Žinios ir kontaktai
En

„E. virusas 2018“ rinkodaros konferencija

2018 m. rugsėjo 20 d. „Holiday Inn Vilnius“

Kaip prekės ženklams nuspėti vartotojų elgesio ateities tendencijas ir prie jų priderinti rinkodaros veiksmus?
Kokias galimybes tendencijų stebėjimui ir išnaudojimui suteikia socialiniai tinklai?
Kaip užtikrinti, kad produktas ar paslauga žengtų „koja kojon“ su vartotoju ir išliktų geidžiami?

„E. virusas 2018“ – 12-oji metinė konferencija apie aktualiausius rinkodaros, prekės ženklų valdymo ir ryšių su visuomene klausimus. Šių metų pagrindinė tema – tendencijų rinkodara.

Konferencijos „E. virusas 2018“ temos:

  • Kokios yra vyraujančios rinkodaros komunikacijos tendencijos pasaulyje?
  • Kaip kasdien sėkmingai įgyvendinti „akimirksnio rinkodarą“ internete?
  • Kaip vartotojų elgesio tendencijas išnaudoti prekės ženklų komunikacijoje?
  • Kokie pokyčiai vyksta socialinių tinklų komunikacijoje?
  • Kaip vartotojų tendencijas pasitelkti paslaugų kūrimui ir rinkodarai?
  • Kodėl rinkodara tampa daugiakanalė ir kokias galimybes ji suteikia?
  • Kokias ateities tendencijas prognozuoja futuristai?

Pranešimus skaitys ekspertai iš Vokietijos, Lenkijos ir Lietuvos.

Renginys skirtas rinkodaros, komunikacijos profesionalams apsikeisti geriausia patirtimi ir žiniomis.

KONFERENCIJOS PROGRAMA

 

 

Norite apie rengiamas konferencijas sužinoti pirmieji?  Užsiprenumeruokite informaciją apie mūsų renginius!

Tinklaraštis

Pagrindinės efektyvaus vadovo savybės

Norint sėkmingai dirbti vadovaujamąjį darbą, būtini tam tikri gebėjimai ir asmenybės bruožai, nuo kurių priklauso, ar vadovas bus efektyvus. Kokiomis savybėmis pasižymi efektyvūs vadovai?

Toliau