Kaip sėkmingai pasitelkti nuomonės lyderius prekės ženklo, produkto ar paslaugos rinkodarai?
Kokias įžymybes pasirinkti bendradarbiavimui ir viešumo didinimui?
Kas yra tikrieji nuomonės formuotojai – įtakos turėtojai internete ir socialiniuose tinkluose?
„E. virusas 2017“ – XI-oji metinė konferencija apie naujausias tendencijas rinkodaros, prekės ženklų valdymo ir ryšių su visuomene srityse. Šių metų pagrindinė tema – nuomonės lyderių rinkodara.
Konferencijos „E. virusas 2017“ temos:
- Skirtingi vartotojai pagal jų įtaką kitiems
- Nuomonės lyderiai socialiniuose tinkluose ir jų poveikis
- Žinomi žmonės ir prekės ženklai – bendradarbiavimo sėkmės receptai
- Nuomonės lyderių rinkodaros praktiniai atvejai
- Nuomonės formuotojų sukeliami iššūkiai verslui
- Prekės ženklo žiniasklaida: kaip tapti nuomonės lyderiu savo rinkoje
Pranešėjai – ekspertai iš Jungtinės Karalystės, Latvijos ir Lietuvos.
Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos profesionalams apsikeisti geriausia patirtimi ir žiniomis.
KONFERENCIJOS PROGRAMA
Partneriai
Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji? Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!