkodaros efektyvumą?
10:50 - 11:30

Ar „Google“ duomenis panaudojate efektyviai?

Justin Deaville

Direktorius, „Receptional“ (Jungtinė Karalystė) > > Plačiau > >

J. Deaville rinkodaros srityje dirba daugiau kaip 20 metų. Šiuo metu vadovauja paieškos rinkodaros agentūrai „Receptional“, kuri turi „Google“ suteiktą „Premium“ partnerio statusą. Praėjusiais metais iš visų Jungtinės Karalystės paieškos rinkodaros agentūrų „Receptional“ laimėjo daugiausiai apdovanojimų, tarp jų „Drum“ apdovanojimuose – 2018 metų geriausios britų paieškos agentūros titulą.

Niekas nėra turėjęs tiek daug duomenų apie mus, kiek dabar turi „Google“. Iš mūsų mobiliųjų įrenginių surinkti duomenys suteikia galimybę „Google“ žinoti, kas mes esame, kur esame, ką žiūrime ir ką perkame.

Rinkodaros ir reklamos specialistai neišnaudoja šios informacijos visa apimtimi, t.y. jie nepanaudoja „Google“ duomenų efektyviai.

  • Kaip panaudoti „Google“ duomenis tobulinant rinkodaros veiksmų nutaikymą į tikslinę auditoriją?
  • Kaip „YouTube“ keičiasi ir sudaro galimybę potencialiems klientams lengviau imtis veiksmų?
  • Kaip „Google“ mašininis mokymasis padės rinkodaros specialistams gauti daugiau vertės iš duomenų ir efektyviau pritraukti daugiau potencialių klientų?
11:30 - 12:00

Kavos pertrauka

12:00 - 12:40

Duomenimis pagrįsta rinkodara. Žinome kodėl, bet nežinome kaip

Igor Voičenica

Verslo plėtros ir strategijos vadovas, „iProspect“ > > Plačiau > >

I. Voičenica turi daugiau kaip 5 metų patirtį skaitmeninės rinkodaros srityje. Pradėjęs savo karjerą Olandijoje, pranešėjas padėjo užauginti turizmo startuolį nuo mažos įmonės iki vieno iš pasaulinio lygio žaidėjų. Lietuvoje dirbdamas reklamos kompanijose prisidėjo prie technologinių įrankių kūrimo ir konsultavo klientus efektyvių skaitmeninių sprendimų, rinkodaros strategijų ir tinkamo duomenų panaudojimo klausimais. Šiuo metu, būdamas „iProspect“ komandos nariu, aktyviai dirba ties agentūros veiklos plėtra ir į verslo rezultatus orientuotų skaitmeninių strategijų kūrimu bei įgyvendinimu.

  • Duomenų panaudojimas. Visi žinome, jog reikia, bet retas tai daro. Kodėl?
  • Į kokius duomenis kreipti dėmesį, o ką ignoruoti?
  • Kaip planuoti reklamos veiksmus pasinaudojant turimais duomenimis?
  • Kaip tinkamai interpretuoti ir panaudoti rezultatus?
  • Kaip panaudoti duomenis laikantis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) reikalavimų?
  • Kur juda vakarai ir kur judėti turėtumėme mes?
12:40 - 13:10

Kodėl „Facebook“ geriau pažįsta Jūsų klientus nei Jūs?

Daugvinas Liberis

Skaitmeninės rinkodaros specialistas > > Plačiau > >

D. Liberis yra daugiau nei 7 metų patirtį turintis skaitmeninės rinkodaros specialistas. Pagrindinė specializacijos sritis – „Facebook“ ir kiti interneto reklamos kanalai. Pranešėjas konsultavo, rengė strategijas, kūrė, administravo ir optimizavo reklamos kampanijas daugiau kaip 40 tarptautinių įmonių. Bendras reklamai išleistas biudžetas viršija 2,5 mln. eurų.

  • Kaip veikia „Facebook“ „sienos“ algoritmas?
  • Kodėl kiekvienas įrašas turėtų būti reklamuojamas?
  • Kaip naudoti „Facebook“ reklamą kasdienės komunikacijos pagerinimui?
  • Kaip naudoti „Facebook“ reklamą svetainės pagerinimui?
13:10 - 13:40

Kodėl padedu robotui, kuris gviešiasi mano darbo?

Gražvydas Judickas,

Rinkodaros departamento vyresnysis analitikas, „Gjensidige“ > > Plačiau > >

G. Judickas draudimo srityje, toje pačioje įmonėje dirba jau dešimtmetį. Pradžioje buvo atsakingas už draudimo įvykių procesų analizę, tobulinimą ir automatizavimą. Pastaruosius dvejus metus rūpinasi „Gjensidige“ duomenų sandėlio (DWH) vystymu ir analitinės ryšių su klientais sistemos (CRM) diegimu bei strategija Baltijos šalyse. Taip pat prižiūri CRM specialistus, padėsiančius Baltijos šalių patirtį perkelti į „Gjensidige“ grupės įmones Šiaurės šalyse.

Pranešimas – praktinio atvejo pristatymas, kaip analitika grįstą rinkodarą ir rinkodaros veiksmų automatizavimą taiko draudimo bendrovė.

  • Analitika pagal „Gjensidige“.
  • Kliento elgesio prognozavimas.
  • Žinučių ir kanalų testavimas.
  • Rinkodaros veiksmų automatizavimas.
13:40 - 14:40

Pietūs

14:40 - 15:20

Tegul skaičiai parodo, kur nubyra jūsų potencialūs klientai

Julius Kaknevičius

Partneris, „We Are Marketing“ > > Plačiau > >

J. Kaknevičius yra B2B rinkodaros profesionalas ir prekės ženklų architektas, turintis 14 metų internetinės rinkodaros ir 10 metų prekės ženklų vystymo patirties. Pranešėjas yra B2B verslo rinkodaros agentūros „We Are Marketing“ partneris, atsakingas už skaitmeninės rinkodaros ir kūrybines paslaugas. Dirbdamas su klientais užtikrina, kad pozicionavimas, vizualiniai sprendimai, turinys ir komunikacija dirbtų viena kryptimi bei visa tai klientams atneštų augančius rezultatus.

Kaip „verslas-verslui“ (B2B) ir didelio įsitraukimo pirkimuose leisti skaičiams diktuoti sprendimus? Kaip tai gali sukurti rinkodaros efektyvumą?

  • Kodėl B2B rinkodaros pagrindiniai veiklos rodikliai (KPI) taip retai apčiuopiami konkrečiais skaičiais ir nauda verslui?
  • Kas padeda sukurti efektyvumą rinkodaroje?
  • Kaip pamatuoti piltuvėlio rezultatus ir priimti tinkamus sprendimus?
  • Kokie yra gerosios praktikos pavyzdžiai?
15:20 - 16:00

Ar robotas pasakys, kas ir kaip stipriai jus myli?

Daiva Lialytė

Direktorė, „Integrity PR“ > > Plačiau > >

D. Lialytė komunikacijos srityje dirba 24 metus. Pranešėja yra ryšių su visuomene kompanijos „Integrity PR“ vadovė, taip pat Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto partnerystės docentė, aktyviai dalyvaujanti visuomeninėje veikloje: yra Krizių įveikimo centro valdybos pirmininkė, SOS vaikų kaimų Lietuvoje draugijos valdybos narė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos Garbės Teismo narė.

Neurotyrimai, didieji duomenys, dirbtinis intelektas, robotizacija – raktažodžiai, kurie patraukia dėmesį, „veža“ ir skatina veikti. Tai stiprios vilionės, kad kai juos panaudosi – Tave pamils lengvai ir be pastangų. Arba už didelius pinigus.

  • Kiek ir ko reikia, kad mus pamatytų ir išgirstų?
  • Kiek ir ko reikia, kad užmegztume dialogą, sukurtume pasitikėjimą ir ilgalaikius santykius?
  • Kokia komunikacija efektyvi, o ją palydintys įrankiai išties vertingi prekės ženklams?
16:00 - 16:30

Diskusijos prie kavos


Programa gali būti koreguojama

Pranešimai bus skaitomi lietuvių ir anglų kalbomis su sinchroniniu vertimu.

 

registruotis į konferenciją

Partneriai

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!